Bloomberg javlja da više od polovice Britanaca procjenjuje da će božićno i novogodišnje razdoblje biti još stresnije nego ranije zbog rastućih troškova života dok njih 37 % očekuje još težu situaciju zbog rata u Ukrajini.

Shodno tom prilagođava se i kupovno ponašanje potrošača i očekuje se da će vrhunac potražnje za poklonima i ostalim proizvodima u blagdanskom razdoblju nastupiti znatno ranije nego prethodnih godina. Iako se prosinac još uvijek čini dalekim već razmišljamo o ovogodišnjem blagdanskom darivanju – što će potrošači kupovati za božićne i novogodišnje poklone? Odabiru li online kupci klasične poklone poput čarapa, slatkiša i čaja? Ili više vole razgledavati ponudu i odabrati nešto originalnije? Gdje pronalaze poklone i što će ove godine tražiti?

Ponašanje kupaca se, dakle, promijenilo i sezonski trendovi i vrhunci potražnje odvijaju se sve ranije pa se i online trgovci moraju pripremiti na taj raniji rast potražnje. Istraživanje provedeno među britanskim kupcima pokazalo je da će za potrošače, najpopularnije razdoblje kupnje božićnih i novogodišnjih poklona butu listopad (čak 17 % kupaca će tada krenuti u kupovinu poklona) i prva polovica studenog (tada će svoju blagdansku kupnju započeti 19 % kupaca). Prema aktualnim trendovima, nakon prvog slijedi još jedno razdoblje povećane potražnje za božićno – novogodišnjim poklonima – 15 % potrošača će kao i do sada kupnju ostaviti za prvi tjedan prosinca.

Na Jeftinije.hr web trgovci mogu istaknuti svoju ponudu proizvoda prikladnih za darivanje na https://pokloni.jeftinije.hr/ – jedinstvenoj platformi na kojoj su najbolje online ponude poklona i ostalih proizvoda primjerenih za darivanje u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana.

Svrha savjetnika za jednostavniji odabir poklona na Jeftinije.hr je potrošačima i korisnicima platforme omogućiti lakše pregledavanje blagdanskih ponuda u web trgovinama, S prisutnošću vaših proizvoda i velikom istaknutošću koju osigurava iznimno velika posjećenost (prošle je godine web stranicu u samo mjesec dana posjetilo 2 mil korisnika) – vrlo lako ćete ih uvjeriti da ste upravo vi prava web trgovina u kojoj će kupiti željeni poklon.

Pokloni za nju

Na svojoj listi želja, žene obično imaju dosta proizvoda ili usluga. S nekim od prijedloga koje ćete vidjeti u nastavku, ne možete pogriješiti. Masaža ili kozmetičke usluge, možda najnoviji miris koji je već zaludio online kupce. Možda posebno iskustvo, poput shoppinga s osobnim stilistom, brojni proizvodi za njegu tijela ili dodaci prehrani.

Na Jeftinije.hr vidimo da su, kada je riječ o poklonima za prijateljicu, mamu ili partnericu, najpopularnije kategorije: uređaji za oblikovanje kose, e-čitači, parfemi i aparati za kavu:

Ovogodišnja potražnja za proizvodima iz spomenutog segmenta (Parfumerija) uvelike je promašila potražnju proteklih godina jer je u rujnu potražnja za parfemima bila čak 83 % viša nego godinu ranije i nevjerojatnih 200 % više nego u 2020. godini.

Pokloni za njega

Pokloni koje potrošači najradije poklanjaju muškarcima najčešće su proizvodi iz ovih kategorija: igraće konzole, mobiteli, slušalice te klupe za vježbanje.

Otkrit ćemo vam još jedan detalj kojeg su nam otkrili korisnici Jeftinije.hr platforme, a koji su sudjelovali u ovogodišnjoj božićnoj anketi. Na pitanje Koji bi vas poklon najviše razveselio ove godine? – većina korisnika naših platformi u cijeloj Adriatic regiji odgovorila je – sat 😊

Na vrijeme istaknite svoje proizvode na Jeftinije.hr kako bi online kupci za blagdansko darivanje odabrali upravo vaše proizvode. Budite dio blagdanske bajke, kontaktirajte nas na podrska@jeftinije.hr i osigurajte najvišu poziciju u rezultatima pretraživanja blagdanskih poklona.