Woolf.hr je web trgovina koja mnogima može biti uzor. Web trgovina koja 24/7 ulaže u svoje kupce, istovremeno sudjelujuću na raznim natjecanjima koja su ih pomogla u usavršavanju. Na koncu, to ih je dovelo do osvajanja nagrade za najbolju web trgovinu u kategoriji Sport & Fashion & Kids.
Više o Woolf timu i samoj web trgovinu pročitajte u intervjuu.
Što vam znači činjenica da su vas vaši kupci/komisija nagradili?
Znači nam jako puno. Tim više jer smo se po raznim natjecanjima prijavljivali i uredno stigli do finala ali nikako da osvojimo nagradu. Eto, napokon se i to dogodilo i jako nas veseli. Imali smo osjećaj da smo na dobrom putu i ovo je potvrda i odlična motivacija za dalje.
Što čini vašu trgovinu jedinstvenom?
Smatramo da imamo jedinstven odnos s kupcima s kojima gotovo 24 sata komuniciramo, rješavamo probleme i stalno osluškujemo njihove potrebe odnosno prijedloge novih artikala koje bi htjeli kod nas vidjeti u ponudi. Često nam prijave neku trenutnu sistemsku grešku pa čak i gramatičku što nam je posebno drago. Naš odnos s kupcima je zapravo na nekoj prijateljskoj razini što nisam siguran da je česta pojava kod konkurencije.
Koji su vaši daljnji planovi za razvoj i kako planirate vašu web trgovinu učiniti još boljom u 2021.?
Svakako je daljnji plan da se ne opustimo i da se dalje konstantno razvijamo. Što se tiče naše platforme, pratimo trendove, smišljamo inovacije s developer tvrtkom Marker koja ne samo što je vrhunski profesionalna u svom radu već i predlaže inovacije koje bi baš nama izravno koristile. Što se tiče same trgovine, želimo u narednom razdoblju što više proširiti ponudu i kupcima omogućiti razne pogodnosti kako bi se kod nas osjećali što ugodnije.
Koje su po vama, na stranu pobjeda, prednosti natjecanja Web Retailer Award 2020?
Pa prednost je ta da vas ocjenjuje stručna komisija ili ljudi osobno što je objektivan pogled na stvarnost. Možemo mi raditi s najboljima, možemo imati najljepši shop s najljepšom ponudom i misliti da je sve super ali to nije formula za uspjeh. Samo ocjenjivanje od strane bilo koje komisije daje nam kvalitetne informacije gdje se nalazimo i u kojem smjeru bi trebalo ići. Pametno je smireno i neutralno sve kritike uzeti u obzir ako i nema nagrade. Tako smo mi stalno razmišljali i eto ove godine i nagrade.
Koji su po vašem mišljenju ključni izazovi na području online trgovine?
Što se nas tiče, najveći izazovi su vanjski sustavi. Najlakše je kontrolirati svoje ali teško je raditi sa sustavima na koje nemate baš nikakav utjecaj. Primjer su neizbježni Facebook ili Google koji stalno mijenjanu neka pravila, bez upozorenja pa tako nešto preko noći prestane raditi. To su poprilično hladni sustavi za koje ne vjerujem da će s vremenom postati susretljiviji jer su jednostavno preveliki. Izazov su svakako i dostavne kuće koje također moraju savršeno odraditi svoj posao da bi mi u cjelini dobili dobru ocjenu od kupca. Na to također nemamo utjecaj. Svakako ne znamo kako će se COVID kriza dalje odvijati pa eto i tog izazova.
Imate li kakvu poruku za web trgovine, zašto bi trebali sudjelovati u natjecanju?
Svi koji misle da rade dobar posao trebali bi svoj rad predstaviti nekoj stručnoj komisiji kako bi dobili potvrdu za svoj rad ili koju kritiku. Dobro je imati takvu informaciju i zdravo je za daljnji razvoj.
Što vam znači osvojena nagrada i kako će utjecati na vaše kupce?
Pa pošto je ovo prva takva nagrada (nadam se ne i zadnja) puno nam znači i jako nas veseli. Potvrda je to da smo ipak nešto postigli i debelo se po nekim ključnim stvarima izdvojili od konkurencije. Što se kupaca tiče, smatram da takva nagrada istaknuta na naslovnici webshopa ulijeva izvjesno povjerenje. Vjerujem da se osjećaju sigurnije u kupovini.
Kako ste se nosili s cijelom situacijom oko epidemije, jeste li morali uvesti kakve brze promjene u poslovanje vaše web trgovine?
Bilo je svakako izazovno. Trebalo je brzo donijeti neke odluke kako bi zadržali promet i doista nismo imali nikakva očekivanja. Omogućili smo besplatnu dostavu, uložili dodatno u marketing i ni više ni manje udvostručili promet. Trgovine su bile zatvorene, proljeće je taman krenulo i mnogi su trebali naše proizvode. Sada kada trgovine nisu zatvorene, radimo dalje normalno u nekim realnim okvirima, a što će dalje biti, tko to zna
Svi koji misle da rade dobar posao trebali bi svoj rad predstaviti nekoj stručnoj komisiji kako bi dobili potvrdu za svoj rad ili koju kritiku. Dobro je imati takvu informaciju i zdravo je za daljnji razvoj.
Na kojim područjima online trgovine u sljedeće tri godine vidite najveći napredak i na koja ćete se područja najviše usredotočiti?
Smatram da će napredak biti u unapređenju korisničkog iskustva odnosno razvoj tehnologije koja će kupcu omogućiti bržu i jednostavniju kupnju. Mi smo se recimo već pripremili s WhatsApp integracijom koja nam trenutno služi kao platforma za slanje kupon koda, status paketa i direktnu komunikaciju preko WhatsApp messengera. Pratimo razvoj platforme, a neke najave su vrlo obećavajuće. Npr. radi se na tome da će kupac kada dobije neku našu ponudu, moći direktno obaviti kupnju unutar aplikacije i čak platiti kartičnim i ostalim plaćanjima bez da mora biti preusmjeren u webshop.
Kako vidite ispreplitanje online i fizičke trgovine i kako kombinirate to dvoje za najbolji mogući ishod?
Mi imamo samo jednu trgovinu pa možda nismo toliko zanimljivi kao netko tko ima lanac trgovina, ali svakako je to odlična kombinacija. Znamo da puno naših lokalnih kupaca gleda naš webshop i u kupnju dolazi ciljano. Webshop je za mnoge kvalitetan izlog gdje može brzo pregledati ponudu, naći proizvod koji traži (puno brže nego u trgovini) i eventualno osobno kupiti u trgovini. Kupac preko weba voli vidjeti da se trgovina negdje fizički nalazi i osjeća se sigurnijim.
Želite li nešto dodati za kraj?
Ono što priželjkujemo je da se konačno dostavne službe dogovore unutar EU pa da se postigne neka jedinstvena cijena. Teško nam je shvatiti kako može cijena dostave za Dubrovnik biti manja neko prekogranično 10 km, recimo u Sloveniju. To bi trebalo u narednom periodu svako riješiti, a vjerujem da se svi oko toga slažemo.