2021. godine nije veselila skijaše kao godina prije i poslije. Zbog zatvaranja većina skijaških odredišta spust po uređenim stazama bio je gotovo nemoguć, ali rekreativci su se prilagodili situaciji fokusirajući se na skijaško trčanje, rekreaciju u kojoj su mogli uživati na otvorenom, izvan skijališta i sa sigurne udaljenosti.
Najveći skok potražnje za skijaškom opremom, točnije – skijama, zabilježen je upravo kod hrvatskih potrošača. Početkom 2022. potražnja je porasla za nevjerojatnih 271% u odnosu na prvi mjesec prošle godine. Slijedila je Slovenija, u kojoj su skijanju tradicionalno posvećeni kupci prouzročili rast potražnje za 167 %. Nakon Slovenije, slijedi Mađarska sa 114 %, Češka sa 105 % i Slovačka s 97 % rastom. Čak se i u klimatski drugačijoj Rumunjskoj povećao porast potražnje za nezanemarivih 29 %.
Potrošači su ove godine odlučili češće ići na skijanje, a zbog otvorenih granica i veće mogućnosti kretanja pokrenuo se i sektor putovanja. Tako smo u svim zemljama CEE regije zabilježili porast potražnje za automobilskim krovnim kutijama i nosačima što ukazuje na znatno veću mobilnost i rastuću potražnju online kupaca za opremom za putovanja nego što smo mogli primijetiti prošle godine.