[INTERVJU] Emporium.hr: pobjednik WTG 2016 u kategoriji Dječja oprema i igračke

1306

Što mislite da je ključno za uspjeh vaše web trgovine?

Emporium iz Zagreba ove godine obilježava 25. godišnjicu veleprodajnog poslovanja u baby i dječjoj odjeći, opremi i didaktičkim igračkama. Dugo iskustvo djelatnika i poznavanje branše u tom području odlučili smo primijeniti u novom kanalu prodaje – web trgovini koja je pokrenuta u prosincu 2012.

Ključno za uspjeh naše web trgovine je atraktivna, pregledna i funkcionalna web stranica, kvaliteta proizvoda, promptna dostupnost cjelovite ponude sa našeg skladišta u Zagrebu, izbor i styling proizvoda, ponajbolji odnos cijene i kvalitete na tržištu.

Što kod vas kupci najviše cijene?

Kupci posebno cijene vjerodostojnost naše ponude, brzinu dostave, kvalitetu robe i povoljne cijene.

Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati?

Kontakt s kupcima održavamo preko društvenih mreža, online marketingom, newsletterima, post-prodajnom podrškom, direktnim komuniciranjem preko telefona i interneta, stalnim informiranjem o novostima u ponudi.

Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?

Poznavanje robe, kvaliteta proizvoda, veliki izbor artikala, konkurentne cijene, profesionalna i brza usluga te promptna dostupnost ponude.

Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?

Najveći izazov je dakako zadobiti mjesto na tržištu, steći povjerenje kupaca i uvjeriti ih u prednosti online kupovine u odnosu na klasične trgovine i trgovačke centre, te nadmašiti očekivanja kupaca u online kupovini. U biti imati originalnu  i konkurentnu web trgovinu, ali i zadržati profitnu stopu koja omogućava odgovarajući marketinški budžet i razvoj poslovanja te izlazak na nova tržišta.

Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web Trgovac Godine na vaše poslovanje?

Sigurni smo da će naziv WTG znatno doprinijeti pozitivnom ugledu naše web trgovine čime ćemo pridobiti nove kupce koji još nemaju povjerenje i sigurnost u kupovinu internetom, ali i pojačati ugled i reference pred dobavljačima.

Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?

Utjecaj projekta WTG je vrlo značajan za internet trgovinu u Hrvatskoj jer još uvijek zaostaje za globalnim razvojem trgovine. Vaš projekt nije važan samo zbog toga što promovira najbolje web trgovce i sigurnu kupovinu za krajnje potrošače već i što potiče online trgovce na stalno natjecanje i unapređenje svojih web trgovina i poslovanja.