Situacija u kojoj smo se našli proteklih dana i tjedana, zbog nepredvidljivih vanjskih čimbenika, svakako nije ugodna web trgovcima. Još većem šoku zbog svih izvanrednih mjera su izložene i sve dostavljačke službe koje su onaj završni dodir s kupcem na kritičnoj točki predaje paketa. Kao posrednici između trgovaca i kupaca u procesu online kupnje, dostavne tvrtke nemaju alternative obavljanja svoje djelatnosti koje bi im omogućile sigurne uvjete i kontinuiran rad u okviru propisanih mjera za sprječavanje širenja zarate. Na različitim gospodarskim granama, u kojima je to moguće, zaposlenicima je omogućen rad na daljinu, a sve uslužne djelatnosti – morale su zatvoriti svoja vrata.

Veliki dio građana Hrvatske se s velikom odgovornošću drži propisanih mjera i ograničenja postavljenih na nacionalnoj razini. Isto tako moguće je primijetiti više racionalnih prilagodbi dosadašnjem načinu života i rada koji su u svjetlu aktualnih događanja itekako ograničeni. Ta ograničenja, kojih se svi trebamo odgovorno držati, dovela su do toga da se glavnina komunikacije, rada i obavljanja različitih zadataka preselila – online. Jedno od ključnih je i kupovina koja se, ograničavanjem rada fizičkih trgovina, izlazaka i socijalnih kontakata preselila na internet.

Proces temeljite transformacije ponašanja potrošača već je počeo, a u narednim tjednima i mjesecima možemo očekivati čak i više prilagodbi ovim negativnim vanjskim faktorima.

U novonastaloj situaciji, može se očekivati pad online prodaje u pojedinim segmentima, ali on neće biti tako drastičan kao u fizičkim trgovinama. Međutim, na duži period možemo očekivati da će uvjeti za jačanje online trgovine biti povoljniji nego ikad prije. U državama koje su posljednjih mjeseci već bile pogođene koronavirusom i u kojima su bile narušene tradicionalne usluge, može se primijetiti veliki dio stanovništva koji se tijekom širenja zaraze držao izolacije te u skladu s time, u velikoj mjeri okrenuo kupovini putem interneta.

Online korisnici koji su izbjegavali javne površine u vrijeme širenja zaraze Covid-19

U vrijeme iznimnog povećanja potražnje za online uslugama opravdano se javlja iduće pitanje:

Kako stoji dostava?

S obzirom na to da za njihovu djelatnost nema alternativnog načina obavljanja posla, dostavne tvrtke se iznimno odgovorno odnose u novonastaloj situaciji.

Na svim komunikacijskim kanalima obavještavaju svoje korisnike najvažnije upute o tome kako se ponašati u novonastaloj situaciji kako bi se izbjegla bilo kakva mogućnost zaraze, a da istovremeno sve narudžbe pristignu na željene adrese. Redovito objavljuju primjere dobrih praksi, a spomenute mjere se primjenjuju u pronalaženju optimalnih rješenja za web trgovine.

Prednost ima plaćanje karticama

Web trgovci koji na svojim stranicama nude mogućnosti plaćanja kreditnim i debitnim karticama sada su u velikoj prednosti jer tako dostavnim službama omogućuju sigurniju isporuku pošiljki. Kako navode iz GLS-a, preuzimanje paketa odvija se isključivo bez neposrednog kontakta s kupcima, poštujući sigurnu udaljenost. Zato savjetujemo da svojim kupcima jasno naglasite da plaćanja izvršavaju kreditnim karticama, PayPalom ili internet bankarstvom kako bi dostava mogla proteći neometano.

Dostava pred vratima ili na lokacijama za preuzimanje

Dostavljači već imaju nekoliko mogućnosti alternativnih lokacija dostave koje ne uključuju fizički dodir s kupcem. Pozivaju stranke da se u što većem broju odluče za dostavu na dogovoreno mjesto i pakete preuzmu pred ulaznim vratima, na terasama, pred garažom, uz ogradu okućnice jer više neće unositi pakete u zatvorene stambene ili poslovne prostore.

Drugi način preuzimanja su Paketomati za čiju se upotrebu pozivaju svi oni koji imaju mogućnosti tako preuzeti pošiljke. Tisak paket omogućuje dostavu na 50 različitih lokacija u Hrvatskoj, a različite dostavljačke kuće imaju svoje pick-up lokacije koje se mogu u ovom trenutku iskoristiti za preuzimanje pošiljki.

Ostanite kod kuće i kupovine obavite online.

UPIŠITE SVOJU TRGOVINU

Približite se milijun ljudi koji su u procesu kupovine

Nudimo izuzetno povoljan sistem obračuna koji se zasniva na preusmjeravanju potencijalnih kupaca u vašu internet trgovinukako bi omogućili najveću stopu konverzije na vašoj internet stranici.

POSTANITE CERTIFIED SHOP

Pridružite se web trgovinama vrijednim povjerenja!

CERTIFIED SHOP® jedina je oznaka u Hrvatskoj koja temelji na tri najvažnija elementa web kupovine: provjerena mišljenja kupaca, sukladnost s tehničkim i pravnim standardima te analiza tajnog kupca.
Pridobijte mišljenja kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo
još danas!

OGLAŠAVAJTE NA JEFTINIJE.HR

Objavite svoje proizvode na jeftinije.hr i povećajte prodaju!

Pridružite se skupini od gotovo 300 zadovoljnih web trgovaca koji predstavljaju svoju ponudu u 12 glavnih skupina proizvoda. Objavom proizvoda u primjerenoj kategoriji predstavite svoju ponudu pravim potrošačima koji upravo u tom trenutku istražuju proizvode te se nalaze u zaključnoj fazi procesa kupnje.