28. studenog je na konferenciji Ecommerce Day 2017 završilo najveće regionalno ecommerce natjecanje Web trgovac godine 2017. Glavnu nagradu za veće online trgovce, Web Champion Award, osvojila je online trgovina gizzmo.si, a uz to dobila je nagradu stručne komisije i nagradu u svojoj kategoriji – Category Award, Telco & Mobile. Razgovarali smo s njihovim voditeljem razvoja poslovanja, Žigom Kramperšekom, o tajni njihovog uspjeha.
Što je po vašem mišljenu zaslužno za to što ste osvojili jednu od glavnih nagrada natjecanja Web trgovac godine 2017?
Zasluge za nagradu pripisujem prije svega ulaganju u hiper-odzivnu i stručnu podršku korisnicima prije i nakon kupovine, te činjenici da nam je usprkos brzom razvitku uspjelo održati uslugu na visokoj razini, te povećati broj stranaka koje se vraćaju. Tome su kumovali i odzivnost pri ažuriranju ponude i razvoj našeg brenda s vrlo konkurentnim proizvodima. Udio u uspjehu imaju i novi pristupi sadržajnom marketingu, te brzo usvajanje novih kanala za pristupanje strankama, poput Facebook Messenger-a.
“usprkos brzom razvitku, uspjeli smo održati uslugu na visokoj razini, te povećati broj stranaka koje se vraćaju.”
Po čemu se razlikujete od konkurencije? Kako brinete za zadovoljstvo svojih kupaca?
Od konkurencije se razlikujemo po našem jamstvu zadovoljstva koje ne koristimo samo kao alat za povećanje prodaje, nego ga stvarno prakticiramo. Svakom lošem iskustvu u kupovini pristupamo individualno i učinimo sve kako bismo ju pretvorili u pozitivno iskustvo. Neprestano pokušavamo uspješno kombinirati online i offline kupovno iskustvo u našim modernim digitalnim prodajnim centrima u Ljubljani i Celju.
Što mislite kakav efekt ima sudjelovanje na natjecanju Web trgovac godine i što ono donosi trgovcima?
Na natjecanju Web trgovac godine sudjelujemo još od 2013. godine, jer nam svake godine nudi stručan uvid u nedostatke trgovine i mogućnosti za poboljšanje. Već godinu i pol pripremamo korjenito obnavljanje informacijskog sustava za online prodaju koje očekujemo početkom iduće godine. Osim naprednijeg sustava za lokalizaciju – naime, trenutno se nalazimo na 6 tržišta i većinu prodaje imamo u inozemstvu – uključit ćemo i brojne prilagodbe i popravke, a između ostalog i savjete iz izvješća u okviru natjecanja Online trgovac godine.
“natjecanje online trgovac godine uspješno naglašava mogućnosti poboljšanja za svakog pojedinog trgovca.”
Zašto bi po vašem mišljenju slovenski online trgovci morali sudjelovati na natjecanju?
Natjecanje uspješno naglašava mogućnosti poboljšanja za svakog trgovca, a Shopper’s Mind dodatno tijekom cijele godine brine za kvalitetne sadržaje s ecommerce područja i uspješno ubrzava razvoj djelatnosti u regiji. Na samom događaju smo prošlih godina prisustvovali na vrlo relevantnim predavanjima vrhunskih stručnjaka, a istovremeno preko networkinga omogućuje nova poznanstva i mogućnost suradnje.
Zanima vas više?
- Ecommerce Day 2017 – Fotogalerija
- Ecommerce Day 2017 – Predavanja predavača
- Ecommerce Day 2017 – Pobjednici natjecanja Web trgovac godine 2017
- Više o konferenciji Ecommerce Day 2017
- Više o radionici 30+ uputa za poboljšanje online trgovine
- Više o natjecanju Web trgovac godine 2017