Bliži se sezona kupovine omiljenih proizvoda koje hrvatski potrošači rado daruju u blagdanskim prosinačkim danima. Neke od tih proizvoda potrošači kupuju zbog vlastite zabave i ugodnijeg provođenja vremena u udobnosti vlastitog doma, drugi pretražuju omiljene proizvode kojima žele darivati svoje najmlađe. Kada se web trgovac mora pripremiti na povećanje pretraživanja te koje proizvode treba ponuditi kako bi ih oprezan kupac nove realnosti kupovine pravovremeno primijetio i izabrao?

Da biste pristupili cijelom članku morate samo ispuniti donji obrazac, nakon čega ćemo Vam na e-mail poslati ključ za čitanje.

Slanjem obrasca suglasni ste s:

* Klikom na gumb "ŽELIM PRIMATI NOVOSTI" dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

* S primanjem personaliziranih poruka i ponuda.

S primanjem Shopper's Mind sadržaja.

Slanjem podataka potvrđujete da se slažete Općim uvjetima. Svrhe obrade, način pohrane i zaštite osobnih podataka te vaša prava opisani su u Pravilima o privatnosti.