[INTERVJU] Ferivisport.hr: pobjednik WTG 2016 u kategoriji Sportska odjeća, obuća i oprema

1652

Što mislite da je ključno za uspjeh vaše web trgovine? Što kod vas kupci najviše cijene?

Mišljenja sam da je ključna stvar za uspjeh naše web trgovine fleksibilnost koju nudimo kupcima (načini plaćanja, dostave) kao i mogućnost reagiranja kod izvanrednih situacija gdje je kupcima bitna hitna isporuka naručenih artikala (van redovnog rasporeda isporuka) te je to ono što kupci najviše i cijene.

Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati? Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?

Kupce pokušavamo zadržati ponajprije Loyalty programom koji imamo razvijen na web shopu. Također, od konkurencije nas izdvaja mogućnost cjelodnevnog kontakta svih zaposlenika i Uprave poduzeća koje daje bezuvjetnu podršku razvoju i napretku web shopa, te na taj način omogućava da brže reagiramo na zahtjeve kupaca.

Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?

Najveći izazov je bio uskladiti suradnju svih vanjskih partnera koji rade na projektu web shopa (development, SEO, dizajn…) te usaditi partnerima vrijednosti kojima težimo kako bi kupcima pružili najbolje moguće iskustvo.

Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web Trgovac Godine na vaše poslovanje?

Vjerujem da će nam naziv Web Trgovca Godine biti u očima kupaca dodatna potvrda o ozbiljnosti web trgovine koju vodimo kao i dodatna karika u povjerenju istih.

Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?

Projekt poput Web Trgovac Godine zasigurno približava internet kupovinu građanima RH te smanjuje nepovjerenje istih prema kupnji putem interneta.