6. travnja se na konferenciji o internet kupovini sMind dodjelom nagrada najboljim hrvatskim web trgovcima završilo natjecanje Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Provjerite što nam je sve nakon proglašenja pobjednika rekao predstavnik trgovine ekupi.hr, koja je drugu godinu zaredom osvojila naziv Web trgovac godine i slavila u kategoriji Internet trgovački centar. Razgovarali smo s Martinom Kraljem, voditeljem sektora marketinga i razvoja.
“Projekt Web trgovac godine definira benchmark u industriji i time osigurava kontinuirano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja.”
Što mislite da je ključno za uspjeh vaše web trgovine? Što kod vas kupci najviše cijene?
“eKupi neprestano osluškuje želje kupaca i ulaže u razvoj rješenja koja mijenjaju tradicionalne načine na koji korisnici ugovaraju ili kupuju proizvode i usluge. Svakodnevno radimo na usavršavanju svakog djela našeg poslovanja, kako onih koje kupci vide, osjete i koriste, tako i svih naših djelatnika. Ta sinergija je glavni ključ uspjeha eKupi. Drago nam je da kupci prepoznaju tu našu usmjerenost na kvalitetu usluge, osjećaj sigurnosti i neprestan razvoj asortimana.”
Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati? Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?
“Kupci su osnova našeg poslovanja, a za svaki uspješan odnos je bitna komunikacija. eKupi svakodnevno komunicira sa svojim kupcima putem e-maila, telefona kroz vlastitu službu za korisnike ili putem on line chat-a. U komunikaciji je najvažnija transparentnost i poštovanje obećanja u što ulažemo posebne napore. Zahvaljujući razvijenom programu vjernosti, naši kupci imaju dodatnu vrijednost pri korištenju naših usluga. Detaljan uvid u navike i interese više od 200.000 naših kupaca omogućuje nam da kreiramo personalizirane ponude prilagođene našim korisnicima, točno u trenutku kad su im potrebne.”
Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?
“eKupi je, kao začetnik e-commerce industrije na ovim prostorima, neprestano radio na razvoju poslovanja svih uključenih strana – od dostavnih službi, sustava za plaćanje, ali i samih dobavljača. Vjerujemo da smo u proteklih pet godina našeg poslovanja napravili velike promjene. Veselimo se nastavku uvođenja pozitivnih promjena u e-commerce industriju.”
Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web trgovac godine na vaše poslovanje?
“Ponosni smo što smo već drugu godinu za redom osvojili nagradu za Web trgovca godine, kao i za najbolji Internet trgovački centar. Ovo nam je pokazatelj da su naš trud i kvaliteta prepoznati kod struke i kupaca te nam je poticaj da svakim danom nastavimo biti sve bolji.”
Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?
“Projekt kao što je Web Trgovac Godine ima veliki utjecaj na razvoj ove industrije i stvaranje povjerenja kod kupaca koji se tek trebaju prebaciti u online naviku kupnje. Također, on definira benchmark u ovoj industriji i time osigurava neprestano ulaganje u razvoj kvalitete poslovanja.”