Sve više smo uvjereni kako je pravo razdoblje veće neizvjesnosti vezane uz budućnost ecommerca za nama. Kupovne navike i obrasce sada primjećujemo u izmijenjenim oblicima, prilagođenim novoj realnosti. Tržište se iznimno brzo prilagođava potrebama potrošača, a inovacije proizvoda i usluga nižu se jedna za drugom. Prema eMarketer, prodaja na američkom tržištu se trenutno suočava s padom, a istovremeno su prognoze rasta web trgovine iznimno pozitivne – obećava se čak 10-postotni rast, što je u usporedbi s očekivanim 13-postotnim porastom prognoziranim prošle godine – odlična vijest za cijeli ekosustav online trgovine. 

Kupci su vještiji u online kupnji više nego ikad prije

U vrijeme socijalne distance potrošači su se posvetili razmišljanju o kvaliteti života, a ograničenje kretanja potaklo ih je na opreznu kupnju proizvoda koji će im dodatno povećati razinu zadovoljstva provođenja vremena unutar svoja četiri zida. Tako su još uoči tradicionalne sezone povećane potražnje za uređajima za grijanje pokazali povećano zanimanje za spomenutim proizvodima. Osim potražnje za klimatskim ventilatorima i uređajima o kojima smo već pisali u članku Ledeno kraljevstvo doma – kada posežemo za zamrzivačima i klima uređajima?, kupci su, provodeći većinu svog vremena na internetu i postajući svjesni nepredvidljivosti cijele situacije, ranije nego inače postali zainteresirani za kupnju i to na puno informiraniji način. Otkrili smo intenzivnu potražnju za proizvodima koje će koristiti tek za nekoliko mjeseci, kada počne sezona grijanja i kada se spuste vanjske temperature. 

Proizvode morate istaknuti na vrijeme. S obzirom na proteklo razdoblje, možemo reći da nikada nije prerano, a vrlo brzo može postati prekasno.

Potrošači sve više traže proizvode na internetu i neprestano su u potrazi za najpovoljnijim ponudama. Proizvodi koje pretražuju stoga moraju biti istaknuti na vrijeme, a s obzirom na proteklo razdoblje, možemo reći da nikada nije prerano, a vrlo brzo može postati prekasno. Optimalnu vidljivost možete osigurati oglašavanjem na najvećoj platformi za usporednu kupnju Jeftinije.hr.

GDJE MOGU OBJAVITI SVOJE PROIZVODE?

Proteklih se mjeseci povećala potražnja za uređajima koji reguliraju vlažnost u prostorijama što je pomalo neobično za proljetne mjesece u kojima smo prijašnjih godina vidjeli najmanju potražnju za tim proizvodma, ali je u skladu s povećanim brojem pretraživanja iz segmenta Dom i vrt. 

Sezona za kupnju odvlaživača obično počinje krajem kolovoza, a vrhunac dostiže u listopadu i studenom. Ovogodišnja pretraživanja nam pokazuju porast potražnje već u proljetnim mjesecima izvanrednih mjera. Mnogi su kupci već pokazali zanimanje za određene proizvode, već su prikupili dovoljnu količinu informacija, samo će svoju kupnju odgoditi za kasnije. 

Prilikom pregledavanja podataka postaje jasno da kupci ne čekaju prve hladne noći, već sve potrebno za ugodnu temperaturu i grijanje doma nabavljaju puno ranije.

Slično smo primijetili i kod ionizatora, pročišćivača zraka i ovlaživača kod kojih je potražnja u odnosu na isto razdoblje prošle godine porasla za više od 8-struko. 

U slučaju ponovnog vala, potražnja za proizvodima u web trgovinama će se intenzivirati, a sezone će opet počinjati ranije nego što smo na to navikli. Za očekivati je razumno povećan interes od onog prošlih godina, s dodatnim brojem tzv. odgođenih kupnji. Nemojte propustiti sezone, pripremite se i istaknite svoje proizvode na vrijeme. 

Među proizvodima iz segmenta uređaja za grijanje poput bojlera, grijača, konvektora, infra, kvarcnih i halogenih grijalica – najočitiji rast trenutno imaju radijatori toplinske pumpe koje nam trebaju za optimalno grijanje sanitarne vode. Pogledajte grafikon kretanja potražnje tijekom ožujka i svibnja ove godine u usporedbi s istim razdobljem prošle godine: 

Kada potrošači traže uređaje za grijanje? 

Prilikom pregledavanja podataka postaje jasno da kupci ne čekaju prve hladne noći, već sve potrebno za ugodnu temperaturu i grijanje doma nabavljaju puno ranije. S iskustvom stečenim u razdoblju korona krize, značajno se promijenilo kupovno ponašanje potrošača. Kako će kupci na vrijeme osigurati sve što trebaju za neometan život, odnosno što trebaju učiniti kako ih zatvaranje fizičkih trgovina više nikada ne bi uhvatilo nespremne? Kupci danas imaju potpuno nove spoznaje i iskustva, i zato više ne gube vrijeme. Svjesni mogućnosti ponovne obustave društvenog života, sve što im je potrebno za ugodnu jesen i zimu kod kuće, nabavit će i kupiti na vrijeme, radije prije nego kasnije. Jer nova nas je realnost upozorila na važnost pripremljenosti i na brojne negativne posljedice koje može donijeti prekasna opskrba potrebnim proizvodima. Nemojte kasniti, to si uskoro nećete moći priuštiti. 

GDJE MOGU OBJAVITI SVOJE PROIZVODE?

Zato što vjerujemo da vaš poslovni uspjeh ne ovisi isključivo o vama, već se aktivno isprepliće s radom vaše konkurencije, razvili smo alat Brand Performance Insights koji omogućuje praćenje trenutnog stanja robnih marki te pretraživanja proizvoda po ključnim kategorijama za prethodni dan, tjedan ili mjesec. Svima koji koriste naš alat, svakog jutra pripremamo redovita izvješća koja donose dodanu vrijednost opreznijim odlukama za veću online prodaju.

Za još više sličnog sadržaja prijavite se na naše tjedne e-novosti u kojima ćemo vas informirati o trendovima i pomoći vam u rastu online prodaje.

*Klikom na donji gumb dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

*Dajem suglasnost za primanje Shopper's Mind sadržaja.