Ecommerce Day 2017, Zagreb – Fotografije i dojmovi s konferencije

936

U dvorani KRAŠ Auditorium u Zagrebu, danas 5. travnja 2017, završila se najveća konferencija s područja web kupovine Ecommerce Day 2017 koja je na jednom mjestu okupila više od 150 ecommerce stručnjaka. Sudionicu su poslušali izvrsne međunarodne stručnjake i prvi saznali tko su najbolji web trgovci u Hrvatskoj, nagrađeni prestižnim nazivima u sklopu natjecanja Web trgovac godine 2017 u organizaciji poduzeća sMind d.o.o.

Uvid u trendove najdinamičnijeg sektora trgovine

Sudionici konferencije koju su poduprli Mastercard, Hrvatska Pošta i Udruga eCommerce Hrvatska, dobili su jedinstvene informacije o trendovima na području ecommerca, najdinamičnijeg sektora trgovine s velikim potencijalom za rast. Prema pisanju portala Statista, ove se godine u Hrvatskoj očekuje 9-postotni rast prihoda od web trgovine, viši od 2,7 milijardi kuna!

U uvodnom predavanju dr. Željko Ćurić (O.K. Consulting), stručnjak s područja psihologije kupovine, je otkrio što hrvatske potrošače motivira na kupovinu, a Srđan Erceg (HUGE Media) objasnio sve o iznimno važnom aspektu web prodaje, optimizaciji korisničkog iskustva.

Odlične primjere dobrih ecommerce praksi predstavili su oni koji su u tome najbolji – izvrsni internetski stručnjaci: Nebojša Grbačić (Sadržajna agencija Cvoke) i Nenad Vukušić (Od riječi), Vice Božić iz agencije GoAds te Matija Torlak iz slovenskog Big Banga. Kroz predavanje Darka Dujića, direktora poduzeća sMind d.o.o. pod naslovom State of Ecommerce Mind – Hrvatska 2017 posjetitelji konferencije prvi su dobili uvid u najnovije rezultate najvećeg istraživanja online kupovine u Hrvatskoj i regiji, Shopper’s Mind 2017.

Posjetitelje je kroz cijelo događanje odlično vodila Iva Šulentić, a među odmorima su mogli iskoristiti jedinstvenu priliku za umrežavanje.

9 od 10 hrvatskih web potrošača je već kupovalo putem interneta!

Istraživački projekt Shopper’s Mind, kojeg poduzeće sMind d.o.o. provodi u suradnji s istraživačkom agencijom Valicon, ove je godine obuhvatilo mišljenja 22.437 korisnika interneta. 4.125 anketa je ispunjeno u okviru reprezentativnog uzorka panela JaZnam, a 18.312 uz pomoć trgovaca koji su sudjelovali u natjecanju Web trgovac godine.

Ovogodišnji podaci su posebno zanimljivi jer otkrivaju važne promjene koje su protekle godine obilježile hrvatsko online tržište. Novi podaci su pokazali da:

  • Ove godine barem jednu mjesečnu kupnju izvrši gotovo polovica online populacije! S druge strane, zabilježen je daljnji pad broja korisnika koji nikada nisu kupovali putem interneta, njih je tek oko desetina.
  • Jasan je rast utjecaja mobilne tehnologije, trenutno na tabletu ili pametnom telefonu kupnju zaključuje gotovo petina ispitanika.
  • Među najčešćim plaćanjima na internetu su plaćanje pouzećem (30 %), Paypal (27%) te kreditne kartice kojima plaća petina anketiranih.

Istraživanje omogućuje jedinstveno znanje o tome koji su ključni web trgovci u Hrvatskoj, koje kategorije proizvoda imaju najveći rast na internetu te kako se kroz godine mijenjaju kupovne navike hrvatskih online potrošača.

100 odabranih trenutaka s konferencije: