Neosporna je činjenica da su domaći potrošači prigrlili Valentinovo i iz godine u godinu ga sve posebnije obilježavaju. Izvorno je Valentinovo praznik zaljubljenih, tijekom kojeg se kao znak ljubavi i međusobne privrženosti izmjenjuju darovi poput cvijeća, čestitki, bombonijera i sličnih znakova pažnje. No, proteklih je godina prerastao okvire romantične zaljubljenosti i postao povod darivanja svih onih koji nam puno znače: obitelji, prijatelja, pa čak – i samih sebe! Vidi se to i iz pregleda kampanja od prije nekoliko godina i onih od recimo prošle godine; može se uočiti snažna promjena i proširenje koncepta uske, romantične ljubavi.

Kako iskoristiti duh darivanja u vašim kampanjama i ovog ih Valentinova učiniti još uspješnijima?

1. Budite primijećeni – u ljubavi i na tržištu

Baš kao što vas i osoba u koju ste zaljubljeni mora prvo primijetiti i prepoznati vašu vrijednost, tako se i vi sa svojim proizvodima trebate predstaviti u najboljem svjetlu. Tijekom Valentinova možete biti primijećeni na različite načine. Jedan od njih dostupan vam je i na jeftinije.hr. Konkretnije, specijalizirana podstranica savjetnika za darivanjeValentinovo.

Kako osigurati da budete primijećeni? Na Jeftinije.hr možete istaknuti svoje proizvode upravo tamo gdje ih kupci najviše primjećujuna prvim pozicijama.

2. Koristite vizuale i simbole koji će vas rastopiti od ljubavi

Valentinovo već neko vrijeme nije isključivo praznik zaljubljenih koji će svoju naklonost pokazivati tajnim porukama, već je praznik ljubavi. Ljubavi prema parteru, prijatelju, djeci, čak i kućnim ljubimcima. Neka se slike tope od opojnog osjećaja ljubavi i naklonosti. Ne zaboravite na slike srca, nježne pastelne boje ili vatrene crvene boje s daškom ljubavne strasti. Kupcu želite dočarati atmosferu darivanja, u kojoj će odabir i kupnja konkretnog proizvoda oduševiti i iznenaditi voljenu osobu.

Izvor: Outbrain

Objavite post na blogu u kojem ćete povezati Valentinovo s proizvodima koje inače nudite u svojoj web trgovini. Predstavite ih kupcima kao savršen izbor za njihovu voljenu osobu. Članak opremite prigodnom naslovnom slikom, kreirajte nove ili redizajnirajte postojeće bannere. Pokažite ljubav prema svojim kupcima, razveselite ih prikladnom valentinovskom temom stranice, objave na društvenim mrežama odjenite u crveno ili ružičasto.

Možete se poigrati i s YouTube bumperima koji će omogućiti odličnu vidljivost na spomenutom kanalu. Na jeftinije.hr smo ove godine odabrali ovaj 👇

3. Igrajte se riječima

Svi znamo za poznate engleske stihove Roses are red, Violets are blue koje svakog 14. veljače možemo vidjeti u različitim inačicama. Porijeklo im seže u daleku 1590. i pjesmu Edmunda Spensera, The Faerie Queene. Iskoristite već poznate stihove i poigrajte se kako bi kreirali prodajnu poruku u stilu maštovite i duhovite online kulture.

Ruže su crvene.
Ljubičice su plave.
Mislim na tebe.
I darujem sebe.

Iskoristite sličnu igru riječima za one koji 14. veljače obilježavaju tzv. antivalentinovo i daruju sami sebe. Darivanje sebe više nije rijetkost, istraživanje Offers.com pokazalo je da je čak 15 % korisnika prošle godine planiralo darovati sebe povodom Valentinova. Iskoristite humor i povežite svoje poslovanje s ljubavlju, slično kao u donjem primjeru:

Izvor: Business2community

4. Budite iskreni i autentični

Ako samo volite obilježiti dan ili mjesec ljubavi – podijelite to sa svojim kupcima, pripremite nekoliko izjava zaposlenika u kojoj svatko može ukratko opisati čemu se najviše veseli na Valentinovo. Dobar primjer takvih osobnih ispovjedi pripremila je Pandora, možete pogledati ovdje 👉

Izvor: Pandora

5. Darujte i svoje kupce

Valentinovo je savršena prilika da pokažete ljubav na svim razinama, uključujući i onu koju imate prema svojim kupcima. Pripremite im posebnu ponudu za Valentinovo, poklonite im neku sitnicu ili uzorak proizvoda uz narudžbu, dodajte paketu simpatičnu poruku sa zahvalom u stilu Valentinova. Darujte ih jer vam toliko puno znače.

Zaljubljeni ili ne, Valentinovo je odlična prilika za darivanje i iskazivanje naklonosti dobro odabranim poklonima. Dozvolite da pomognemo vašim kupcima odabrati savršen poklon upravo među vašim proizvodima. Istaknite svoje proizvode na Jeftinije.hr, a mi ćemo se pobrinuti da budu visoko vidljivi na našoj podstranici Valentinovo – savjetnik za odabir poklona. Javite se na podrska@jeftinije.hr i dopustite da vam pokažemo koliko smo vam privrženi.