[INFOGRAFIKA] Rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj

rast učestalosti online kupovine

U infografici prikazanoj niže možete pogledati rast učestalosti online kupovine u Hrvatskoj protekle dvije godine. U 2016. je na mjesečnoj razini kupovalo čak 33 % korisnika interneta, a barem jedno iskustvo s online kupovinom ima čak 9 od 10 korisnika interneta.

Učestalost online kupovine u Hrvatskoj 2015-2016 

infografika_11012017_hr

Izvor: Shopper’s Mind Hrvatska, istraživanje online kupovine u partnerskoj suradnji Ceneje i istraživačke agencije Valicon, sij – ožu 2016, uz upotrebu online panela „JaZnam“, n=4.436, korisnici interneta

Podaci posljednjeg istraživanja online kupovine Shopper’s Mind 2016 pokazuju povećanje učestalosti kupovine na internetu iz godine u godinu. U 2016 je jednu online kupovinu mjesečno obavilo čak 47% online populacije, 4 % više nego godinu ranije. S druge strane, broj korisnika koji nikada nije ništa kupio online je i 2015. i 2016.  iznosio nezanemarivih 12%.

knowledge_bite_110117_bigPosljednje Shopper’s Mind istraživanje otkriva kako je četvrtina korisnika kupovala putem interneta u proteklom tjednu, a dobra trećina u proteklom mjesecu. Gotovo polovica većinu svojih kupnji obavi kod domaćih online trgovaca dok 20 % korisnika gotovo sve svoje kupovine obavi u inozemnim trgovinama.

Zanima vas više?

Pročitajte i: