Pozornost potrošača se proteklih mjeseci usmjerila na proizvode koji omogućuju kvalitetnije provođenje vremena. Veći se broj ljudi, od onog kojeg smo mogli pretpostaviti, odlučio posvetiti kvaliteti života, brizi za zdravlje i pozitivnoj interakciji s obitelji i prijateljima. A sve to se odrazilo na povećanu potražnju za specifičnim proizvodima poput opreme za različite sportske aktivnosti i pribora za različite hobije. Na smo u vrijeme izolacije prepoznali ekstremno zanimanje potrošača za proizvodima iz segmenta rekreacije i zdravlja, proizvoda za uređenje doma te proizvoda koji omogućuju intenzivniju socijalizaciju u okruženju vlastitog doma. 

Tijekom isteka mjera i dolaskom toplijih mjeseci primijetili smo konstantnu potražnju za različitom opremom za bavljenje sportskim aktivnostima u prirodi

Popuštanjem mjera i ukidanjem ograničenja, područje rekreacije se počelo širiti, a sve više ljudi se nakon gotovo 3-mjesečne karantene posvetilo načinima kojima će popraviti kvalitetu života na različitim područjima. Tijekom isteka mjera i dolaskom toplijih mjeseci primijetili smo konstantnu potražnju za različitom opremom za izlete i bavljenje sportskim aktivnostima u prirodi te solidan broj kupnji sportskih, automobilskih i vodootpornih video kamera. Povećalo se zanimanje za kamere s punjačem i memorijskom karticom, kao i za ostale sportske kamere, baterije i dodatke. 

Sportske kamere za sve, ne samo sportaše

Pregledom podataka na , već u travnju i svibnju primjećujemo prvi porast u pretraživanjima sportskih kamera. Sudeći prema sezonama prijašnjih godina, drugi vrhunac potražnje očekuje se u ljetnim mjesecima te potom u studenom. Čini se da u novoj stvarnosti nisu samo ljubitelji adrenalinskih aktivnost, brdski biciklisti i jahaći valova, oni koji će kupiti sportsku kameru. Naprotiv, zanimanje za tu vrstu proizvoda se povećava iz mjeseca u mjesec i kod rekreativaca, ali i svih onih koji žele više svoga vremena provoditi u prirodi. Socijalna izolacija je veliki broj ljudi podsjetila na važnost i vrijednost prirode, mnogo nas je, poštujući upute o ograničavanju kontakata, bijeg tražilo upravo u prirodi i povezivanju s okolinom pa čak i uz pomoć tehnologije, odnosno snimanja i bilježenja različitih trenutaka i avantura sportskim kamerama. 

Kupci su najčešće tražili sportske kamere branda GoPro, njih je bilo više od 50 % od svih pretraživanja. Slijedili su brandovi: SJCAM, XIAOMI, VERSO i PAMA.

I dalje je u tijeku trend kupnji mobitela

Izgleda da je želja za održavanjem kontakata uz pomoć mobitela, ojačala proteklih mjeseci jer na   primjećujemo da trend ne usporava, indeks potražnje je, u razdoblju između ožujka i lipnja u usporedbi s prošlom godinom, iznosio 144 %.

Vrlo visoka je i razina potražnje za bluetooth zvučnicima koji mogu poslužiti kao izvor zabave kod kuće, biti nadogradnja postojećem sustavu kućnih zvučnika, a istovremenu su jednostavni za upotrebu u prirodi u kojoj potrošači provode sve više vremena. 

Budite spremni na novi val kupaca s novo otkrivenim interesima i hobijima, predstavite im svoje proizvode. Oglašavajte na vrijeme na i predstavite im se u trenutku u kojem će tražiti upravo vaše proizvode!

GDJE MOGU OBJAVITI SVOJE PROIZVODE?

*Klikom na donji gumb dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

*Dajem suglasnost za primanje Shopper's Mind sadržaja.