Kako da vaš uvodni email bude još bolji?

556

E-mail marketing je učinkovit način za komuniciranje sa strankama, održavanje dobrih odnosa i obavještavanje o novostima. Ako želite ostaviti dobar prvi dojam, pažljivo pripremite uvodni e-mail – prvu elektronsku poruku koju šaljete svojim čitateljima koji su se tek prijavili na vašu mailing listu. Jeste li znali da se uvodi e-mailovi u prosjeku otvaraju čak 3 puta više u usporedbi s općenitim e-novostima i drugim prodajnim mailovima?

Bez obzira na to jeste li uvodni e-mail već pripremili ili ga samo želite nadgraditi, donosimo vam 10 jednostavnih savjeta kako to učiniti.


Izvor: WordStream

Kako osmisliti sadržaj?

Potrudite se prilagoditi sadržaj i izgled uvodnog emaila svojoj ciljanoj publici.

Većina tvrtki prvi email iskoristi za to da:

  • nagrade kupce i pošalju im popuste ili posebne ponude,
  • predstave priču ili viziju brenda,
  • predstave svoje najbolje proizvode, novosti ili događaje.

Kako popraviti uvodni email?

1. Na prvom mjestu istaknite dodatnu vrijednost za kupca

Iako je važno da kupci upoznaju vas i vašu ponudu, na prvom mjestu uvodnog e-maila istaknite koju dodatnu vrijednost ima kupac. U odnose prvo morate nešto uložiti, ako želite nešto dobiti u zamjenu. Napravite prvi korak i u e-mail uključite popust, savjete ili drugo relevantno gradivo, koje će kupcima uljepšati dan i potaknuti ih da se povežu s vašim brendom.

2. Personalizirajte svoju poruku

Puno alata za slanje elektronske pošte omogućuje da jednostavno šaljete različite elektronske poruke s obzirom na segmente ciljanih kupaca. Iskoristite tu mogućnost i personalizirajte svoju poruku. Ne zaboravite personalizirati predmet emaila, te sadržaj.

KB_07_08_2018 CRO

3. Predmet emaila je važan

Što je prva stvar koja odlučuje o tome hoće li vaši kupci uopće pročitati poruku? Predmet. Budite kreativni, ne predugi (manje od 35 slova) i probajte izbjegavati riječi koje će vaš e-mail poslati u neželjenu poštu. Na internetu možete naći brojne popise riječi koje treba izbjegavati – posebice pazite na to da ne zvučite previše prodajno.

Zbog čega vaše poruke završavaju u neželjenoj pošti?

  • Korištenje znakova valute (€, $), postotaka i riječi poput ‘cheap, free, now only, one time, special promotion‘.
  • Predmet poruke je napisan samo velikim tiskanim slovima.
  • Pretjerano korištenje uskličnika upitnika.
  • Dodavanje priloga – savjet: umjesto priloga, radije pozovite svoje kupce na landing page.
  • Previše slika u usporedbi s tekstom.
  • Korištenje različitih stilova i veličine fonta unutar pojedinih rečenica.

email-spamprimerIzvor: yesware.com

4. Podsjetite kupce na filtere neželjene pošte

Alati za pregledavanje e-pošte ponekad automatski proslijede promocijske poruke u neželjenu poštu. Potaknite svoje kupce da vas premjeste iz neželjene pošte kako ne bi propustili ponude koje pripremate za njih.

5. Budite transparentni

Hoćete li slati novosti i ponude dnevno, tjedno ili mjesečno? Hoćete li svoje kupce obavještavati o novostima, događajima ili ćete im slati popuste? Svakako recite kupcima što mogu očekivati od vaših novosti i omogućite im da jednostavno promijene postavke prijave. Ne zaboravite im reći kako ste dobili njihov email.

» » GDPR: 5 pitanja i odgovora o osobnim podacima i 1 primjer nepoštene prakse

6. Neka vaš poziv na akciju (CTA) bude jasan

Kupcima jasno recite što želite od njih. Želite li da iskoriste kod s popustom? Želite da vas upoznaju i pročitaju vaš opis na web stranici? Bez obziran na to o kakvom se pozivu (CTA) radi, pazite na to da je jednostavan i da ih ne upotrijebite previše (bit će najbolje ako upotrijebite samo jednog).

7. Dokažite da ste vrijedni povjerenja

Naše istraživanje, Shopper’s Mind 2018, pokazuje kako se čak 14 % kupaca na zadnju online kupovinu odlučilo, jer vjeruju trgovini u kojoj kupuju. 

Neka izgled uvodnog e-maila bude u skladu s grafičkim izgledom vašeg brenda. U poruku uključite i poveznicu na društvene mreže kako bi vas potencijalni kupci mogli provjeriti i izgraditi odnos s vama. Na odgovarajućim mjestima istaknite kakve ste nagrade, oznake ili certifikate nedavno dobili.

» » 8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja

8. Upotrijebite privlačne grafike

Elektronska poruka uvijek mora dobro izgledati, čak i bez fotografija, jer ih određeni e-mail alati ni ne prikazuju. Nikako ne smijete zanemariti izgled uvodne poruke.

U uvodnom e-mailu (i cijeloj komunikaciji) koristite samo najbolje grafičke materijale koji će privući pozornost. Za uređivanje fotografija možete koristiti besplatne alate kao što su GIMP, CanvaPixlr. Koristite što više autorskih fotografija – ako ih nemate, pogledajte besplatne zbirke poput Pixabay, Freepik, Unsplash. Ne zaboravite provjeriti kako treba navesti autora prilikom besplatnog korištenja fotografija.

9. Ne zaboravite na kupce koji kupuju preko telefona

Testirajte izgled svoje poruke na različitim uređajima i u različitim e-mail alatima. Nikako ne zaboravite na korisnike pametnih telefona, jer je taj trend u neprestanom porastu.

10. Testirajte, testirajte i testirajte!

Najbolji savijet je da testirate uspješnost elektronske poruke. U vrijeme u kojem se sve aktivnosti na internetu mogu izmjeriti, najveća pogreška bi bila da ne koristite alate za analitiku. Sadržaj uvodne poruke ne trebate mijenjati svaki dan, ali ga svejedno nakon nekog vremena promijenite ili nadogradite, posebno ako je vremenski ograničen.