
U najjačoj kategoriji DOM I VRT na Jeftinije.hr, online korisnici mogu birati između 200.000 proizvoda. Možda u svojoj web trgovini prodajete proizvode koji odgovaraju nekoj drugoj potkategoriji? Povjerite nam svoju email adresu i možda će se naša iduća analiza odnositi upravo na proizvode koje nudite!
Važno je znati – kada kupci počinju pretraživati uređaje za uređenje vrta i okućnice te kako pravovremenim oglašavanjem i isticanjem proizvoda možete osigurati višu konverziju? Kada hrvatski online potrošači najčešće pretražuju te proizvode te kada morate biti spremni ponuditi im to što trebaju? Provjerite u nastavku.
U trenutku kada se kod potrošača javlja želja ili potreba za određenim proizvodom, počinje prva faza pretraživanja. Suvremena kupovina uključuje detaljnu provjeri ponuda proizvoda na internetu, potrošači kupuju oprezno i uoči same kupnje se žele dobro informirati. Bez obzira na to hoće li kupnju izvršiti u web ili fizičkoj trgovini – pregledavanje proizvoda na internetu je njihov prvi i najpouzdaniji korak.
Pogledajmo primjer kupovine vrtnih kosilica za kojima će se zanimanje u idućim mjesecima zasigurno povećati, baš kao i za drugim proizvodima u potkategoriji VRT I OKUĆNICA. Na samom početku kupovnog puta takvih proizvoda najsmislenije je provjeriti cijene i karakteristike proizvoda na portalima za usporedbu ponuda. Predstavljaju iznimno vrijedan izvor informacija u samom procesu odluke o kupnji. Na temelju prikupljenih informacija, karakteristika proizvoda i usporedbe ponuda u različitim web trgovinama – kupac se može odlučiti za najbolju kupnju.
Kretanje potražnje za kosilicama
U travnju i svibnju zabilježeno je najviše pretraživanja vrtnih kosilica
Suvremeni se potrošač prije kupnje vrlo rado informira na internetu. Portali za usporedbu cijena su praktičan i pouzdan način pretraživanja tržišta prije konačne odluke o kupnji. Pregled svih ponuda i upita nam omogućuje izniman uvid u trendove i kretanje pretraživanja proizvoda. S informacijama o željama i upitima potrošača, ponudu proizvoda možemo prilagoditi uoči početka vrhunca sezone i tako osigurati veću prodaju.
Portal za usporedbu, Jeftinije.hr nudi uvid u sve temeljne informacije koje su potrebne za pametnu kupnju. Tako možemo primijetiti da se pretraživanje uređaja za uređenje okućnice u razdoblju od 2018. do 2019. godine povećalo za nešto manje od 100% na godišnjoj razini, osim u travnju u kojem je razina pretraživanja ostala relativno slična. Izraženo povećanje pretraživanja kosilica možemo prepoznati u travnju i svibnju, pri čemu u travnju doseže svoj vrhunac i pomalo opada u svibnju. Najmanje pretraživanja spomenutih uređaja, zbog loših vremenskih prilika, bilježimo u – prosincu i siječnju. Rast upita u travnju je gotovo 2-struko veći od godišnjeg prosjeka s kojim se počinje izjednačavati u svibnju. Već u predsezoni bilježimo 50-postotno povećanje online pretraživanja vrtnih kosilica u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. A za 2020., na temelju svih naših podataka, možemo očekivati rast koji će zasigurno premašiti čak 200%.
Koji su brandovi vrtnih kosilica omiljeni hrvatskim potrošačima
Možemo primijetiti kako su se ove godine na sam vrh popularnosti popeli proizvodi srednjeg cjenovnog ranga. Najčešće je pretraživana bila kosilica marke ISKRA, s prosječnom cijenom od 834 kn. Radi se o motornoj trimer kosilici TU520SEU radnog volumena 51,7 cm3 i 1,4 kW snage, koja ima dva načina rada – s koncem ili oštricom. Ovaj izdržljiv model primjeren je za kosidbu velikih površina.
Među pretraživanjima visoko su se našle i benzinske vrtne kosilice koje su snažnije, pogotovo one samohodne, a time i najprimjerenije za uređivanje većih travnjaka. Među TOP kosilicama možemo pronaći i nekoliko akumulatorskih i motornih kosilica te sličnih trimera primjerenih za košnju na neravninama.
Top 5 brandova vrtnih kosilica
Među prvih pet našli su se ovi brandovi vrtnih kosilica: ISKRA, EINHELL, FIELDMANN te BOSCH.
U prvoj polovici godine koja obuhvaća i razdoblje najveće potražnje za kosilicama – a to su, kao što smo već spomenuli, travanj i svibanj – potrošači najčešće pretražuju kosilice nižeg cjenovnog razreda. Prosječne cijene kreću se između 700 i 1000 kn. Najmanju pažnju kupaca dobivaju kosilice višeg srednjeg cjenovnog razreda, s prosječnom cijenom između 2500 i 2800 kn. Za njima se kupci zanimaju manje nego za kosilicama najvišeg cjenovnog razreda.
S obzirom na pokazano zanimanje za kosilicama, kod analize pretraživanja, dolazimo i do zanimljivih demografskih podataka. Tako primjećujemo da su najviše informacija prije kupnje kosilica tražili ljudi srednjih godina. Najviše takvih potrošača – 27%, bilo je u dobnoj skupini od 45 do 55 godina. Slijedi demografska skupina – od 35 do 44 godine. Njih je gotovo četvrtina. Najmanje zanimanja za vrtnim radnim alatima primjećuje se u najmlađoj dobnoj skupini – od 18 do 24 godine. Muških kupaca vrtnih kosilica je, očekivano, čak 77% dok je pripadnica nježnijeg spola, zainteresiranih za uređaje za košnju, samo 23%.
Idući ćemo put pisati o gumama …
Upišite svoje podatke i preuzmite analizu
UPIŠITE SVOJU TRGOVINU
Približite se milijun ljudi koji su u procesu kupovine
Nudimo izuzetno povoljan sistem obračuna koji se zasniva na preusmjeravanju potencijalnih kupaca u vašu internet trgovinukako bi omogućili najveću stopu konverzije na vašoj internet stranici.
POSTANITE CERTIFIED SHOP
Pridružite se web trgovinama vrijednim povjerenja!
CERTIFIED SHOP® jedina je oznaka u Hrvatskoj koja temelji na tri najvažnija elementa web kupovine: provjerena mišljenja kupaca, sukladnost s tehničkim i pravnim standardima te analiza tajnog kupca.
Pridobijte mišljenja kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo
još danas!
OGLAŠAVAJTE NA JEFTINIJE.HR
Objavite svoje proizvode na jeftinije.hr i povećajte prodaju!
Pridružite se skupini od gotovo 300 zadovoljnih web trgovaca koji predstavljaju svoju ponudu u 12 glavnih skupina proizvoda. Objavom proizvoda u primjerenoj kategoriji predstavite svoju ponudu pravim potrošačima koji upravo u tom trenutku istražuju proizvode te se nalaze u zaključnoj fazi procesa kupnje.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.