Kako mjerite ROI kampanja na društvenim mrežama?

Alat Google Analytics (GA) prati podatke na našim internetskim stranicama te nam omogućuje analizu učinkovitosti oglašivačkih kampanja. Analiza AdWords kampanja može biti brza i učinkovita, a u Google Analyticsu imamo prikazane troškove i druge podatke povezane s kupovinom i ponašanjem korisnika.

Međutim, što je s kanalima poput društvenih mreža gdje su troškovi kampanja skriveni u pojedinačnim alatima kao u primjeru niže?

GoogleAnalytics_costs

Svi koji se bavimo digitalnim marketingom, u namjeri optimizacije online kampanja sastavljamo izvješća iz kojih možemo izračunati ROI, ROAS i druge indikatore uspješnosti.

Kako taj posao više ne bi trebali raditi ručno, Luka Žnidaršić stručnjak za Facebook oglašavanje u digitalnoj agenciji Red Orbit nam je na konferenciji Digitalna realnost: Ecommerce 2016 predstavio OWOX, alat za povezivanje Facebook podataka s online analitikom.

Uvoz troškova u Google Analytics

Na online stranici OWOX možete naći različite usluge. Među njima je i OWOX BI Pipeline koji vam omogućava povezivanje podataka s Google analitikom. Podaci iz »vanjskih izvora« postaju tako dostupni na jednom mjestu što vam može znatno olakšati analizu online kampanja.

GoogleAnalytics_costs_import

Testirala sam ga za vas!

Alat sam testirala u praksi i moram priznati da je upotreba vrlo jednostavna. Sve što vam je potrebno za uvoz Facebook troškova je razina pristupa vašem Facebook računu, razina pristupa Google Analyticsu te novi »Data Set / Data Import«. OWOX vas vodi kroz cijeli postupak koji traje otprilike 5 minuta.

Problem na koji sam naletjela je taj da OWOX ne podržava uvoz ako su na GA View-u korišteni filteri (na primjer filter za osobne IP adrese) i u tom je slučaju trud uzaludan. Taj problem možete riješiti tako da napravite novi View i na njemu analizirate učinkovitost vaših kampanja.

Owox_filtered_view

Zanima vas više o postupku?

Ako ćete imati problema s uvozom, napišite mi u komentarima. U slučaju većeg zanimanja mogu pripremiti detaljniji članak sa snimkama i pojašnjenjem postupka u koracima.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.