
Pri samom spomenu prirodne kozmetike, mnogi od nas pomisle na Ecco-verde, trgovinu koja se može pohvaliti s čak 18.000 prirodnih proizvoda i odličnom web stranicom. Dodatna potvrda su i dvije nagrade primljene na natjecanju Web Retailer Award 2020 – Category Award u kategoriji Food & Health & Beauty te Web Challenger Award. Sve to nakon jedva 5 godina provedenih na hrvatskom tržištu.
Pročitajte kako im je to uspjelo!
Što vam znači činjenica da su vas vaši kupci nagradili?
Obje nagrade nam neizmjerno puno znače i ne možemo biti ponosniji. To vidimo kao potvrdu da smo na pravom putu, i vjerujem da ćemo s ovom nagradom steći dodatno povjerenje kupaca.
Što čini vašu trgovinu jedinstvenom?
Naša je prednost zasigurno široka ponuda proizvoda koja uključuje više od 250 međunarodno priznatih, kao i lokalnih i ekskluzivnih brandova te više od 18.000 proizvoda isključivo prirodne kozmetike i dodataka za njegu. Kao web trgovina sa sjedištem i skladištem u Austriji, odakle i hrvatski kupci primaju svoje proizvode, ponosni smo na brzu dostavu koja u prosjeku traje 2-3 radna dana te na izvrsnu korisničku podršku.
Koji su vaši daljnji planovi za razvoj i kako planirate vašu web trgovinu učiniti još boljom u 2021.?
Našu web trgovinu neprestano razvijamo. Praktički svaki dan dodajemo nove proizvode i optimiziramo procese online kupovine. U skoroj budućnosti planiramo dodatno uključivanje lokalnih brandova kao i dodatne mogućnosti plaćanja te dostave za hrvatske kupce.
Koje su po vama, na stranu pobjeda, prednosti natjecanja Web Retailer Award 2020?
Pobjednicima definitivno donosi dodatnu vidljivost. Izuzetno je važna i anketa koja se odvija u pozadini jer predstavlja neposredan odgovor kupaca na naš rad i ponudu. Teško da možemo zamisliti bolje i kvalitetnije povratne informacije koje su od ogromne koristi za daljnji razvoj svakog web trgovca.
Koji su po vašem mišljenju ključni izazovi na području online trgovine?
Općenito, jedan od ključnih izazova web trgovaca je kako kupcima dočarati najbolje moguće »iskustvo kupnje«. To podrazumijeva cijeli lanac kupovnog procesa, od brzine web stranice do privlačenja novih kupaca, osiguranja kvalitetne i konkurentne ponude te jednostavnog, brzog i sigurnog procesa kupnje. U posljednje vrijeme veliki je naglasak i na SEO optimizaciji, posebno tražilica i kanala društvenih mreža. Naravno, svi težimo optimalnoj i još bržoj dostavi.
Imate li kakvu poruku za web trgovine, zašto bi trebali sudjelovati u natjecanju?
Sudjelovanje se trgovcima isplati zbog dodatne vidljivosti i posebno zbog ankete koju ispunjavaju kupci. Prateća konferencija (growwwecommerce.com) svim sudionicima nudi bogatu paletu aktualnog sadržaja s područja online prodaje i kupovine, apsolutni „must know“ za sve u ovom poslu.
Kako ste se nosili s cijelom situacijom oko epidemije, jeste li morali uvesti kakve brze promjene u poslovanje vaše web trgovine?
Vrijeme korone je za nas, kao i za brojne druge web trgovce, bilo vrijeme brojnih izazova. Dok smo s jedne strane bilježili povećan opseg posla i prodaje, s druge smo strane morali uvesti brojne promjene. Gotovo cijeli tim suradnika se iz ureda preselio na rad od kuće, u skladištu smo zbog sigurnosti organizirali rad u manjim grupama što je posljedično, zbog veće potražnje, uzrokovalo i uvođenje dodatne, popodnevne smjene.
Sudjelovanje na Web Retailer Award se trgovcima isplati zbog dodatne vidljivosti i posebno zbog ankete koju ispunjavaju kupci. Prateća konferencija (growwwecommerce.com) svim sudionicima nudi bogatu paletu aktualnog sadržaja s područja online prodaje i kupovine, apsolutni „must know“ za sve u ovom poslu.
Na kojim područjima online trgovine u sljedeće tri godine vidite najveći napredak i na koja ćete se područja najviše usredotočiti?
Mi smo ecommerce tvrtka i razvoj web trgovine je naš svakodnevni kruh tako da je vrijeme koje posvećujemo razvoju i ažuriranju stranice od velike važnosti. Naučili smo da su tri stvari ključne za uspjeh web trgovine – odlična ponuda, odlična podrška i pristupačna dostava. Na njima neprestano radimo.
Jedna od vaših prednosti je i prisustvo na različitim kanalima na kojima kupci mogu pronaći vaše proizvode, poput Jeftinije.hr. Što vam se pokazalo kao glavna prednost prisutnosti vaših proizvoda na spomenutom kanalu za usporedbu ponuda?
Svakako – dodatna prepoznatljivost i novi kupci. Istodobno, kupci imaju priliku vidjeti i konkurentnost naših proizvoda u usporedbi s drugima. Nama, kao web trgovcima, ova prisutnost nudi i vrijedne povratne informacije o lojalnosti i snazi branda Ecco Verde te neposredan uvid u cijelo tržište online kupovine i njegovih trendova.
Želite li nešto dodati za kraj?
U ime Niceshops grupe, čiji je dio i Ecco Verde, iskreno zahvaljujemo na ovoj izvanrednoj prilici i na obje primljene nagrade. Na hrvatskom smo tržištu od 2015. tako da su ova dva laskava priznanja velika čast i nagrada.