U trenutnim okolnostima socijalne izolacije i usmjeravanja svih aktivnosti na suzbijanje epidemije COVID-19, najvažnije želje svih u dostavnom lancu postale su – očuvanje zdravlja i sigurnosti. Zbog preventivnih mjera veći je dio populacije primoran ostati u sigurnosti svog doma. Ograničene su svakodnevne interakcije, fizičke trgovine su zatvorile svoja vrata, kupovina se preselila na internet. Velike promjene mogu se osjetiti i na području transporta i krajnje dostave jer su tradicionalni načini preuzimanja paketa upravo posljednja točka kontakta na kojoj dostava može uspjeti ili doživjeti neuspjeh.

U traženju optimalnih rješenja za web trgovine oblikovao se širok spektar mogućnosti za sve primatelje koji žele aktivno utjecati na dostavu

Inovacijama u procesu dostave pružatelji dostavnih usluga trude se maksimalno pomoći svojim strankama u domaćem i međunarodnom poslovanju. U tu svrhu iznimno uspješno koriste nove mjere i usluge. Njima žele u najvećoj mogućoj mjeri omogućiti sigurnu dostavu paketa na kućne adrese kupaca i tako izloženost primatelja i dostavljača smanjiti – na minimum. Pravovremena i promišljena suradnja ključna je u trenutnoj situaciji za prilagodbu uvedenim mjerama.

U razdoblju obaveznog smanjenja socijalnih kontakata, dostavna tvrtka DPD u svojoj ponudi nudi usluge koje za cilj imaju smanjiti osobne kontakte u postupku dostave kako bi se eliminirala mogućnost zaraze. To je i dalje posebno problematično kod gotovinskog plaćanja.

WS Pay usluga

Bez obzira na izabrani način plaćanja u vašoj web trgovini, DPD omogućuje primatelju izvršavanje online plaćanja putem sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu, WSPay. Primatelji na taj način svoje proizvode mogu platiti online kada dobiju obavijest da je paket na isporuci ili u trenutku kada ga dostavljač dostavi na izabranu krajnju adresu. Time obje strane uključene u proces dostave izbjegavaju mogućnost zaraze te istovremeno dovršavaju krajnju dostavu i preuzimanje paketa.

Više o usluzi možete saznati OVDJE >>
ili ih kontaktirati za aktivaciju usluge putem e-maila: sales@dpd.hr.

Predict i FMP (Follow My Parcel)

Još jedna stvar koja je u trenutnim okolnostima posebno poželjna je mogućnost kontrole nad samim procesom dostave. U trenutcima opće nesigurnosti, kupci umjesto neizvjesnosti žele najveći mogući stupanj pouzdanosti.

DPD primateljima omogućuje usluge Predict i FMP s kojima im omogućuje još više fleksibilnosti. Paketi više neće dolaziti nenajavljeno, već u točno određeno vrijeme. U svakom trenutku znate gdje se paket nalazi – čak i u slučaju kada primatelj promijeni adresu ili mjesto dostave, zaprimit ćete obavijest da je dostava izvršena na željeno mjesto što omogućuje jednostavan i učinkovit postupak dostave i usluge prilagođene vašim kupcima. Uz to, primatelj može saznati i točan vremenski okvir dostave, unutar 1 sata jer je i o tome obaviješten putem e-maila ili SMS-a u kojima dobiva i poveznicu do DPD FMP portala gdje može izmijeniti datum i/ili adresu dostave i tako odabrati sigurno mjesto za naručeni paket.

Fokus na kupca od trenutka kupovine pa sve do dostave

U traženju optimalnih rješenja za web trgovine oblikovao se širok spektar mogućnosti za sve primatelje koji žele aktivno utjecati na dostavu. Važno je prepoznati potrebe vremena i kupaca koji unatoč trenutnoj situaciji očekuju da će robu primiti na siguran, pouzdan i profesionalan način. Timovi dostavnih službi su uvođenjem dodatnih sigurnosnih usluga osigurale gotovo neometani tijek dostave i primitka paketa u danim okolnostima.

Novosti povezane s FMCG

Potrebe za dostavom hrane trenutno su iznimno visoke. Na Jeftinije.hr smo tako zbog velike potražnje trgovaca otvorili novu kategoriju Supermarket. Ako ste zainteresirani za predstavljanje vaših proizvoda u spomenutoj kategoriji, prijavite se OVDJE >>

Za sve mjere povezane sa sigurnom dostavom hrane do krajnjeg korisnika DPD je prilagodio svoje usluge sigurnosnim standardima na području FMCG (tzv. fast-moving consumer goods) ili dostave hrane (konzervirane i vakumirane hrane, sve izuzev proizvoda koji zahtijevaju temperaturni režim, poput svježeg mesa i slično).

 

Unutar palete njihovih usluga možemo naći:
Same day delivery / dostava isti dan – dostava paketa težine do 20 kg unutar istog grada/mjesta u istom danu. Prikup se vrši do 10:00 sati, a dostava je do 18:00 sati. Ako imate redovite potrebe za slanjem paketa obratite nam se za ponudu.
Standard delivery – dostava paketa težine do 20 kg u roku 1-3 radna dana (otoci isključeni, raspored dostave u mjesta u koja ne dostavljamo svaki dan dostupan je za preuzimanje OVDJE >>

U traženju optimalnih rješenja i najprimjerenije opcije za dostavu vaših paketa u Hrvatskoj ili u inozemstvu, za više informacija kontaktirajte sales@dpd.hr jer vam omogućuju da:

Ostavite duboki dojam uz malo truda – Mi radimo za vašu korist!