[INSTAGRAM] Kako web trgovci mogu iskoristiti sve omiljeniju društvenu mrežu?

Čak i ako smo do nedavno misleći o društvenim mrežama mislili zapravo na Facebook, možda nam u budućnosti prvi na pameti bude Instagram. Društvena mreža u vlasništvu gigantskog Facebooka razvija se iz mjeseca u mjesec, i gotovo na tjednoj razni dodaje nove funkcionalnosti kojima uveseljava korisnike te poduzeća/oglašivače na drugoj strani.

 

Instagram bilježi eksponenti rast korisnika

Ova omiljena mobilna aplikacija u svijetu već ima više od 700 milijuna korisnika, od čega dnevno čak 400 milijuna aktivnih, a broj korisnika eksponencijalno raste. Među njima je više od 390.000 Hrvata što čini Instagram drugom najpopularnijom društvenom mrežom, odmah iza Facebooka.

Rast broja korisnika Instagrama:

Izvor: statista.com

Što je Instagram i po čemu je poseban?

Instagram je izrazito estetizirana društvena mreža, na kojem kod pretraživanja po feedu, srca najradije dijelimo lijepim fotografijama. Njegova posebnost je u tome da sadržaj možemo dodavati samo putem pametnog telefona putem Instagram aplikacije.

Korisnike ćemo razveseliti i s videima u kojima ćemo izraziti svoju osobnost: sadržaj videa može biti obrazovnog, informativnog ili zabavnog karaktera. Što smo originalniji i posebniji, više pratitelja će nam se pridružiti.

Slike možemo urediti s odličnim Instagram editorom, za uljepšavanje fotografija možemo koristiti druge mobilne aplikacije poput Snapseeda, VSCO, Pixlr i slične.

Što objavljivati na Instagramu kao ecommerce poduzeće?

Instagramu se pridružuje sve više tvrtki koje ovaj omiljeni online kanal uključuju u svoju strategiju komunikacije na društvenim mrežama. Uzrok je jednostavan: ako se tamo pojavljuju potencijalni kupci (a njih je mnogo s obzirom na broj korisnika) i idealno je da im se pridružimo u komunikaciji s fotografijama i video materijalima.

Najlakše ćemo im se približiti fotografijama iz pozadine kojima ćemo pokazati kulturu poduzeća. Lica zaposlenika su najbolji način za izgradnju odnosa i povjerenja s pratiteljima, zato nemojte biti sramežljivi i pokažite svoju strast prema poslu. Nemojte zaboraviti prikazati i svoju zabavnu stranu.

Slikovnu društvenu mrežu možete koristiti za:

  • zanimljivu prezentaciju svojih proizvoda pri čemu možete koristiti estetske proizvode ili image fotografije,
  • objavu izjava zadovoljnih kupaca koji će jo dodatno produbiti povjerenje
  • fotografije s događanja na kojima sudjelujete
  • povremeno možete dodati i neki citat koji je povezan s vapim poslom, ali nikako jedan od onih koji već kruže po internetu – pazite na unikatnost
  • oglašavanje – Instagram možete koristiti i kao izvor posjetitelja u vašu web trgovinu.

Ne zaboravite na osnovno pravilo društvenih mreža

Sve društvene mreže su prije svega…društvene. Ovdje je jako malo prostora za prodajne objave ( s iznimkom oglasnik poruka) jer želimo s posjetiteljima uspostaviti komunikaciju (engagement) koji ćemo jako teško postići s »kupi-kupi« sadržajem.

NA INSTAGRAMU NEMA PUNO PROSTORA ZA PRODAJNI SADRŽAJ. KORISTITE GA ZA RAZGOVOR!

U idućih nekoliko tjedana ćemo na portalu Shopper’s Mind – smind.hr još govoriti o dobrim praksama komunikacije na ovoj društvenoj mreži zato obavezno pratite sadržaj.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: