[GO DIGITAL] Tina Radojkovič: Digitalna realnost i marketinška rješenja

Donosimo vam i posljednju reportažu sa Go Digital predavanja, nedavno organiziranog u Sloveniji. U prošlotjednom članku smo opisali kako mobilne tehnologije mijenjaju način kupovine, a danas pišemo o marketinškim rješenjima za današnju digitalnu realnost.

Digitalna realnost u svijetu i kod nas

Tina Radojkovič (Account Manager, Google Marketing Solutions za mala i srednje velika poduzeća) predavala je na temu digitalne realnosti i u uvodu naglasila da su prodaju u 90-ima obilježili telefonski pozivi i televizija, a danas caruju video sadržaji, lajkovi i tvitevi.

Prema posljednjim podacima Consumer Barometer istraživanja, predavačica je otkrila nekoliko zanimljivih statistika o digitalnoj realnosti u susjednoj Sloveniji koji indiciraju i na stanje u Hrvatskoj:

  • 75 % populacije ima pristup internetu
  • 64 % populacije dnevno koristi internet
  • 63 % populacije koristi pametni telefon
  • 27 % kupuje na internetu
  • 18 % koristi 3 zaslona (prosjek je 2,4 uređaja po korisniku)

U našem Shopper’s Mind 2016 istraživanju smo otišli i korak dalje i provjerili učestalost online kupovine:

Prednosti digitalnog svijeta i marketinških rješenja

Online prisutnost u pravom trenutku je ključna! Korisnici pristupaju informacijama putem različitih uređaja i kanala što oglašivačima otvara brojne mogućnosti. Personalizirani algoritmi koji uzimaju u obzir ponavljajuće uzorke ponašanja omogućuju digitalnim oglašivačima da:

  • ciljaju specifične demografske skupine
  • smanje trošak oglašavanja
  • analiziraju i optimiziraju učinkovitost oglašivačkih akcija
  • stupe u kontakt s korisnicima

U posljednjem dijelu svog predavanja, Tina Radojkovič je predstavila neke od Google marketinških rješenja koji omogućuju sve navedeno. Među njima su na primjer:

Google AdWords

Usluga koja ponuditelju omogućuje da ga stranke primijete upravo u trenutku kada na Googleu traže njegove proizvode ili usluge, a naplaćuje se samo u slučaju kada stranka zaista klikne na oglas. Nudi mogućnost lokalnog ili globalnog oglašavanja te korisniku omogućuje da dosegne prave mušterije u pravom trenutku i da privuku nove posjetitelje te time povećaju prodaju.

Google Analytics

Alat za analizu koji omogućuje mjerenje konverzija i prodaje te uvid u to kako posjetitelji koriste pojedinu web lokaciju. Korisnicima pomaže razumjeti koji su  najuspješniji dijelovi web lokacije te na taj način daje informacije kojima se može unaprijediti korisničko iskustvo. Alat omogućuje i analize društvenih mreža.

Google My Business

Besplatni alat za upravljanje imidžom i informacijama poduzeća u pretraživačima Google i Google Maps. Ako poduzeće nudi proizvode ili usluge na određenoj lokaciji, ovaj alat omogućuje da ga lakše pronađu potencijalne stranke koje se nalaze u blizini.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: