Ovo je 5 razloga zašto morate posjetiti Ecommerce Day 2019.

Tehnologija nam je omogućila pristup učenju, povezivanju i različitim suradnjama. Pritom mislimo na različite resurse poput: videa, webinara, podcasta, blogova, tutorijala i videokonferencija koje su nam dostupniji više nego ikada prije. Je li zaista vrijedno trošiti vrijeme i novac kako bi osobno prisustvovali konferencijama? Teško pitanje, s vrlo jednostavnim odgovorom: Da, vrijedno je. Evo 5 razloga zašto stvarno trebate dolaziti na konferencije i rezervirati karte.

1. Proširenje mreže poznanstva

Glavna korist od sudjelovanja na konferenciji? Mogućnosti umrežavanja. Iako je tehnologija kao što su e-mail ili Skype odlični za trenutačnu komunikaciju, kada je riječ o donošenju važnih poslovnih odluka, pokretanju novih pothvata ili izgradnji poslovnih veza, ništa ne može nadmašiti sastanak u stvarnom životu, licem u lice.

Društveni mediji mogu nam pomoći da ostanemo povezani – ali to je samo rad s ljudima koje već poznajemo. Teško je proširiti svoje mreže samo putem Interneta. S druge strane, na konferencijama možete sresti stare poznanike i pozvati ih da vas upoznaju s novima. Što je najvažnije, možete dobiti “osjećaj za osobu” i koristiti svoju karizmu da “zapečatite” taj posao koji jednostavno niste mogli putem maila i/ili Skype sastanaka.

Posao, svi znamo, stvaraju ljudi. Samo osobno imate priliku ostaviti trajan dojam o vama i vašoj tvrtki. I ne zaboravite da na konferenciji ne možete dobiti samo priliku da upoznate prave ljude. Također imate priliku pustiti prave ljude da pronađu vas.

Foto: Arhiva

2. Izoštrite fokus

Čak i ako ste osoba koja uspijeva u svakodnevnoj rutini, uvijek je dobro odmoriti se od svojih navika. Kada radite na istim stvarima, na isti način, iz dana u dan, riskirate završiti na auto-pilotu. Možda ste učinkoviti – ali riskirate kreativnost i inovativnost. Iziđite iz ureda, razbijte rutinu, izazovite sebe gledajući kako drugi stručnjaci u vašem području rade stvari i postavite si teška pitanja. Možda je teško – ali bit će vrijedno toga. Vratit ćete se sa svježim idejama i oštrijim fokusom.

Foto: Arhiva

3. Uzmite si vremena i duboko zaronite

Koliko se često prijavite na online webinar, a na kraju ne sudjelujete ? “Gledat ću snimku”, kažete. Dani prolaze, rokovi dolaze i odlaze, a webinar polako zaboravljate u vašoj pristigloj pošti, zakopan hitnijim zadacima.

Na konferenciji nemate izgovora i nema načina da vas ometa ta hitna e-pošta ili sastanak u zadnji čas koji ometa vaše planove. Kada ste jednom tamo, možete stvarno uzeti vremena da razvijete svoje vještine i “uronite” u sadržaj.

Možete slušati o temi o kojoj ste oduvijek željeli učiti, ali nikada niste imali vremena ili pak provesti vrijeme slušajući odličan panel s vrhunskim stručnjacima. Tako razvijate svoje profesionalne vještine. I tijekom pauze imate priliku razgovarati s ljudima i dobiti osjećaj za ono o čemu ljudi u vašoj industriji pričaju. Ovo je vaše vrijeme: mudro ga upotrijebite za ulaganje u sebe – profesionalno i osobno.

Foto: Arhiva

4. Pronađite rješenja za sve svoje bolne točke u poslovanju

Možda niste jedini koji se suočavate s određenim izazovom u vašoj branši. Međutim, dok ste zaključani u vašem uredu, gledajući koliko bolje radi konkurencija, riskirate osjećaj da ste jedini koji se suočava sa svojim specifičnim problemima.

Posjetite pravu konferenciju za vas i sigurno ćete doživjeti barem jedan “Heureka!” Trenutak kada shvatite da niste sami i da postoji rješenje za vaše nevolje.

