[INTERVJU] eKupi.hr – Web trgovac godine 2016

1983

6. travnja se na konferenciji o internet kupovini sMind dodjelom nagrada najboljim hrvatskim web trgovcima završilo natjecanje Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Provjerite što nam je sve nakon proglašenja pobjednika rekao predstavnik trgovine ekupi.hr, koja je drugu godinu zaredom osvojila naziv Web trgovac godine i slavila u kategoriji Internet trgovački centar. Razgovarali smo s Martinom Kraljem, voditeljem sektora marketinga i razvoja.

“Projekt Web trgovac godine definira benchmark u industriji i time osigurava kontinuirano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja.”

Što mislite da je ključno za uspjeh vaše web trgovine? Što kod vas kupci najviše cijene?

“eKupi neprestano osluškuje želje kupaca i ulaže u razvoj rješenja koja mijenjaju tradicionalne načine na koji korisnici ugovaraju ili kupuju proizvode i usluge. Svakodnevno radimo na usavršavanju svakog djela našeg poslovanja, kako onih koje kupci vide, osjete i koriste, tako i svih naših djelatnika. Ta sinergija je glavni ključ uspjeha eKupi. Drago nam je da kupci prepoznaju tu našu usmjerenost na kvalitetu usluge, osjećaj sigurnosti i neprestan razvoj asortimana.”

Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati? Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?

“Kupci su osnova našeg poslovanja, a za svaki uspješan odnos je bitna komunikacija. eKupi svakodnevno komunicira sa svojim kupcima putem e-maila, telefona kroz vlastitu službu za korisnike ili putem on line chat-a. U komunikaciji je najvažnija transparentnost i poštovanje obećanja u što ulažemo posebne napore. Zahvaljujući razvijenom programu vjernosti, naši kupci imaju dodatnu vrijednost pri korištenju naših usluga. Detaljan uvid u navike i interese više od 200.000 naših kupaca omogućuje nam da kreiramo personalizirane ponude prilagođene našim korisnicima, točno u trenutku kad su im potrebne.”

Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?

“eKupi je, kao začetnik e-commerce industrije na ovim prostorima, neprestano radio na razvoju poslovanja svih uključenih strana – od dostavnih službi, sustava za plaćanje, ali i samih dobavljača. Vjerujemo da smo u proteklih pet godina našeg poslovanja napravili velike promjene. Veselimo se nastavku uvođenja pozitivnih promjena u e-commerce industriju.”

wtg2016-ALL-awards-01-1024x683_mala

Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web trgovac godine na vaše poslovanje?

“Ponosni smo što smo već drugu godinu za redom osvojili nagradu za Web trgovca godine, kao i za najbolji Internet trgovački centar. Ovo nam je pokazatelj da su naš trud i kvaliteta prepoznati kod struke i kupaca te nam je poticaj da svakim danom nastavimo biti sve bolji.”

Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?

“Projekt kao što je Web Trgovac Godine ima veliki utjecaj na razvoj ove industrije i stvaranje povjerenja kod kupaca koji se tek trebaju prebaciti u online naviku kupnje. Također, on definira benchmark u ovoj industriji i time osigurava neprestano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja.”