[INTERVJU] Salonatech: pobjednik WTG 2016 u kategoriji Glas potrošača

1526

Što je po vama ključno za uspjeh web trgovine Salonatech? Što kod vas kupci najviše cijene?

Na Hrvatskom tržištu prisutni smo od rujna 2010. godine i od tada bilježimo samo pozitivan trend i ukupno pozitivno poslovanje. Mi smo pioniri online prodaje u Hrvatskoj, prva smo online trgovina sa područja Dalmacije i možda druga na cijelom Jadranu i do danas smo se profilirali u jednu stabilnu i uspješnu Hrvatsku priču po pitanju online trgovine. Imamo kupce iz cijele Hrvatske, a najviše Zagreb i šire Zagrebačko područje. Mi nismo lokalna online prodaja, već nacionalna online prodaja. Zašto to kažem nacionalna? Zato što kupci misle da ako su iz Zagreba ili Karlovca ne mogu ostvariti online prodaju kod nas, jer smo iz Solina kraj Splita, što je apsurd u online prodaji.

Ključno za uspjeh Salonatech.com online trgovine bilo je uspostaviti novi tehnološki model poslovanja, transparentnost i povjerenje koju kupci moraju dobiti i najvažnije od svega puno komunikacije s kupcem. Kod nas proces kupnje ne završava s prodajom, već nam je stalo do post-prodajne aktivnosti i friendly pristupa prema kupcima.

Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati? Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?

Komunikacija se odvija putem telefona, maila, online narudžbi, društvenih mreža, a zadržavamo ih solidnom cijenom i uslugom. Ono što nas izdvaja je razina komunikacije, transparentnost poslovanja, solidna brzina usluge i pristojne cijene.

Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?

Budući da sam krenuo u posao 2010. godine, kada je online tržište bilo jako malo ili malo, nepovjerenje ogromno, a dostupnost brzog interneta na oko 50%, najveći izazov bio je uspjeti se pozicionirati na tržištu i dobiti svakog kupca na svoju stranu u prvim mjesecima. Zahvaljujući širokom asortimanu tehničke robe, korektnim cijenama i dobroj usluzi prema kupcima, uspio sam pokrenuti priču prema naprijed i evo tu sam i nakon šest godina od početka priče.

Lako je posložiti poslovni model i poslovnu priču, ali kupci su ti koji su glavni investitori u Vaš posao i zahvaljujući njima ili posao raste ili umirete na tržištu. Jako je teško danas biti uspješan u online prodaji, jer je puno velikih igrača sa jakim pozadinskim kapitalom koji kroz agresivne medijske kampanje preko noći grade brand. Dobra strana je da ti veliki stvaraju tržište i svijest o online kupnji, a mi mali poduzetnici tada zbog općenitog rasta tržišta uzimamo i svoj dio kolača na tržištu online prodaje u Hrvatskoj.

Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web Trgovac Godine na vaše poslovanje?

Nadamo se da će imati veliki utjecaj na poslovanje moje tvrtke, jer sve ovo što komuniciramo kroz svoj poslovni model, transparentnost i povjerenje u zadnjih šest godina, sada dobiva i javnu potvrdu i to od najstrožeg šefa na tržištu, a to su korisnici. Oni su nas održali sve ovo vrijeme u tržišnoj utakmici.

Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?

Projekt je još uvijek mlad, druga je godina projekta u Hrvatskoj, on je u svakom slučaju pozitivan za nas online trgovce, kao i za same kupce. S jedne strane u mogućnosti ste svaki dan učiti kako unaprijediti online poslovanje, zadovoljiti sve regulatorne okvire zemlje u kojoj radite, kao i obrazovati kupce s novim i povoljnim uvjetima kupnje te prava i obveze koje imaju jedni prema drugima trgovci i njihovi potrošači.

Kroz susrete iz godine u godinu stvorit će se osnova i već se stvara za brži, transparentniji i povjerljivi rast online trgovine u Hrvatskoj.