Nova stvarnost za web trgovce: kako doći do novih znanja?

U vrijeme ograničenja kretanja i socijalnih interakcija mnoge su gospodarske grane u iznimno kratkom vremenu postavljene pred novu poslovnu stvarnost. Zatvorile su se fizičke trgovine, a prodaja se gotovo u potpunosti preselila na internet. Rast online trgovine bila je već u proteklim godinama u uzlaznoj putanji, dosezala je oko 30 % na godišnjoj razini, a trenutni će joj razmjeri omogućiti potpuno novu dimenziju razvoja.

Odlična vijest za web trgovce! A kako je s uslugama koje web trgovci trebaju i redovito koriste za postizanje optimalnih rezultata u svojem poslovanju? Što donosi nova realnost za procese za koje nam se, ne tako davno, osobni kontakt činio ključnim? Važna perspektiva rasta svakog poslovanja je konstantna edukacija. Dobivanje novih znanja u vrijeme korone se jednako kao i kupovina – digitaliziralo.

Brojna poduzeća su u iznimno kratkom roku preselila svoje sadržaje na digitalne kanale na kojima su dostupni praktički svima. Obrazovanje se, zbog ograničenja kontakta i uobičajenog načina prijenosa znanja u obliku predavanja, seminara, okruglih stolova i radionica, široj javnosti predstavilo u formi webinara. Iako su već duže vrijeme prisutni u svijetu marketinga, u proteklim se tjednima potencijal webinara kao aktualnog izvora obrazovnog sadržaja značajno povećao, a pristup je omogućen svima koji nova znanja trebaju i žele.

U proteklim se tjednima iznimno povećao potencijal webinara kao aktualnog izvora edukacijskog sadržaja

Osim ustaljenih digitalnih komunikacijskih praksi koja pripremana do trenutka ograničenja, poput blog postova, vijesti, videa i podcasta, povećanje broja dostupnih webinara bila je logična nadogradnja u trenutnoj situaciji. S njima, pružatelji usluga svojim korisnicima omogućuju pristup različitim znanjima i korisnim savjetima. Od onih za osnivanje tvrtke ili web trgovine do specifičnih znanja za učinkovito poslovanje web stranice ili upotrebe digitalnih alata za analitiku. Nekoliko iznimno prilagodljivih pružatelja usluga se u trenutcima obustave javnog života u Hrvatskoj odlučilo posredovati znanja o tome kako najučinkovitije pripremiti webinar za bilo koji segment poslovanja koji bi mogao pomoći premostiti sve negativne učinke u vrijeme izvanrednih razmjera.

Broj ‘posjećenih’ webinara razumljivo je nadmašio posjet tradicionalnim edukacijama i poslovnim događanjima, za čak 20–puta ili više. Ogroman odaziv zabilježili su unaprijed snimljeni seminari koji su korisnicima omogućili veću mjeru fleksibilnosti. Sudionik je tako mogao webinar pogledati u vrijeme u kojem mu najviše odgovara, digitalni sadržaj je mogao doseći veći broj posjetitelja te ostati dostupan duže vrijeme od ekskluzivnih seminara ili predavanja najavljenih za točno određeni termin.

Gotovo sve što trebate slijediti kako bi ostali u korak s vremenom te korak ispred konkurencije – sada vam se nudi na dohvat jednog ili dva klika. Nakon toga poveznicu do snimke ili susreta uživo primate na svoju email adresu i često ju možete podijeliti sa svojim suradnicima i kolegama i poslovno druženje ili edukacijski susret može započeti.

Pripremili smo vam kratak izbor najaktualnijih edukacijskih programa različitih hrvatskih pružatelja usluga online poslovnih susreta, okruglih stolova i webinara među kojima možete potražiti informacije i znanja koja najvjerojatnije trebate u ovo vrijeme suočavanja s novim poslovnim mogućnostima. Online trgovina neupitno raste i trend će se nastaviti, zato su agilnost online trgovine i odgovarajuće prilagodbe neophodne kako za opstanak tako i za dobre poslovne rezultate i konverzije. Veliki broj edukacija je besplatan, a ponuda korisnog sadržaja omogućuje odličnu promociju poduzeća odnosno vlastitog branda. Pobjednička situacija za sve sudionike novog procesa obrazovanja.

Čini se da u novoj stvarnosti koja nas je zatekla, jednako na području osobnog ili poslovnog rasta te načina prikupljanja znanja, postoje dva puta. Tradicionalan, trenutno teško prilagodljiv i krut, drži se ustaljenih načina prijenosa znanja. Bit će moguć samo u slučaju potpune normalizacije života i povratka u kolosijek prije korona virusa. Te s druge strane, njegov inovativan i fleksibilan, digitaliziran mlađi brat koji djeluje reaktivno i učinkovito se prilagođava razmjerima na tržištu i potrebama svojih klijenata.

U ovom dinamičnom svijetu nove normalnosti, sve više je onih koji aktivno razmišljaju o mogućnostima unaprjeđenja svoje web trgovine i onih koji imaju namjeru širenja znanja. Zato je neophodno biti ukorak s trenutno dostupnim tehnologijama na svim područjima rada. Velika je vjerojatnost da će se prometnuti u uspješan kanal koji će postati vodeći oblik obrazovanja u budućnosti, a web trgovci će imati odličan prikaz implementacije prikupljenih znanja.

Za još više sličnog sadržaja prijavite se na naše tjedne e-novosti u kojima ćemo vas informirati o trendovima i pomoći vam u rastu online prodaje

*Klikom na donji gumb dozvoljavam praćenje mojih aktivnosti i interesa alatima za marketinšku automatizaciju.

*S primanjem Shopper's Mind sadržaja.