
Na današnjoj konferenciji sMind, u organizaciji tvrtke sMind d.o.o., zaključen je najveći istraživački projekt o internet kupovini kod nas: Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Naziv Web trgovca godine 2016 osvojila je trgovina eKupi.hr dok je nagrade za izvrsnosti u web prodaji dobilo 13 trgovina.
Za izvrsnost u prodaji nagrađeno je 13 trgovina!
Za naziv Web trgovac godine 2016 natjecalo se 50 web trgovina, a izboru pobjednika doprinijelo je 34.601 anketiranih hrvatskih online kupaca koji su podijelili svoje kupovno iskustvo u 328 domaćih i inozemnih trgovina. Ukupnu pobjedu odnijela je trgovina eKupi.hr, koja je proglašena Web trgovcem godine 2016, dok su najboljim trgovinama u kategorijama Omni channel Web trgovac godine 2016 (višekanalna prodaja) i u kategoriji Pure player Web trgovac godine 2016 (prodaja isključivo putem weba) proglašene trgovine Sonusart.hr (Omni channel) i Gizzmo.hr (Pure player).
Nagrade za izvrsnosti u web prodaji zaslužilo je 13 trgovina. Ukupno je bilo podijeljeno 19 nagrada, a cijeli popis nagrađenih trgovina pogledajte u nastavku.
Pobjednici po kategorijama:
- Partypops.hr (Zabava)
- Gizzmo.hr (Telefonija)
- Ferivisport.hr (Sportska odjeća, obuća i oprema)
- Allianz.hr (Osiguranja)
- Dobra-macka.com (Odjeća i obuća)
- Alternativa-webshop.com (Ljepota i zdravlje)
- Zooplus.hr (Kućni ljubimci)
- Conrad.hr (IT, elektronika i tehnika)
- eKupi.hr (Internet trgovački centar)
- Emmezeta.hr (Dom i vrt)
- Emporium.hr (Dječja oprema i igračke)
- Silux.hr (Automobilizam)
- Sonusart.hr (Audio i video)
Glas potrošača:
- 3. mjesto: Pinkpanda.hr
- 2. mjesto: Printink.hr
- 1. mjesto: Salonatech.com
Omni channel Web trgovac godine 2016:
Pure player Web trgovac godine 2016:
WEB TRGOVAC GODINE 2016:
Primjere dobrih praksi poslovanja nagradili su rezultati istraživanja Shopper’s Mind koji su otkrili kako na webu vrlo često kupuje čak 47 % hrvatske online populacije dok petina hrvatskih korisnika interneta na webu kupuje redovito. O rastu učestalosti internet kupovine govori i podatak da je više od trećine hrvatskih internet korisnika posljednju kupovinu na webu obavilo u posljednjih mjesec dana.
»Svi prijavljeni trgovci učinili su važan korak naprijed u svom razvoju i kvaliteti iskustva kupovine. Najbolje poslovne prakse trgovaca na webu odabrali smo temeljem tehničke savršenosti i iznimne korisničke podrške, a konkurencija je s obzirom na rast web trgovine u Hrvatskoj svake godine sve oštrija«, rekao je Darko Dujić izvršni direktor tvrtke Ceneje d.o.o.
..
O sMind d.o.o.
Tvrtka sMind d.o.o. je dio grupacije Ceneje, koja upravlja četrima najvažnijim portalima za usporednu kupovinu u regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs i idealno.ba.