[STRUČNJACI SAVJETUJU] Potrošači će zahtijevati još brži pristup informacijama!

U svibnju smo na portalu Shopper’s Mind – sMind objavili infografiku o online kanalima koje hrvatski potrošači koriste prikupljajući informacije u procesu kupovine. Otkrili smo da se uoči kupovine na internetu samostalno informira 88% hrvatske online populacije pri čemu najviše koriste internetske tražilice dok posljednjih nekoliko godina na važnosti dobivaju internetski uspoređivači, odnosno platforme za usporednu kupovinu koje koristi četvrtina hrvatske online populacije.

Zašto je trgovcima taj podatak važan i kako na njega trebaju reagirati za mišljenje smo pitali mag. Darka Dujića, izvršnog direktora Ceneje d.o.o., koja upravlja vodećim portalima za usporednu kupovinu u regiji te dr. Jelenu Rašulu koja upravlja područjem digitalnog marketinga.

Darko Dujič: platforme za usporednu kupovinu omogućuju novu razinu optimizacije procesa pretraživanja!

darko dujic»Pretraživač pojednostavljuje pronalazak poveznica do različitih setova informacija. Agregatori, odnosno uspoređivači, djeluju na razini informacija i omogućuju novu razinu optimizacije procesa pretraživanja. Zato su ti podaci relevantni i odražavaju stvarni razvoj korisničkih taktika pretraživanja koje postaju sve naprednije zajedno s novim informacijskim rješenjima koje pojednostavljuju proces kupovine, odnosno odluke. Suvremeni potrošači su svjesni da mogu putem takvih informacijskih rješenja na modernim online platformama dobiti značajno širi i brži pristup relevantnim informacijama. Za očekivati je da će korisnici zahtijevati još bolju optimizaciju i brži pristup relevantnim informacijama koje im trebaju za pametne i informirane kupovine te da će taj omjer još više ići u prilog dobrim rješenjima online uspoređivača. Ključ njihova uspjeha je kvaliteta informacija, povjerenje i relevantnost.«

jelena rašula: trgovci se moraju na internetskim stranicama pobrinuti za elemente koji posjetitelju olakšavaju kupovinu

Jelena-Rasula-smind-1000x1000»Jedan od osnovnih ciljeva web trgovca je povećanje konverzije online mjesta. Za postizanje tog cilja web trgovcima preporučujemo kontinuirano testiranje elemenata na web stranici koje posjetitelju pomažu (olakšavaju) obaviti kupovinu. Jedna od takvih aktivnosti je sasvim sigurno i priprema kvalitetnog sadržaja, opisa proizvoda i slikovnog materijala koji kupcima pomaže u odabiru odgovarajućeg proizvoda. Nije dovoljno te informacije samo objaviti na stranici već je potrebno (uz pomoć A/B testova) pobrinuti se da se takav sadržaj prikazuje na optimalnim mjestima unutar stranice.

Jedna od konkurentskih prednosti uspoređivača Jeftinije.hr je upravo u popunjavanju te praznine nastale na tržištu kada posjetitelji web trgovina traže informacije o proizvodima, a ne mogu ih pronaći. Kod nas brinemo da su opisi proizvoda što potpuniji, i zbog toga su u puno slučajeva opširniji i potpuniji od opisa koje web trgovci imaju na svojim stranicama. Našim korisnicima želimo omogućiti da što informiraniji obave kupovinu proizvoda kod pouzdanog web trgovca. Da kupuju mudro, sigurno i pametno.«

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: