6 razloga zašto vaše marketinške kampanje nisu uspješne

Svi vi koji se bavite digitalnim marketingom dobro znate da izvedba marketinških kampanja nije jednostavan proces. Iako vladate pojedinim elementima lako može doći do pogrešaka pri povezivanju u jedinstvenu kampanju. Posljedično, rezultati ne dostižu zadane ciljeve, zatim slijedi hvatanje prodaje, a ROI nije zadovoljavajući. Kako biste lakše izbjegli takve greške, provjerite neke od  najčešćih razloga za neuspjeh marketinških kampanja – i rješenja za njih!

1. Pogrešno definirane persone 

Persone su fikcionalni, generalizirani prikaz vaših idealnih kupaca u jednoj osobi, odnosno, persona je tipični predstavnik vaše ciljne skupine. Persone nam pomažu vizualizirati i bolje pojmiti idealnog kupca kojeg želimo privući. Duboko razumijevanje i poznavanje persone, ključno je za razvoj kvalitetnog sadržaja, razvoj proizvoda, razvoj prodaje i zapravo svega što se veže s akvizicijom kupaca. Ako se definiranje persone temelji na premalom uzorku ili netočnim podacima, lako dođe do ciljanja pogrešne skupine kupaca i nedovoljno uspješnih kampanja.

2. Neusklađenost marketinga i prodaje

Odjeli unutar tvrtke moraju učinkovito međusobno komunicirati te razumjeti koje su im odgovornosti i gdje se preklapaju. Središnja uloga marketinga je osigurati kvalitetan i informativan sadržaj za privlačenje potencijalnih kupaca prije nego što stupe u kontakt s prodajom. Prodaja mora biti uključena u sve faze kupovnog procesa i s potencijalnim kupcima graditi dugoročan odnos temeljen na povjerenju.

3.Sadržaj nije usmjeren pravom cilju

Kvalitetan sadržaj potrošaču nudi rješenje problema. Kupac se informira i njeguje kroz cijeli proces kupovine. Sadržaj koji nije usredotočen na izazove potrošača i kojeg ne podupiru pravi podaci, nije učinkovit.

4. Premalo sadržaja

Sadržajne cjeline su mjesta s raznovrsnim sadržajem izgrađenim oko jedne središnje teme koja predstavlja srž kampanje. Mogu uključivati blog objave, e- knjige, webinare i drugi relevantan sadržaj koji pomaže u informiranju potrošača i boljem pozicioniranju u pretraživačima.

5. Neodgovarajuća promocija kanala i sadržaja 

Uspješne marketinške kampanje ne temelje se isključivo na definiciji kupca već na dubokom razumijevanju potrošača i njihovih izazova. Samo se na taj način sadržaj može prezentirati u potrošaču prihvatljivom digitalnom okruženju.

6. Neodgovarajuće njegovanje potencijalnih kupaca

Ako radni tijek kampanje (workflow) nije usklađen s trajanjem vašeg prodajnog ciklusa, nećete moći učinkovito njegovati potencijalne kupce. Ako, na primjer, za konverziju potencijalnog kupca u kupca treba od 6 do 18 mjeseci, a workflow vaše marketinške kampanje je samo 3 mjeseca, propuštate važne prilike.

Pogledajte više u infografikama niže objavljenim na portalu Hubspot:

6 najpogostejsih napak v marketinskih kampanjah_final

Izvor: Hubspot

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: