
sMind popunjava rupe u znanju koje nas dijeli od uspješne budućnosti!
Poslovanje se u proteklih deset godina nedvojbeno promijenilo znatno više nego u posljednjih sto godina. Izvanredan razvoj i prodor korisničke tehnologije i interneta prouzrokovao je temeljne pomake odnosa u lancu vrijednosti. Nažalost, još uvijek se veliki dio tvrtki bavi razumijevanjem i prilagođavanjem činjenici da se promjene zaista događaju. A još više zabrinjavajuće od toga je to što veliki broj menadžera novonastale promjene pokušava riješiti zastarjelim poslovnim modelima. Utopistički je za očekivati da se jednakim pristupom može stvoriti nešto novo.
Uloge proizvođača, brand menadžera, trgovaca i potrošača nisu više tako jasno podijeljene kao nekada. Svi smo dio velikog vala promjena u lancu u kojem su tehnologija i informacije oruđe, a svi mi, potrošači i kupci, nosioci tih promjena. Neprekidno uza se imamo pametne telefone, cijelo vrijeme smo povezani i želimo još više informacija koje će potvrditi ispravnost naše odluke. S druge strane, na radnom mjestu još uvijek ne možemo prekoračiti okvire zastarjelih procesa i pogleda na korisničku dinamiku.
Zapravo, moramo si priznati da su promjene koje se događaju u ponašanju pojedinca znatno spontanije od promjena koje se događaju u organizacijama u kojima je naklonost rizicima i testiranju novih rješenja povezana sa neuspjehom i time gotovo nepostojeća.
MOŽEMO RAVNODUŠNO PRIZNATI DA ŠTO SE VIŠE BAVIMO ODRŽAVANJEM POSTOJEĆEG STANJA TO SMO BLIŽE NEIZBJEŽNOJ PROPASTI
To je realnost od koje ne možemo pobjeći. Prvi pogled i “traditional thinking” nije toliko relevantan. Možda se nekome na prvi pogled učini da su vertikalni pretraživači i uspoređivači nevažni, ali više od trećine online populacije u Hrvatskoj, koja mjesečno posjeti naš portal u potrazi za informacijama pri kupovini, pokazuje upravo suprotno. Ovdje se ne radi o trendu, već o sazreloj fazi kupovnog ponašanja koju je moguće primijetiti u cijelom online razvijenom svijetu. Takva čvorišta su nove tržnice, vodiči za kupovinu, izvori brzih i relevantnih informacija.
Upravo nam ta uloga nalaže da svoje iskustvo dijelimo sa drugima i da Shopper’s Mind – sMind postane izvor ideja, informacija i dobrih praksi koje će omogućiti korisnicima da postanu još više konkurentni te da na odgovarajući način slijede trendove i razvojne pomake u idućem desetljeću.
U grupaciji Ceneje d.o.o., zajedno sa našim partnerima, tim se pitanjima i temama bavimo već dugi niz godina i pokušavamo tražiti uzorke razvoja poslovanja i procesa kupovine koji utječu na sve temeljne oduke u uspostavi suvremenih prodajnih kanala. Naravno, istovremeno želimo praksom mijenjati i okolinu!
Naš doprinos razvoju suvremenih poslovnih procesa u regiji je Shopper’s Mind – sMind koji je isto tako i odraz suradnje s vodećim europskim institucijama u razvoju povjerenja u online trgovanje i promociji prekogranične trgovine na internetu. Osim toga, sadržaj je rezultat detaljnih analiza kupovnog ponašanja te naše inicijative za promociju i razvoj znanja na području online trgovine.
VEĆ ČETIRI GODINE ZAREDOM DETALJNO PROUČAVAMO POTROŠAČKE NAVIKE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI TE DOBRO POZNAJEMO SUVREMENE PROCESE KUPOVINE ŠTO NAM DAJE JEDINSTVENO ZNANJE DO KOJEG BI DRUGAČIJE TEŠKO DOŠLI
Shopper’s Mind – sMind je namijenjen trgovcima, u tradicionalnim i online kanalima, brand menadžerima i svim pružateljima srodnih usluga koji će uz pomoć relevantnih informacija, ideja, dobrih praksi i analiza poboljšati svoju konkurentnost.
Pokriva tri glavna područja informacija: trendove na hrvatskom i regijskom online tržištu, najbolje prakse na području višekanalne prodaje te podatke istraživanja koji daju uvid u dinamiku online kupovine. Izvor znanja gradit ćemo iz dana u dan, dinamično, baš kako i dolikuje internetu te se radujemo dobrim praksama, odličnim prilozima, komentarima i naprednim idejama koje će sa nama graditi ovu jedinstvenu bazu znanja!