Iako su tek nedavno ponovno zakoračili u škole i druge obrazovne institucije i time prekinuli dugo razdoblje učenja na daljinu, školska su djeca i njihovi roditelji zapravo već u iščekivanju samog kraja školske godine.
Kako je pandemija promijenila online kupovinu, koji će trendovi potražnje ostati isti, a koji će se promijeniti i koji će faktor biti presudan u normalizaciji dugoročnog trenda web kupnje? Sve to smo vam pripremili u nastavku…
ŠKOLSKI PRIBOR
Hrvatski potrošači o novoj školskoj godini počinju razmišljati gotovo punih mjesec dana kasnije nego potrošači u Sloveniji, a vrhunac potražnje odvija se kao i kod susjeda, u kolovozu. Zanimljiva je činjenica da se potražnja prošle godine ipak malo smanjila na samom vrhuncu sezone tj. u kolovozu 2020. to se može pripisati zalihama te vrste proizvoda koje su potrošači napravili u prethodnim mjesecima. Razmjeri pandemije su kod potrošača stvorili dodatnu brigu o reguliranju zaliha.
U Sloveniji svake godine u svibnju počinjemo primjećivati porast zanimanja za kupnju školskih torbi i ruksaka koji svoj apsolutni vrhunac dostiže u kolovozu – mjesecu akcijskih ponuda školskog pribora. Taj se trend nije promijenio ni iznimne prošle godine, jedino što se moglo primijetiti je da su se nakon završetka školske godine kupci odmorili od web kupovine, pripremili i potom uhvatili vrhunac potražnje u kolovozu koji je bio gotovo potpuno isti kao prethodnih godina.
Kada je riječ o potražnji za školskim kalkulatorima primjećujemo popriličnu razliku između hrvatskih i slovenskih potrošača. Kod hrvatskih kupaca zadržao se potpuno isti trend kupnje i kalkulatore su kupovali od kolovoza do prosinca. Kod slovenskih se potrošača primijetio manji interes za školskim kalkulatorima koje su kupovali rjeđe nego prethodne 2019. godine, a sami vrhunac potražnje mogao se primijetiti u studenom umjesto u rujnu kao prijašnjih godina.