CROSS-BORDER ECOMMERCE: Dobivanje europske oznake povjerenja može vam pomoći pri širenju u inozemstvo!

863

Nepovjerenje i visoke cijene prekogranične dostave još uvijek su ključna prepreka za potrošače i trgovce koji žele kupovati, tj. prodavati na internetu u EU. Europska unija je nedavno predstavila novu direktivu koja bi trebala osigurati veću transparentnost prekogranične dostave i tako smanjiti cijene.

Prema izvješću Europske komisije, neizostavnu ulogu u razvoju prekogranične online trgovine imaju i oznake povjerenja koje potrošačima poručuju da je kupovina kod izabranog trgovca sigurna, čak i ako dolazi iz inozemstva, a trgovci tako dobivaju više potencijalnih stranka.

Komisija: »Oznake povjerenja ključan su faktor za povećanje kvalitete prekogranične online trgovine u EU!«

Osim spomenutih promjena zakona, Europska komisija naglašava važnost drugih aktivnosti za poticanje prekograničnog ecommerca. Posebnu pozornost su namijenili oznakama povjerenja koje su po njihovom mišljenju jedan od ključnih faktora za poboljšanje kvalitete prekograničnih dostavnih usluga i online trgovine općenito.

Vaša online trgovina može dobiti oznaku povjerenja i u hrvatskoj!

Imate li online trgovinu u drugim državama članicama EU ili tek razmišljate o tome? Svakako morate što prije početi razmišljati o dobivanju odgovarajuće oznake povjerenja. Vaša online trgovina takvu oznaku može dobiti i u Hrvatskoj! Hrvatski online trgovci mogu dobiti nacionalnu oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP® i europsku oznaku EMOTA koje označavaju pouzdane online trgovine na području cijele EU.

Oznake povjerenja povećavaju osjećaj sigurnosti tijekom online kupovanja doma i u inozemstvu 

Oznake povjerenja su vrlo učinkovit alat za (online) trgovce, jer dokazano grade povjerenje potrošača. Razumijevanje koncepta povjerenja ključno je za sve trgovce, bilo da su nepoznati i tek moraju izgraditi povjerenje u očima potencijalnih stranaka, bilo da su već neko vrijeme na tržištu i žele zadržati povjerenje i vjernost postojećih kupaca.

Postoje brojna istraživanja koja dokazuju važnost oznaka povjerenja. Prema podacima istraživanja ECC-Net* 69 % kupaca misli da je važno da trgovac ima oznaku povjerenja, a 63 % više vjeruje trgovcu koji na svojoj stranici ima objavljenu takvu oznaku.

Nedavno istraživanje poznatog instituta Baymard** dokazalo je da oznake povjerenja učinkovito povećavaju osjećaj sigurnosti kojeg kupac dobiva nakon posjećivanja online trgovine. Na taj način se smanjuje broj napuštenih košarica.

* istraživanje ECC-Net (The European Consumer Centres Network), 2012, n=573
** istraživanje Baymard Institute 2016, n=1044 online korisnika, SAD

knowlidge biteOznake koje označavaju sigurnu online kupovinu u cijeloj EU

CERTIFIED SHOP® je jedina oznaka povjerenja na hrvatskom tržištu koja se temelji na tri najvažnija elementa sigurne kupovine na internetu:

  • pozitivnom mišljenju kupaca koje je jedno od ključnih elemenata sigurne kupovine, pa je vrlo važno za postupak certifikacije
  • sukladnosti s tehničkim standardima sigurne kupovine na internetu, pri čemu se provjerava i sukladnost sa strogim EU standardima
  • ocijeni i mišljenju tajnog kupca koji u svakoj trgovini koja želi dobiti oznaku povjerenja napravi testnu kupovinu i ocijeni svoj doživljaj

Oznaka povjerenja CERTIFIED SHOP® ujedno je i jedina oznaka u Hrvatskoj koja vam omogućuje dobivanje priznate europske oznake povjerenja EMOTA. Dodjeljuje ju neovisni nacionalni autoritet Shopper’s Mind Hrvatska.

više od 60 % kupaca više vjeruje trgovcu koji na web stranici ima objavljenu oznaku povjerenja.

Kako vam europska oznaka povjerenja pomaže prilikom širenja u inozemstvo?

Samo dobivanjem nacionalne oznake CERTIFIED SHOP® možete si osigurati europsku oznaku EMOTA koja potvrđuje sukladnost s europskim standardima sigurne kupovine na internetu i nudi vam prepoznatljivost na međunarodnoj razini. Ima ju već više od 17.000 europskih trgovaca i zato joj potrošači s područja EU vjeruju. Ako kupac iz inozemstva prepozna oznaku EMOTA u vašoj online trgovini, to mu pokazuje da je kupovina kod vas sigurna i veća je vjerojatnost da će kupiti u vašoj trgovini. Dobivanjem oznake EMOTA pripada vam i mjesto na popisu certificiranih trgovaca u EU.

3 stvari koje morate znati o oznakama povjerenja:

CERTIFICIRAJTE SVOJU TRGOVINU »