Zbog izvanrednih okolnosti, brojne su se aktivnosti na području online poslovanja ove godine pomaknule sa svojih uobičajenih puteva. Tako se i na Jeftinije.hr, ali i na našem portalu za praćenje vijesti iz industrije i poticanje ecommerce aktivnosti u regiji – Shopper’s Mind, suočavamo s novim izazovima pri organizaciji našeg godišnjeg natjecanja web trgovaca.

Ova je godina zaista posebna, regionalno i prekogranično poslovanje dobiva novu perspektivniju dimenziju. Visoko profilirano natjecanje web trgovaca koje se već devetu godinu zaredom održava u Sloveniji i šestu godinu zaredom u Hrvatskoj, ove će se godine po prvi puta održati i u trećoj državi u regiji – Srbiji.

Vjerujemo da nema web trgovca koji ne želi dobiti kvalitetne povratne informacije svojih kupaca, primiti detaljne tehničke analize svoje web trgovine te, naposljetku, ako mu pođe za rukom, kvalificirati se među finaliste te dobiti još i ocjenu međunarodne stručne komisije s detaljnim i konkretnim savjetima i uputama za unaprjeđenje poslovanja i postizanje izvrsnih poslovnih rezultata i prodaje.

Je li vaša motivacija u samom natjecanju ili u želji da svojim kupcima ponudite najbolje online iskustvo … Što konkretno možete napraviti u idućih nekoliko dana ili tjedana kako bi optimizirali rad svoje web trgovine i značajno povećali mogućnost plasmana u finale natjecanja te postali vodeća web trgovina u državi ili regiji?

Pripremili smo vam 4 jednostavna prijedloga koja možete implementirati u kratkom roku, uoči prijave na natjecanje – ili samo radi boljih rezultata prodaje vaše web trgovine – učinak će svakako biti primijećen.

1. Osigurajte sigurnost SSL certifikatom

Sa SSL certifikatom možete učinkovito zajamčiti sigurnost jer osiguravanjem protočnosti podataka istovremeno izbjegavate mogućnost prisluškivanja komunikacije između korisnikovog preglednika i web stranice te prijenosa podataka između njih. Sve u svemu, koštat će vas niti sat vremena rada, a povjerenje između vas i vaših kupaca će ojačati.

2. Ažurirajte kontakt podatke i opće uvjete

Redovito pregledavajte sve podatke na web stranici. Ažurnost možete osigurati jedino kontinuiranim upravljanjem sadržajem. U svoju dnevnu ili tjednu rutinu uključite brz pregled kontakt informacija; nemojte dozvoliti ni najmanju pogrešku pri telefonskom broju, email adresi i ostalim relevantnim podacima. Vrijeme koje ćete posvetiti kontroli podataka, odnosno rutini pregledavanja neće premašiti nekoliko sekunda ili minuta, a dopunjavanje i uređivanje općih uvjeta i usklađivanje s aktualnim zakonskim zahtjevima neće vam uzeti više od par sati dragocjenog vremena.

3. Dopunite opise i slike proizvoda

Točni, precizni opisi proizvoda i fotografije s odgovarajućom dozom informacija pozitivno će utjecati na vašu SEO vidljivost, a istovremeno ćete osigurati bolju ocjenu tehničke sukladnosti pri eventualnom sudjelovanju na natjecanju web trgovaca. Drugim riječima, uz malo truda značajno ćete poboljšati percepciju svoje web trgovine i kupovno iskustvo vaših online kupaca. Nemojte zanemarivati važnost dobrog korisničkog iskustva i ovom zadatku posvetite sljedećih 5 sati.

4. Omogočite svojim svojim spletnim kupcem nakup brez registracije

Jedan radni dan posvetite kreiranju mogućnosti kupnje bez registracije kojeg priželjkuje većina web kupaca jer im omogućuje brzu kupnju bez obveze i poželjniji je način kupnje od kreiranja korisničkog računa. U protivnom će digitalno spretan online kupac vrlo brzo pronaći konkurentsku web trgovinu u kojoj će zaista moći uštedjeti svoje vrijeme i trud. 

Za još više sličnog sadržaja prijavite se na naše tjedne e-novosti u kojima ćemo vas informirati o trendovima i pomoći vam u rastu online prodaje.