Možda će to biti veliko otkriće s drugačijim pogledima na problem. Možda ćete dok razgovarate sa stručnjakom na događaju, otkriti da postoji nova tehnologija koja može riješiti sve vaše bolne točke. Ili ćete dok razgovarate u hodnicima shvatiti da su pitanja s kojima se suočavate zajednički svim vašim kolegama.

Jedna stvar je sigurna: nećete pronaći rješenje ni znati koji su zajednički problemi svih koji se nalaze u vašoj branši tako dugo dok sjedite za svojim stolom u uredu -sami.

Foto: Arhiva

5. Dobit ćete informacije koje stvarno trebate, uredno zapakirane baš za vas

Danas razni pretraživači mogu dostaviti sve informacije koje su vam potrebne. Zapravo, previše informacija. Priznajmo: nitko doista nema vremena proći kroz sve biltene i naslove i pronaći baš taj dio informacija koje će stvarno pomoći vama i vašem poslovanju. Dakle, kako onda ukloniti “buku” i pronaći članke koji pružaju informacije koje su vam važne?

Na pravoj konferenciji koja je baš za vas dobit ćete sve najnovije i najbitnije informacije: najbolje prakse, izazove, trendove i rješenja o točno tim temama koje su vama važne – sve na jednom mjestu.

Nemojte gubiti vrijeme na potragu za vrijednim sadržajem: samo budite u pravo vrijeme na pravom mjestu.

Konferencija Ecommerce Day 2019.

Ova konferencija održava se već 5. godinu zaredom u Hrvatskoj, a osim toga na tom događaju održat će se i jedinstvena podjela nagrada za najbolje web trgovce u Hrvatskoj za 2019. godinu.

U Krašu očekujemo više od 300 posjetitelja, što domaćih što stranih. Program se sastoji od predavanja TOP stručnjaka iz čitave regije, panela i networkinga. Stoga nemojte propustiti poslušati što kažu, misle i znaju naši predavači jer Vam nitko drugi ne može dati toliku vrijednost na jednom mjestu.

Saznajte što nas čeka u budućnosti, kako povećati promet za 300%, tajne i trikove ključnih ecommerce aspekata UZ TOP PREDAVAČE

Važnost digitalnih tehnologija, primjeri iz prakse, koji su trendovi, a koji pak izazovi, u kom smjeru ide ecommerce u Hrvatskoj i svijetu + još puno drugih odličnih tema (poput logistike, sustava plaćanja itd.)  – sve će se to odvijati na ovoj konferenciji.

Između ostalog održat će se i panel s govornicima iz: Hrvatske pošte, Mastercarda i Campera.

Naši predavači stižu iz različitih dijelova svijeta tako da će svoja znanja i iskustva prenijeti:

  • ravnatelj The Boston Consulting Group  – Jaroslav Snajdr
  • glavni izvršni direktor Heureka Shoppinga, vodeće benchmarking i konzultantske platforme u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Sloveniji – Tomáš Braverman
  • bivši predsjednik Uprave NLB banke i sadašnji direktor u LeanPay – Janko Medja
  • direktor brand marketinga i digitalne trgovine za Camper (prije toga radio za Nike) – Vladimir Stanković
  • direktor RTB House (tvrtka koja je prema Financial Times najbrže rastuća tvrtka u Europi u 2019. godini) – Kaspars Drikis
  • direktor marketinga i potpredsjednik upravnog odbora Intersporta – Bartlomiej Behnke
  • domaći predavači: Tomislav Lažeta (predstavnik DPD-a), Vice Božić (osnivač i direktor digitalne agencije GoAds), Ivan Kovačević (direktor „Digital shopper“ performance marketing huba agencije Bruketa&Žinić&Grey), Ivica Kruhek (direktor tvrtke Marker – najnagrađivanije domaće eCommerce agencije) i brojni drugi

Više o samom događaju, predavačima, ali i programu možete pogledati na našem webu: Ecommere Day 2019.

Najbolja predavanja, govornici koji motiviraju i inspiriraju, velike ideje, iskustva, prakse, networking, najveći performans i dobra hrana se su to razlozi da dođete na konferenciju Ecommerce Day 2019. u zagrebački Kraš Auditorium 17.4.2019. godine! Prijavite se: Ovdje i vidimo se!

Foto: Arhiva