
Landing stranice su važan dio digitalnog marketinga i mogu doprinijeti svakoj firmi. Bez obzira na to želite li povećati svoju listu čitatelja ili povećati prodaju, landing stranice su odlične za „njegu“ novih stranki, educiranje ljudi o vašim proizvodima i ono najvažnije, donose konverziju. Landing stranice često nude nešto u zamjenu za korisnikove informacije, kao što se besplatne e-knjige, popusti ili informacije. Cilj ovakve stranice je da korisnik “sleti” na nju, da mu na jednom mjestu budu prezentirane sve potrebne informacije, te zahtjev da ostavi svoj kontakt putem obrasca, u zamjenu za određeni “poklon”.
Cilj landing stranica je tzv. “konverzija”, odnosno pretvaranje običnih posjetitelja vaše stranice u potencijalne klijente. Za razliku od homepage-a koji obično nudi generalni pregled tvrtke, landing stranice povećavaju vjernost kupaca i povećavaju profite usredotočujući se samo na jedan cilj.
Odredite svoj cilj
Prije nego što počnete dizajnirati stranicu, morate odrediti cilj. Određeni marketinški alati nude različite predloške, kao na primjer za izradu stranice za učlanjivanje i stranice proizvoda. Stranica za učlanjivanje pomaže povećati broj pretplatnika na e-novosti, dok stranica proizvoda služi za dodatno reklamiranje tvrtke i povećanje prodaje.
Razmišljajte o svojim strankama
Ako je vaša landing stranica relevantna za stranke, imat ćete veći broj konverzija, a to će vam uspjeti samo ako poznajete svoje stranke i znate što bi ih moglo zanimati. Ne postoje dvije iste stranke, pa nemojte koristiti generičke stranice i poruke, napravite više različitih verzija, svaku za određen segment ljudi.
Za primjer uzmite trgovinu s odjećom. Najbolje je napraviti više različitih landing stranica prilagođenih različitim kupcima. Jedna verzija može promovirati kupaće kostime za ljude koji žive u toplijim krajevima ili zimsku odjeću za one iz hladnijih krajeva.
Pazite na formu
Landing stranica mora imati određenu formu, baš kao i email kampanje i reklame.
- Naslov – Napišite naslov koji će odmah privući posjetitelje.
- Tijelo – Poruka koju želite prenijeti mora biti jednostavna, informativna i razumljiva. Ako želite promovirati rasprodaju, pazite da naglasite hitnost, te ako samo prikupljate elektronske adrese jasno pokažite što tražite.
- Poziv (Call To Action – CTA) – Neka poziv bude jasan i djelotvoran.
- Podnožje – Uključite kontaktne informacije da stranke lakše stupe s vama u kontakt, ako imaju dodatna pitanja.
Koristite lijepe slike
Važno je da slike budu privlačne. Stavite najnovije slike svojih proizvoda i pozadinu koja će ih dodatno naglasiti.
Uključite detaljne informacije o proizvodu
Landing stranice vam pružaju mogućnost da istaknete određeni proizvod i objasnite kupcima zašto ga moraju imati. Uključite opisne informacije i ne zaboravite na važne tehničke specifikacije poput dimenzija. Recite kupcima po čemu ste vi i vaša tvrtka, te taj proizvod posebni i jedinstveni.
Gradite povjerenje s komentarima
Čitate li komentare o tvrtki ili proizvodu kad nešto kupujete? U nekoliko članaka smo pisali o tome da su kupci za proizvod s objavljenim komentarom spremni platiti više. Zato na landing stranici iskoristite pozitivne komentare koje ste dobili od svojih kupaca. Ne samo da su vam ti komentari dodatna reklama, nego često mogu uvjeriti potencijalnog kupca da se odluči na kupovinu.
Uključite promocijske kodove i popuste
Kuponi i promo kodovi obično su najučinkovitiji način za povećanje prodaje. Prema jednom istraživanju, čak 57 % kupaca reklo je da se trgovci koji nude posebne ponude za kupce koji se vraćaju, ističu od konkurencije. Imajte to na umu kada počnete dizajnirati landing stranicu.
Dijelite stranicu
Nakon što dizajnirate i objavite landing stranicu, počnite s promocijom. Stranicu možete dijeliti koliko želite, pa razmislite o njenoj funkciji i odredite najbolje marketinške kanale koji će vam pomoći da dođete do cilja. Ako, na primjer, želite povećati broj čitatelja, dobra ideja je dijeliti landing stranicu na Facebook-u.
Napravite plan za nove kupce i čitatelje
Bez obzira na vaš cilj, važno je imati plan za svakog tko klikne na vaš poziv na akciju (CTA), segmentirajte ih, uključite u automatizaciju, personalizirajte komunikaciju, pa će se svaki kupac osjećati kao VIP. Upoznajte ljude sa svojim brandom automatiziranom komunikacijom za dobrodošlicu.
Landing stranice su odličan način za povezivanje sa strankama i za konverzije, a u ovom članku ste dobili osnove za dizajniranje stranice koja će dobiti više prijava i povećati prodaju. Takve stranice dokazano povećavaju prodaju i ostvaruju veći povrat ulaganja (ROI).
Zanima vas više?
Pročitajte i: