3 pogreške koje morate izbjegavati na Google prikazivačkoj mreži

672

Google Ads je u potpunosti razvio pretraživanje po ključnim riječima i godinama je samo iz toga donosio prihode. Međutim, 2005. godine Google je proširio svoju ponudu na prikazivačku (display) mrežu. Google prikazivačka mreža ima potencijal i ostvaruje ogromne prihode. Mreža se sastoji od preko milijuna stranica, aplikacija, videa, blogova i ostalih mjesta i donosi više od 180 milijardi impresija (impression) mjesečno. To je gotovo 80 % svih korisnika interneta. Prikazivačka mreža je izuzetno moćna, ali onda morate biti svjesni da može uzrokovati veliku štetu ako se ne koristi na pravi način. U nastavku možete pročitati tri pogreške koje morate izbjegavati.

»» Google AdWords za početnike: Što morate znati prije nego ga počnete koristiti?

1. Neprikladno mjesto

Prikazivačka mreža omogućava brojne tipove ciljanja. Najčešće je ciljanje prema kontekstu. To ciljanje uzima ključne riječi oglašivača i uspoređuje ih s tekstovima na web stranicama na kojima se oglasi prikazuju. Na primjer, bavite se pogrebnim uslugama i upisat ćete riječi kao što su „sprovod“, „pogrebno poduzeće“ ili „kremiranje“ kako bi Google prikazivao vaše oglase na stranicama s takvim tekstom. Na slici možete vidjeti lošu primjenu tih ključnih riječi. Naime, oglas jednog američkog pogrebnog poduzeća prikazao se uz vijesti o tragičnoj nesreći u kojoj je 6 ljudi poginulo u požaru.

Izvor: PracticalEcommerce

Google algoritam je zbog konteksta i ključnih riječi prikazao oglas na neprikladnom mjestu, ali kako to spriječiti?

U postavkama prilagodite dio „Content exclusions“ i odaberite kućice koje označavaju tragedije ili osjetljive teme. Na taj način Google neće prikazivati oglase na stranicama s osjetljivim temama. Sami su napisali da to nije u potpunosti sigurno, pa je dobro koristiti i negativne riječi.

Izvor: PracticalEcommerce

2. Iznervirani čitatelji

Problem može nastati i ako imate vrlo specifičnu ciljanu grupu i relativno velik budžet. Naime, postoji mogućnost da će vaši potencijalni kupci neprestano viđati vaše oglase, a to može biti jako naporno. Srećom postoji jednostavno rješenje tog problema. U postavkama možete prilagoditi i frekvenciju prikaza oglasa, te ćete tako ograničiti koliko puta dnevno, tjedno, mjesečno želite prikazati svoj oglas.

frekvencija prikazaIzvor: PracticalEcommerce

Bacanje novaca

Roditelji u vrijeme pametnih telefona često posežu za telefonom kao dadiljom. Daju djeci telefone da igraju igrice, a većina igrica sadrži prikazivačke oglase. Djeca su obično toliko nestrpljiva i žele nastaviti igrati da će samo kliknuti na oglas i vratiti se na igricu. Isto tako, neke su kampanje jednostavno potpuno beskorisne. Razmislite o tome kada će čovjek koji u mraku koristi aplikaciju za svjetlo ili bljeskalicu razmišljati o oglasu za osiguranje.

»» [GOOGLE NOVOST] Što vam sada omogućuje AdWords?

Do sada je to bilo vrlo jednostavno spriječiti pomoću Google alata adsenseformobileapps.com, ali Google poručuje da će s 1. rujnom 2018. ta funkcija biti eliminirana. To bi trebalo olakšati posao oglašivačima, ali svakako nakon 1. rujna pažljivo pratite promjene u mobilnom prometu. Ako primijetite veliki porast mobilnog prometa, postoji velika mogućnost da bacate novac. Jedino rješenje koje vam preostaje jest da u potpunosti isključite oglašavanje za mobitele i tablete.