Uoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima

Podaci istraživanja Shopper’s Mind – sMind pokazali su da suvremeni hrvatski potrošači sve pametnije kupuju te u procesu istraživanja i pronalaska relevantnih informacija uoči kupovine, koriste više različitih uređaja.

KnowledgeBites-uoči kupovine-istražujemo-19-02

Pod različite uređaje ubrajamo računalo, tablet, pametni telefon i kombinaciju istih. Još uvijek prevladava upotreba računala, iako je u procesu istraživanja sve važnija kombinacija računala i pametnog telefona. Sve prednosti mobilnih uređaja koristimo prije svega u procesu informiranja, ali ne i u procesu kupovine.  Zanimljiv je i podatak da intenzivni online kupci u većoj mjeri koriste više različitih uređaja od kupaca koji rjeđe kupuju u web trgovinama.

TRGOVCIMA JE U OVOM TRENUTKU KLJUČNO ZNATI DA SVOJU PONUDU MORAJU NA PRIMJEREN NAČIN PRIKAZATI I NA MOBILNIM UREĐAJIMA

Iako je posljednju kupovinu na pametnom telefonu obavilo samo 8% hrvatskih korisnika interneta, usporedba sa podacima istraživanja Consumer Barometer govori da smo prema broju kupovina obavljenih putem pametnog telefona na samom vrhu EU, uz bok državama poput Španjolske, Velike Britanije ili Irske. U budućnosti očekujemo veći razvoj mobilnih korisničkih tehnologija, a time i kupovina obavljenih putem takvih uređaja.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: