Gibajmo se, idemo vani – potrošači već traže svu potrebnu opremu!

Počela je sezona za sve koji obožavaju druženja na otvorenom i boravak u prirodi! Biciklisti i obožavatelji aktivnosti u prirodi već su u potrazi za najboljim ponudama. Prvi u online redu su biciklisti, a slijedi ih ljubitelji kampiranja i roštiljanja. Želja za uživanjem u spustu sa gorskih staza, spavanje u šatoru pod zvjezdanim nebom, i tako dugo očekivano uživanje s prijateljima uz fina jela s roštilja – na sve to pokazuju proljetni podaci o potražnji na !

Koliko volimo biciklizam?

Ako bi ljubav prema biciklizmu iskazali u novčanim iznosima, prema možemo vidjeti da su domaći potrošači u 2021. u prosjeku na kupnju trekking bicikla potrošili 3,971 kn, na kupnju brdskih bicikla bili su spremni izdvojiti malo više – 4,024 kn, na BMX bicikle su u prosjeku potrošili 3,906 kn. Najveći prosječan iznos kojeg su bili spremni odvojiti odnosi se na dvije vrste bicikla – za električne bicikle taj je iznos bio oko 12,155 kn dok su za cestovne bicikle bili spremni izdvojiti najviše, i to 12,230 kn. 

Zdrav način života, ograničenja za vrijeme pandemije, visoke cijene goriva sve je to utjecalo na veliku popularizaciju biciklizma u posljednjih nekoliko godina. Svake godine u isto vrijeme, tijekom ožujka i travnja na Jeftinije.hr bilježimo početak porasta potražnja za biciklima. Na primjeru potražnje za cestovnim biciklima, možemo vidjeti kako potražnja za njima počinje rasti u veljači, a negdje otprilike u travnju i svibnju doseže svoj prvi vrhunac. Promatrajući kategoriju cestovnih bicikla, potražnja je prošle godine doživjela još jedan vrhunac i to u kolovozu kada je bila gotovo 97 % veća od godišnjeg prosjeka.

Malo drugačiju potražnju primjećujemo kod brdskih bicikla kod kojih se vrhunac potražnje može primijetiti ranije u godini; tijekom 2020. apsolutni vrhunac potražnje za brdskim biciklima bio je za vrijeme prvog lockdowna, već u ožujku i travnju dok je tijekom prošle godine vrhunac potražnje za brdskim biciklima bio u svibnju.

Koji su brendovi trenutno najpopularniji?

Čini se da se ljestvica najpopularnijih brendova iz godine u godinu mijenja. U 2022., prema popularnosti među domaćim potrošačima, najpopularniji brend cestovnih bicikla je Triban, a slijede ga brendovi Giant, Head, Van Rysel i Trek.

Ima li ljepšeg mjesta za spavanje – nego pod zvijezdama??

Usporedno s porastom potražnje za biciklima, bilježimo i godišnji trend povećanja potražnje za opremom za kampiranje. Potražnja za takvom vrstom opreme počinje rasti u ožujku, a trend rasta prisutan je sve do vrhunca potražnje u srpnju. Iz grafikona je vidljivo kako se radi o već prepoznatljivom trendu. Nakon ljetnog vrhunca potražnje za opremom za kampiranje potražnja počinje opadati dolaskom hladnijih, zimskih mjeseci.

Kakvu opremu za kampiranje potrošači traže ovih dana?

Naši podaci pokazuju da domaći potrošači ove godine traće i nadopunjuju svoju opremu za kampiranje. Trenutno najtraženiji proizvod među opremom za kampiranje je prijenosni wc Kampa Khazi. Slijede ga: Makita prijenosni hladnjak CW180Z Mobile Cooling Box, ORION hladnjak torba s funkcijom grijanje EC-45, SUZAVAC sprej za samoobranu Pfeffer-KO FOG 40ml te krevet na napuhavanje Intex 64758NP Classic Downy Blue Dura Beam Full.

Nema zabave bez dobrog roštilja!

Osim sportskih aktivnosti u prirodi i spavanja na otvorenom, domaći se potrošači početkom proljeća raduju i druženjima uz finu hranu s roštilja. Uređivanje vrtova i okućnica, prekrasno toplo vrijeme, početak izletničke sezone – sve to podrazumijeva i druženje s obitelji i prijateljima uz roštilj. Ne čudi stoga da je upravo u ovom trenutku (i idućih nekoliko tjedana) vrhunac sezone potražnje za roštiljima na ugljen. Prema našim podacima, potražnja za roštiljima na ugljen će ostati višom od godišnjeg prosjeka sve do jeseni.

Što se tiče najpopularnijih brendova roštilja na ugljen, kod domaćih je potrošača najpopularniji su brendovi Klarstein, Happy Green, Weber, Lotusgrill te OneConcept.

A što se tiče prosječnih cijena, domaći su potrošači za električne roštilje spremni izdvojiti nešto iznad 780 kuna, za roštilje na ugljen u prosjeku 1,583 kn, za plinske roštilje 2,791 kn, a za vrtne kamine čak 4,762 kn.

Iz svega navedenog, jasno je da su amaterski biciklisti, obožavatelji kampiranja, boravka u prirodi i roštiljanja već spremni, budite i vi! Pobrinite se za odličnu prodaju sezonskih proizvoda i privucite kupce uz pomoć oglašavanja i isticanja proizvoda na . Sve informacije čekaju vas na podrska@jeftinije.hr.