Na jučerašnjem eCommerce Meetup Networking & Storytelling u organizaciji Udruge eCommerce Hrvatska i pokroviteljstvom Shopper’s Mind – sMind, sudionici su imali priliku razmijeniti ecommerce iskustva, pronaći rješenja za izazove u poslovanju, poslušati zanimljiva predavanja i sudjelovati na besplatnim konzultacijama ecommerce stručnjaka.
Predsjednik Udruge eCommerce Hrvatska, Marcel Majsan, održao je edukaciju o “Sales funnelu” služeći se primjerima iz prakse. Prezentaciju možete preuzeti na linku:
Gošće večeri, Kata i Ivana Barisic, nisu samo pričale o uspješnosti svoje web trgovine već su nas i razveselile zanimljivim poklonima.
Koliko je važno omogućiti kupcima interakciju s brandom i mogućnost recenzija pričao je mag. Darko Dujić te objasnio kako sMind pomaže trgovcima razvijajući nacionalnu oznaku povjerenja upravo u tom smjeru. Osim što se pouzdani trgovci sada mogu istaknuti među ostalima, dobivaju kanal za kontinuiranu i relevantnu komunikaciju s potrošačima.
O dobroj atmosferi i uspješnom networkingu slike govore više od riječi, što možete vidjeti niže. Ukoliko ovaj put niste uspjeli prisustvovati, ne brinite, bit će još zanimljivih ecommerce druženja čije najave pratite na sMind.hr i eCommerce Hrvatska.