8. ožujka, Dan žena. Poseban dan posvećen ženama, koji nas treba inspirirati da zajedno stvaramo društvo jednakosti. Taj dan okuplja sve tvrtke i brendove te cjelokupnu marketinšku industriju u natjecanju za najbolju kampanju.

Poduzeća i agencije udružuju snage kako bi stvorili prekrasan sadržaj s jednostavnim porukama koje se postepeno udaljuju od savršenstva. Neke su kampanje inspirativne, druge zabavne, ali krajnji cilj im je isti: privući pažnju potrošača i izraziti podršku ženama.

Top 3 kampanje po našem izboru

Posljednjih godina različiti brendovi nastoje podsjetiti žene i javnost na njihovu snagu i ljepotu – sva njihova postignuća, ekonomsku, političku i društvenu jednakost u društvu te njihovu važnu ulogu u obitelji. Odabrali smo nekoliko zanimljivih kampanja koje ćemo vam predstaviti u nastavku.

1. DOVE – REAL BEAUTY SKETCHES

Posljednjih nekoliko desetljeća društvo je jasno odredilo standarde ljepote i kako žena treba izgledati. Zbog toga su žene osjećale snažan pritisak da uvijek moraju biti savršene. Velika očekivanja dovela su žene do raznih poteškoća, a posebno su utjecala na mlađe djevojke koje su čeznule za teško dostupnim nametnutim standardima.

Dove je u kampanji predstavio različite žene, njihova mišljenja o sebi i o vlastitom tijelu. Prema njihovim opisima, nastale su skice od strane FBI-jevih forenzičara. Forenzičari su potom napravili nove skice, ali ovaj put na temelju opažanja drugih. Potonje se pokazalo puno pozitivnijim, a ujedno je pokazalo kako žene imaju lošu sliku o sebi.

Doveova emotivna kampanja pokazala je kako žene vide same sebe i kako ih drugi vide. Pokazala je i kako loše slike koje žene imaju o samoj sebi može utjecati na njihov život. Kampanja je jasnom porukom uspjela potaknuti žene da počnu živjeti boljim životom. Njihova ljepota treba biti izvor samopouzdanja, a ne nevolje.

2. PAYPAL – BALANCE FOR BETTER

PayPal je 2019. pokrenuo kampanju #BalanceForBeter za Dan žena i skrenuo pažnju javnosti na ravnopravniji odnos spolova.

Napravili su video s uspješnim poslovnim ženama koje rade na vodećim pozicijama. Razgovarale su o tome kako je biti žena u poslovnom svijetu u kojem vladaju muškarci i pri tome dale mnogo korisnih savjeta drugim ženama. Cijeli dizajn i produkcija spota pripremljena je od strane ženskog tima koji je pokazao da žene sve mogu same.

Tijekom kampanje, PayPal je donirao organizacijama koje pomažu ženama diljem svijeta, a kupci su koristili PayPal za plaćanje u tvrtkama koje vode žene.

3. LINKEDIN – WE CAN DO IT

Prošle godine LinkedIN je pripremio svoju prvu kampanju za Međunarodni dan žena. Okupili su brojne influencere koji su pozvali svoje pratitelje da dijeljenjem sadržaja pokažu pomoć i podršku ženama.

Kampanja se temeljila na podacima LinkedIn-a, odnosno na činjenici da je Covid-19 imao izuzetan utjecaj na karijere žena. Kroz video su predstavljene priče sedam žena koje su došle iz cijelog svijeta. U videu su govorile o svojim sumnjama, strahovima i emocionalnim poteškoćama koje su osjećale tijekom pandemije.

Glavna poruka kampanje bila je da nisu same u ovoj situaciji, jedna uz drugu možemo sve!

Kako obilježavamo Dan žena na Jeftinije.hr?

Kako izraziti zahvalnost ženama i pokazati pažnju? Nije lako odabrati pravi poklon. Pogotovo ako mislite da već ima sve što se može poželjeti. Svejedno razmislite o nekom atraktivnom, a korisnom poklonu. Na Jeftinije.hr smo napravili novu podstranicu pokloni.jeftinije.hr na kojoj možete pronaći cjelokupan izbor svih poklona koje možete pokloniti na Dan žena.

Kako kupovati? Najprije razmislite kome je poklon namijenjen. Je li to vaša djevojka, supruga, mama, možda prijateljica? Ženska osobnost je važna. Trebate li nešto za karizmatičnu i energičnu ženu koja voli modu ili nešto za smirenu poslovnu ženu koja slobodno vrijeme provodi uz dobru knjigu? Odaberite nešto što će joj koristiti i u čemu će uživati. Poslušajte ju, možda vam baš ona da ideju, a i mi smo uvijek tu za pomoć.

Kako komunicirati tijekom kampanje za Dan žena?

Uredite web stranicu

Kako bi uspješno izrazili podršku ženama kroz vaše poslovanje, banneri ili landing page na web stranici izvrsno su rješenje. Kreirajte sadržaj koji je samo za njih.

Budite prisutni na društvenim mrežama

Optimizirajte svoju prisutnost na društvenim mrežama i promovirajte Dan žena. Pokažite svojim pratiteljima da vam je stalo do žena. Možete objaviti fotografije svih (ili odabranih) žena koje su zaposlene u vašoj tvrtki i takvim potezom pokazati da ih cijenite i mislite na njih.

Napravite video

Ako vam objavljivanje fotografija pomaže izraziti misli, onda će vam se svidjeti ideja izrade videa. Video je kanal putem kojeg gledatelj može osjetiti iste misli i emocije kao i putem fotografije. Video s emocionalnim i dubokim sadržajem može ostaviti trajni dojam i stvoriti pozitivan imidž brenda.

Organizirajte konferenciju ili snimite podcast

Jedna od ideja za marketinšku kampanju bila je i pozivanje blogerica i predstavnika organizacija na razgovor o ulozi koju žene imaju u društvu. Možete voditi razgovor uživo, dijeliti ga na svojim društvenim mrežama ili to može biti u obliku podcasta. Ovakav način komunikacije pomoći će vašem poslovanju da stupi u kontakt s ciljanom publikom, a istovremeno ostavi personaliziranu poruku na društvenim mrežama.

Pripremite posebnu ponudu

Svrha Dana žena je da se svaka žena na taj dan osjeća posebnom. Dodajte malo iznenađenje svojoj ponudi ili ponudite poseban popust koji će taj dan privući više kupaca.

Ponašajte se kao odgovorna tvrtka kojoj je stalo. Tvrtka koja prepoznaje važnu ulogu žene i slavi njihov poseban dan zajedno s njima.