FOTO Ceneje d.o.o. najbolji u B2B kategoriji! Osvojili nagradu za marketinšku izvrsnost, a tajna uspjeha leži u….

992

U večernjem dijelu 24. Slovenske marketinške konferencije, 28. svibnja 2019., održala se podjela nagrada za marketinšku izvrsnost. Slovenska tvrtka Ceneje d.o.o. osvojila je nagradu za marketinšku izvrsnost u B2B kategoriji. Podsjetimo se, pod okriljem tvrtke Ceneje djeluje najveći hrvatski portal za usporedbu proizvoda i ponuda – Jeftinije.hr, kao i portali Shopper’s Mind.

Ovu nagradu dodjeljuje Društvo za marketing Slovenije tvrtkama kojima je marketing čvrsto integriran u poslovnu strategiju tvrtke i pokretač dobrih poslovnih rezultata. Naravno, samo na području Slovenije. Komisija druge razine već ranije je odabrala devet finalista koji su se natjecali u tri kategorije za ovogodišnje nagrade.

Finalisti

U svakoj kategoriji birao se jedan pobjednik, a jedan od pobjednika kategorija dobio je veliku nagradu za marketinšku izvrsnost 2019. godine.

Finalisti u kategoriji B2B poduzeća bili su: Ceneje d.o.o., Danfoss Trata d.o.o., Intra Lighting d.o.o. – Nagrada: CENEJE d.o.o.

Finalisti u kategoriji malih i srednjih B2C poduzeća: Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o., Lumar IG d.o.o., Športna Loterija d.d. – Nagrada: Lumar IG d.o.o. 

Finalisti u kategoriji velikih B2C poduzeća: Mercator d.d. , SPAR Slovenija d.o.o., Zavarovalnica Triglav d.d. Nagrada: Zavarovalnica Triglav d.d.

Velika nagrada za marketinšku izvrsnost 2019. godine pripala je Zavarovalnici Triglav.

“Digitalizacija je temelj našeg poslovnog modela”

Evo što je drugostupanjsko stručno povjerenstvo, koje je ocijenilo 3 TOP poduzeća u svakoj kategoriji, reklo o tvrtki Ceneje:

U Ceneju je odjel marketinga sastavni dio uprave tvrtke, a ključne marketinške odluke donose se na razini managementa, gdje su uključeni voditelji svih odjela. Iz prijave je razvidno da marketing igra ključnu ulogu u oblikovanju strategije tvrtke i djeluje kao veza između odjela. Velikim utjecajem na prodaju i druge ciljeve tvrtke, razvoj proizvoda i širenje na nova ciljna tržišta izravno doprinose postavljanju ciljeva na razini cijele tvrtke.

Zaposlenici do zadnjeg detalja razumiju industriju u kojoj djeluju i koriste inovativne digitalne pristupe za adresiranje korisnika. S modernim poslovnim modelom mijenjaju kupovno ponašanje potrošača, proces kupnje i prodaje u cjelini. Digitalizacija je temelj njihovog poslovnog modela, vođena marketingom, koji je također uključen u razvoj proizvoda s partnerskim tvrtkama koje djeluju na međunarodnim tržištima.”

Konkurencija i natjecanje najboljih – oni koji pomiču granice u marketingu

Na jučerašnjoj podjeli nagrada dr. Mitja Pirc, predsjednik Društva za marketing Slovenije (Deloitte) i predsjednik drugostupanjske komisije izjavio je:

– „Svim dobitnicima nagrade zajedničko je to da uvijek nadmaše naša očekivanja u strategiji marketinškog planiranja i usmjeravanja tvrtke. Svaki od pobjednika unutar industrije doseže najbolje rezultate koji proizlaze iz marketinških aktivnosti. Dobitnici priznanja odlično poznaju svoju industriju, inovativnim i integriranim marketinškim pristupima premještaju razinu marketinga, ali i cijele industrije na jedan viši nivo.”

Darko Dujić, direktor Ceneja i Matej Kolšek, direktor uredništva i marketinga u Ceneje

Darko Dujić, direktor tvrtke Ceneje, prilikom preuzmanja nagrade, rekao je:

“Mi smo mali tim koji vrlo intenzivno radi. Zahvaljujem se svakom članu tima posebno. Ceneje ima 30 zaposlenih, od kojih 8 u marketingu zbog čega je jasno koliko je marketing bitan za nas.

Naš poslovni model u potpunosti je usredotočen na potrošača, mijenjamo svijest prilikom online kupovine zbog čega dosežemo uistinu impresivne brojke na ovako malom tržištu. Inovativno smo, marketinški usmjereno poduzeće koje ne prestaje razmišljati o najbitnijem segmentu – potrošaču.

“Zašto smo pobjednici?”

“Za napredak su potrebne odvažne, prodorne ideje i hrabri ljudi. Mi imamo oboje. Marketing u tvrtki Ceneje brine o tome da se slijedi zajednički slogan: “Prva misao prije kupnje”.

Stvaramo okruženje u kojem će slovenski i strani korisnici imati sve dostupne informacije; bilo da biraju brand, željeni proizvod ili kada odlučuju o proizvodu i trgovcu. To znači da je potrošačima omogućeno donošenje informiranih odluka o kupnji koje im odgovaraju, a istovremeno je to okruženje i najsigurnije.

Povjerenje u online kupnju promoviramo uz pomoć platforme CERTIFIED SHOP s povratnim informacijama (ocjenama) online trgovina. Visoki ciljevi nisu samo dio svakodnevnog života, oni su naša veza s kupcima. Naša inovativna rješenja kontinuirano nadograđujemo, analiziramo podatke, pratimo promjene i digitalne trendove.”

Stavljamo ljude u prvi plan!

Jedini smo na tržištu koji aktivno brinu o promicanju razvoja online trgovine i povezivanju svih aktera u ovom ecommerce ekosustavu; (web) trgovce, predstavnike brendova, pružatelje logističkih usluga, platnih sustava, marketinških i web agencija, pružateljima internetskih usluga i ostalima kojima nudimo prostor za nove poslovne mogućnosti i rast.

Koja je uloga marketinga u Ceneje?

Dok u većini tvrtki primjećujemo veliku segmentaciju pojedinih odjela, marketing kod nas sudjeluje na razini izgradnje strategija – u osmišljavanju svih projekata. Odjel marketinga sudjeluje u svim strateškim odlukama i svojim strateškim usmjerenjima utječe na razvoj proizvoda, na interakciju s korisnicima i na rast poslovanja. Marketing povezuje sve odjele, ali i izravno doprinosi ciljevima cijelog poduzeća.

Misao vodilja cijelog poduzeća Ceneje (ne samo marketing odjela) je nekonvencionalno, out-of-box razmišljanje. Ne samo da zaposlenici brže predlažu nove ideje, nego također predlažu nove inicijative na vlastitu inicijativu, posebno one koje proizlaze iz specifičnih marketinških znanja (UX i Google Analytics). Takav pristup stvara dobru praksu i okruženje, međusoban rast, a to je ujedno o razlog zašto smo – pobjednici.

Ceneje d.o.o. – cijela ekipa