Bliže nam se jesenski mjeseci i pred vratima su novi sezonski trendovi koje redovito pratimo na – najvećoj platformi za usporednu kupovinu u regiji.

Uvid u trendove sezonskih robnih marki i prognoza zanimanja potrošača pomaže nam u detaljnom planiranju prodajnih i oglašivačkih aktivnosti, zato se trebate istaknuti i oglašavati na pravom mjestu – kanalu s najvećom konverzijom u kupnju!

GDJE MOGU OBJAVITI SVOJE PROIZVODE?

Dječje želje se formiranju puno prije praznika

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenog jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima. U trenutnoj situaciji, na internet su se preselili svi oni koji se žele pobrinuti za svoju udobnost i sigurnost koju omogućuje kupnja putem interneta.

Oprez je prisutan i kod kupnje igračaka

Roditelji sve češće i do nekoliko tjedana ili mjeseci unaprijed pažljivo planiraju kupnju igračaka s kojima će razveseliti svoje najmlađe u vrijeme božićno – novogodišnjih praznika. Želja roditelja da na vrijeme nabave proizvod koji dijete želi – i to prije nego se istope zalihe najpopularnijih proizvoda – ili kako bi osigurali bolju cijenu – potiče ih na online istraživanje. Naši podaci pokazuju kako trend kupnje igračaka počinje već u jesenskim mjesecima – u studenom, a vrhunac doseže u prosincu, početkom sezone darivanja.

Proteklih smo godina u prosincu primijetili 3-struko povećanje potražnje za igračkama!

Iznimno se važno pripremiti na vrijeme na vrhunac potražnje. Podaci o trendovima sezonskih robnih marki te prognoza zanimanja potrošača omogućit će vam odgovarajuće planiranje prodajnih i oglašivačkih aktivnosti.

TOP brandovi plišanih igračaka i puzzla

U Hrvatskoj se djeca najviše vesele …

Svake se godine među najpopularnijim igračkama nađu: plišane igračke, Lego kocke i puzzle. Potrošači su u 2018., 2019. i 2020. najviše pretraživali proizvode branda LEGO koji je svake godine vodeći u usporedbi s ostalima. Slijedili su proizvodi STHIL, FISHER PRICE, BARBIE, VIDAXL, IMC TOYS, NERF, MY BABY LOU i REVELL.

Za prosinac 2020. prognoziramo 198% veću potražnju u odnosu na prosjek iz 2019! Kao i prijašnjih godina, vrhunac potražnje očekujemo početkom prosinca, a pojačano zanimanje roditelja bit će moguće primijetiti vrlo skoro – u listopadu.

Aktualni podaci koji omogućuju brze reakcije

Zanima vas pretraživanje proizvoda po ključnim kategorijama ili trenutno stanje specifičnih robnih marki na tržištu?