ŠTO POTIČE RAZVOJ WEB TRGOVINE U HRVATSKOJ?
Odgovore smo dobili na 3. konferenciji Shopper’s Mind Ecommerce Day, koja se je odvijala 5. 4. 2017. u KRAŠ Auditoriumu u Zagrebu.
Shopper’s Mind Ecommerce Day najveći je događaj na području online kupovine, koji se organizira svake godine u Hrvatskoj i Sloveniji. Nudi jedinstven uvid u trendove i najbolje prakse web trgovaca, a uključuje i predavanja brojnih priznatih stručnjaka.
Neovisno o tome jeste li bili s nama ili ne, sadržaj ovih predavanja pomoći će vam unaprijediti vašu online prisutnost.
UPIŠITE VAŠU E-MAIL ADRESU I U VAŠ INBOX ĆETE PRIMITI PREZENTACIJE VRHUNSKIH PREDAVAČA:
- Željko Ćurić (O. K. Consulting): Razumijevanje medija, proizvoda, motivacije i kupovine
- Srđan Erceg (HUGE Media): Optimizacija korisničkog iskustva
- Darko Dujić (Shopper’s Mind): State of Ecommerce Mind – Hrvatska 2017
- Zoran Orak (Zorak Digital Marketing): Zašto vaša trgovina treba email listu i kako je početi graditi
- Nebojša Grbačić (Sadržajna agencije Cvoke): Zvala je 2001. Kaže da hoće svoj SEO natrag!
- Vice Božić (Digitalna agencija GoAds): 10 najčešćih grešaka pri postavljanju AdWords kampanja
- Edita Bečić (FranAdria): Franšize u ecommerce-u
- Igor Martinović (Shopper’s Mind): Kako postići povjerenje kupaca
- Irena Šribar Radić (Odvjetničko društvo Gjurgjan & Šribar Radić): Osnovni zakonodavni okvir e-trgovine
Više o konferenciji Ecommerce Day 2017, Zagreb: