[INTERVJU] Sonus Art: Omni channel Web trgovac godine 2016

1737

Što mislite da je ključno za uspjeh vaše web trgovine? Što kod vas kupci najviše cijene?

Poslovati u online svijetu znači biti UVIJEK DOSTUPAN i voditi posjetitelja kroz sve faze posjete trgovini, od početnog interesa, do stvaranje potrebe, odgovora na sva pitanje i na kraju faze zaključenja. Osim zadovoljavanja svih tehničkih karakteristika* i funkcionalnosti, kupcu u internet trgovini pružamo iskustvo kupovine istovjetno onome u fizičkoj trgovini, te konstanto svoju trgovinu prilagođavamo kako bi korisničko iskustvo bilo potpuno. Isto postižemo detaljnim analizama potrošačkih navika kupaca, a posebnu pažnju pridajemo stvaranju kvalitetnog sadržaja kako bi korisnici na što jednostavniji način primili sve dodatne vrijednosti koje je u svakom drugom slučaju moguće doživjeti u klasičnoj, fizičkoj trgovini. Isti pristup njegujemo i na svim vlastitim digitalnim platformama. Ukratko, s obzirom na specifičnost našeg asortimana, kupci najviše cijene kada im pristupamo kao da su u fizičkoj trgovini, a možda su tu i bogat program vjernosti kao i besplatna dostava 😉

*Tehnički gledano ključevi uspjeha web trgovine stvaraju se pružanjem najboljeg korisničkog iskustva, počevši od izvrsnog prvog dojma, od početne stranice pa do svake stranice proizvoda i bilo kojeg landing pagea pojedinih kampanja. Svakako tu je i lagano putovanje web trgovinom, sama navigacija mora biti izrazito jasna i odgovarati na potrebu za proizvodom kojeg posjetitelj traži, jer ako ga posjetitelj ne može pronaći, neće ga ni kupiti, a za postojeće kupce bitno je jasno definirati kategorije novih proizvoda. Isto tako, SEO strategija mora biti jasno provedena, remarketing tu igra ključnu ulogu. Integracija Live Chata još više omogućuje pretvoriti potencijalnog kupca u kupca (mi koristimo Zopim i uvijek smo dostupni), upotreba SSL konekcije, na kraju krajeva online podaci su izrazito osjetljivi, a svakom kupnjom mi dobivamo povjerenje osobe iza drugog ekrana, prilagodba za mobilne uređaje …

Kako održavate kontakt s kupcima i na koji način ih uspijevate zadržati? Koje su karakteristike koje vas izdvajaju od konkurencije?

Kroz stalnu komunikaciju putem svih digitalnih platformi, serviranjem „sadržaja krojenog po mjeri“ od how-to videa i relevantnog blog sadržaja, jedinstvenog sadržaja usmjerenog edukaciji potencijalnih kupaca (Hi-Fi škola), dostavljanje istog pretplatnicima mailing listi, razvijenim programom vjernosti, call kontaktom… Opet ću se osvrnuti na biti UVIJEK DOSTUPAN, što konkretno znači da na sve korisničke upite i prijedloge odgovaramo instantno, a svakom se kupcu posvećujemo u potpunosti individualno. Na taj način često uspijevamo identificirati potrebu kupca, nekada prije nego što je i sam kupac primijeti.

Rekla bih da smo pri vrhu zahvaljujući našem USP-u, plasiranju ponude vrhunskog Hi-Fi audio asortimana kroz jasno definirane kategorije postavljene u multibrand store, a isto je definitivno ono što nas izdvaja od konkurencije, tu je i izrazit naglasak na stvaranje sadržaja namijenjenog kupcima i aktivno povezivanje offlinea s onlineom… Upravo zahvaljujući ovakvom pristupu, jedini smo web shop s više od 100 Google + recenzija i prosječnom ocjenom 4,9 od 5.

Koji je bio vaš najveći izazov otkad imate internet trgovinu?

Jedan od većih izazova svakom ozbiljnom web trgovcu, pa tako i nama, predstavlja stvaranje kvalitetne web trgovine koja će svojoj ciljanoj skupini priuštiti izvrsno korisničko iskustvo, a to u sebi uključuje tisuće mikroprocesa.

Što mislite kakav će utjecaj imati naziv Web Trgovac Godine na vaše poslovanje?

Svakako ništa manje nego pozitivan,  činjenica da ovakav projekt postoji još je jedan poticaj da gledamo još dalje i radimo više i uvijek budemo u koraku s posljednjim tehnološkim i marketinškim trendovima.

Kakav je po vašem mišljenju utjecaj projekta Web Trgovac Godine na internet trgovinu u Hrvatskoj?

Ovaj projekt predstavlja svojevrsni quality assurance i svakako će utjecati na opće povećanje kvalitete izrade i prilagodbe online trgovina bez obzira na nišu kojoj pripadali. A i koji trgovac ne bi volio zaslužiti priznanje za kvalitetu i time stvoriti nove kupce ili pojačati povjerenje postojećih.