Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji.
Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača pomaže nam u detaljnom planiranju prodajnih i oglašivačkih aktivnosti, zato se trebate istaknuti i oglašavati na pravom mjestu – kanalu s najvećom konverzijom u kupnju!
Dječje želje se formiranju puno prije praznika
Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenog jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima. U trenutnoj situaciji, na internet su se preselili svi oni koji se žele pobrinuti za svoju udobnost i sigurnost koju omogućuje kupnja putem interneta.
Oprez je prisutan i kod kupnje igračaka
Roditelji sve češće i do nekoliko tjedana ili mjeseci unaprijed pažljivo planiraju kupnju igračaka s kojima će razveseliti svoje najmlađe u vrijeme božićno – novogodišnjih praznika. Želja roditelja da na vrijeme nabave proizvod koji dijete želi – i to prije nego se istope zalihe najpopularnijih proizvoda – ili kako bi osigurali bolju cijenu – potiče ih na online istraživanje. Naši podaci pokazuju kako trend kupnje igračaka počinje već u jesenskim mjesecima – u studenom, a vrhunac doseže u prosincu, početkom sezone darivanja.
Proteklih smo godina u prosincu primijetili 3-struko povećanje potražnje za igračkama!
Iznimno se važno pripremiti na vrijeme na vrhunac potražnje. Podaci o trendovima sezonskih robnih marki te prognoza zanimanja potrošača omogućit će vam odgovarajuće planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti.
TOP brandovi plišanih igračaka i puzzla
U Hrvatskoj se djeca najviše vesele …
Svake se godine među najpopularnijim igračkama nađu: plišane igračke, Lego kocke i puzzle. Potrošači su u 2018., 2019. i 2020. najviše pretraživali proizvode branda LEGO koji je svake godine vodeći u usporedbi s ostalima. Slijedili su proizvodi STHIL, FISHER PRICE, BARBIE, VIDAXL, IMC TOYS, NERF, MY BABY LOU i REVELL.
Za prosinac 2020. prognoziramo 198% veću potražnju u odnosu na prosjek iz 2019! Kao i prijašnjih godina, vrhunac potražnje očekujemo početkom prosinca, a pojačano zanimanje roditelja bit će moguće primijetiti vrlo skoro – u listopadu.
Aktualni podaci koji omogućuju brze reakcije
Zanima vas pretraživanje proizvoda po ključnim kategorijama ili trenutno stanje specifičnih robnih marki na tržištu?