Jeftinije.hr postao dio grupe Heureka: Što to znači za web trgovce?

1581

Portal za komparativnu kupovinu Jeftinije.hr, trenutno ima više od 250 trgovina i više od 1,100.000 dnevno aktivnih ponuda, a mjesečno ga posjeti više od 950 tisuća jedinstvenih kupaca. U godini 2018 je Ceneje (koji upravlja sa platformom Jeftinije.hr) postao dio grupe Heureka, koja je time postala naveća comparison shopping ecommerce platforma u CEE regiji, prisutna u 9 zemalja s više od 20 milijuna jedinstvenih posjetitelja svaki mjesec.

Zašto je to prilika za web trgovce?
Odgovor na to pitanje otkrio nam je Darko Dujić, direktor Ceneje, u intervjuu sa Ana Marijom Kostanić, novinarkom Netokracije.

Heureka! Jeftinije.hr postao dio najveće CEE grupe ecommerce platformi za usporednu kupovinu

Platforme poput jeftinije.hr omogućuju pronalazak Best Buy proizvoda za svakoga, ali i veću transparentnost cijena na tržištu. Otkrivamo znači li ulazak u grupaciju Heureka nužno i poboljšanje takvog iskustva.

Iskanje-na-spletu

Tko ne želi uštedjeti pri kupovini? Kada je u pitanju trenutna ponuda proizvoda i svih online trgovina koji ih prodaju, teško je zanemariti utjecaj stranica koje vam jednim klikom mogu izlistati sve najpopularnije i najjeftinije opcije.

S obzirom na to, očigledno da je u 2018. godini informirana kupovina jedina isplativa kupovina. Ne znam za vas, ali kod mene nijedna kupnja elektronike, nakon informiranja o bitnim svojstvima, ne prolazi naknadno bez filtriranja potrebnih obilježja i usporedbe cijena na ecommerce platformama za usporedbu.

Jeftinije.hr postao dio češke Heureke

Upravo donosimo vijest o jednoj najpoznatijoj takvoj platformi u Hrvatskoj, riječ je o Jeftinije.hr, jednoj od četiri platforme iz regije u vlasništvu slovenskog Ceneje d.o.o.

O popularnosti platforme među korisnicima u odnosu na konkurenciju nemamo podatke, no činjenica jest da su najveći hrvatski portal za usporednu kupovinu s obzirom na brojke. Trenutno imaju više od 250 prisutnih trgovaca i više od 1,100.000 dnevno aktivnih ponuda.

Uzmemo li to u obzir, ne čudi podatak da su ovo ljeto ušli i u najveću grupaciju ecommerce platformi za usporednu kupovinu CEE regije – češke Heureke. Više o inicijativi za ulazak u grupu Heureka, što to znači za kupce i trgovce na Jeftinije.hr te koja ulaganja ih očekuju i šire od samih platformi, pričala sam s Darkom Dujičem, CEO-om Ceneje i jednim od direktora grupe.

“U studenom očekujemo milijun jedinstvenih kupaca na Jefitnije.hr”

jeftinije.hr

Kupci na Jeftinije.hr mogu pronaći ponude u velikom broju kategorija, a najveće su dom i vrt, kućanski aparati, računalna oprema, audio video, telefoni te odjeća i obuća. Uz nekih 6 tisuća i više brendova, lako se skupilo preko milijun artikala. Takvu ponudu prati i dobra potražnja.

Kako mi priča Darko, platformu mjesečno posjećuje više od 950 tisuća jedinstvenih kupaca, a u studenom prvi put očekuju više od milijun.

Na moje pitanja tko je prvi pristupio u ovoj priči s Heurekom, izravnog odgovora nema, ali kada je riječ o benefitima, lako se definira situacija:

Darko Dujic, FanfaraMože se reći da je bilo obostranog interesa. Ceneje je postao dio grupe Heureka koja je time postala najveća comparison shopping ecommerce platforma u CEE regiji, prisutna u 9 zemalja s više od 20 milijuna jedinstvenih posjetitelja svaki mjesec. Na njoj je izlistano više od 55.000 trgovaca partnera. Bilo je sasvim prirodno što je Heureka gravitirala prema našoj regiji gdje je Ceneje grupa već bila pozicionirana kao najveća ecommerce platforma za usporednu kupovinu.

Ceneje već više od 10 godina upravlja vodećim ecommerce platformama za usporednu kupovinu u regiji poznata pod Ceneje.siJeftinije.hrIdealno.rs i Idealno.ba. Iako je Heureka imala već velikog dosega u matičnoj Češkoj i drugim zemljama regije, sada je i službeno postala vlasnica najveće skupine platformi za usporednu kupovinu proizvoda u srednjoj i istočnoj Europi. Konkretno, riječ je o Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj i Bugarskoj.

Benefit za trgovce i kupce?

Kada pričamo o prednostima za kupce i trgovce, bit će ih nekoliko. Najočitija je što obje strane dobivaju najnovija rješenja budući da će poslovanja u grupi omogućiti platformama da izmjenjuju znanja i dobre prakse:

Kupci će na kraju imati bolje iskustvo, više informacija i veći izbor kako samih trgovina tako i proizvoda.

Ipak, kada je riječ o konkretnim prednostima za trgovce, prvo treba navesti i trenutne mogućnosti suradnje. U sklopu platforme web trgovci, ali i robne marke, mogu se oglašavati na više različitih načina. Od zakupa oglasnog prostora (display/banneri), izlistavanja proizvoda, promocije novih modela, do oglašavanja u newsletteru i promocije vlastitih kataloga:

S obzirom na to da svaki trgovac ima svoje ili nišne ili općenite specifičnosti, svaki trgovac ili robna marka ima i svog account managera s višegodišnjim iskustvom u području prodaje i optimizacije oglašavanja koji mu je na raspolaganju sa savjetima i preporukama.

Poboljšana platforma, koja će i dostaviti sve te opcije, samorazumljiva je prednost. Ono što bi trebalo biti zanimljivije je širenje dometa u regiji. Koliko će u tome uspjeti, ovisi o motivaciji samih trgovaca, ali i logističkim mogućnostima, primjerice i razumnih cijena dostave.

No s njihove strane, Darko mi objašnjava da su već sada omogućili trgovcima iz regije prisustvo u svakoj od zemalja u kojima imaju uspostavljene operacije:

To je velika prilika za sve koji u ovoj regiji imaju razvojne planove na 70 milijuna velikom tržištu CEE regije. Prirodni tijek stvari u EU je cross-border prodaja i time možemo osigurati skalabilnost svim našim partnerima s najefikasnijim prodajnim alatima na internetu. Sve naše aktivnosti vezane s Trusted merchant programom na Heureki i sličnim Certified Shop programom, koji smo razvili u Sloveniji i Hrvatskoj, povećavaju povjerenje korisnika prema online kupovini, a time i rast djelatnosti.

Članak je objavljen na web portalu Netokracija i možete ga pogledati u nastavku.

Zanima vas više?

Pročitajte i: