[TrendKiwi] U trenutku vala vrućine očekujemo 5-struko povećanje zanimanja za klime!

1183

Na portalu Shopper’s Mind – sMind od sada možete pratiti rubriku TrendKiwi koja vam donosi uvid u trendove sezonskih skupina proizvoda.

U očekivanju prvog ovogodišnjeg vala vrućine koji nam dolazi ovog tjedna, pripremili smo analizu online pretraživanja u kategoriji klima uređaja na najvećem hrvatskom portalu za usporednu kupovinu, jeftinije.hr.

U nastavku članka naći ćete prognozu zanimanja potrošača za klime u nadolazećim mjesecima te ostale podatke koji predstavljaju jedinstveno znanje svim trgovcima u kategoriji klimatizacijskih uređaja. U srpnju očekujemo do 5-struko povećanje pogleda s obzirom na prosjek 2016, a glavna će se sezona potražnje nastaviti i u kolovozu.

dinamika-zanimanja-za-klime

Sezona klima uređaja produžila se i u kolovozu!

Zanimanje za klima uređaje počinje rasti u ožujku, a u srcu sezone broj pretraživanja je 5-struko veći od godišnjeg prosjeka. To razdoblje počinje u lipnju, vrhunac doseže u srpnju, a zanimljivo je da broj pretraživanja ostaje iznadprosječan i tijekom kolovoza, do kraja ljetne sezone.

Sličan trend opažamo i kod broja korisnika koji u procesu kupovine pretražuju ponudu u kategoriji klima uređaja. U lipnju i srpnju 2015. brojka je bila jednaka kao kod pogleda na stranici, odnosno 5-struko veća od godišnjeg prosjeka te je ostala iznadprosječna kroz cijeli kolovoz.

U usporedbi s predsezonskim razdobljem od siječnja do svibnja 2015, ove godine bilježimo porast pogleda u kategoriji klima uređaja veći od 100%. Temeljem trenutnog trenda, u idućem mjesecu očekujemo oko četvrt milijuna pogleda različitih klimatizacijskih uređaja, a srce sezone zanimanja za klime nastavit će se i u kolovozu.

Najtraženije su klime srednjeg cjenovnog razreda

Provjerili smo koje cjenovne razrede korisnici najčešće pretražuju u kategoriji klima. Više od polovice korisnika se zanima za zidne klima uređaje srednjeg cjenovnog razreda (od 2000 do 4000 kn), malo više od trećine ispitanika pretražuje klime iznad 4000 kn, a tek malo više od desetine korisnika je u potrazi za jeftinijim modelima klima, ispod 2000 kn.

udio_korisnika_cjenovnim_razredima

Potrošači najviše vjeruju domaćim  brandovima

Prema broju pogleda vodi brand Vivax, čiji je udio zaključno sa svibnjem 2016 iznosio gotovo petinu svih broja pogleda zidnih klima uređaja. Među najtraženijim brandovima slijede Gree, LG, Samsung i Toshiba.

top_brandovi

Kupci iznad 45 godina su važna ciljna skupina na internetu!

Pregled demografske strukture kaže da su 3 od 5 posjetitelja u kategoriji klima uređaja muškarci. Prema očekivanjima najviše je zanimanja u starosnoj skupini 25-44 godine, iako je na internetu ova kategorija osnova za sve generacije potrošača pa i tzv. digitalnih imigranata koji su odrastali bez interneta.

demografska_struktura_korisnika

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

PODIJELI
Prethodni članakUoči kupovine istražujemo na računalima i pametnim telefonima
Idući članakKako mjerite ROI kampanja na društvenim mrežama?
Danica Omrčen je iskusna savjetnica za povećanje prodaje te prepoznatljivosti i prisutnosti na internetu. U Ceneje d.o.o. odgovorna je za prognoziranje sezonskih trendova rasta potražnje te integraciju bankarskih, osiguravateljskih, zdravstvenih i ostalih uslužnih djelatnosti ciljnih skupina korisnika vodećih portala za usporednu kupovinu u regiji kojima upravlja grupa Ceneje. Dugogodišnje iskustvo u offline prodaji omogućuje joj precizno savjetovanje malih i velikih poduzeća koji prelaze iz klasične u web prodaju na slovenskom, hrvatskom, srpskom i bosanskom tržištu.