
Liga prvaka, europsko prvenstvo u vaterpolu, Eurobasket, početak novih serija i novih sezona u rujnu i vrijeme kojeg ćemo u idućem razdoblju sve više provoditi kod kuće – sve to značajno podiže i potražnju za televizorima. Što mislite da će ove godine najviše utjecati na kupnju televizora? Na Jeftinije.hr pripremili smo vam kratki pregled u trenutna kretanja i trendove potražnje.
Potrošači obično najveći interes za kupnju televizora počinju pokazivati u rujnu, potražnja vrhunac doseže u studenom nakon čega je u opadanju sve do veljače na čijoj razini ostaje ostatak godine.
Pregled najpopularnijih brendova LCD /LED televizora u tekućoj godini nije veliko iznenađenje. Na samom vrhu najpopularnijih i dalje dominira Samsung, a slijede ga kao i prošle godine brendovi Philips, Vivax i LG. Do jedine je promjene došlo na petom mjestu; ove se godine na posljednjem mjestu popularnosti umjesto Sonya našao brend Hisense.
Među TOP odabirima hrvatskih potrošača i ove su se godine našla dva Samsung televizora, i to na trećem i četvrtom mjestu najpopularnijih modela. Na drugom se mjestu našao Hisense televizor, a na posljednjem Philipsov LED model. Prvo mjesto, kao i prošle godine zauzeo je Vivaxov 24“ LED model.