8 taktika za povećanje povjerenja vaših kupaca i poboljšanje poslovanja

povecanje-povjerenja

Trend nevjerojatnog porasta ecommercea se nastavlja. Prema podacima iz istraživanja Shopper’s Mind, koje proučava online kupovne navike Hrvata, na internetu redovito kupuje već gotovo 6 od 10 korisnika interneta, a samo desetina nema nikakvog iskustva s online kupovinom.

Sve to dokazuje da je povjerenje potrošača u online kupovinu vrlo visoko, ali je poticanje povjerenja postojećih i potencijalnih kupaca jedna od ključnih aktivnosti svake online trgovine. U nastavku pogledajte zanimljiva područja koja vam već danas mogu učinkovito povećati povjerenje u očima kupaca!

1. Pozitivno iskustvo s prošlim kupovinama

Puno uspješnih online trgovaca svoje poslovanje temelji na kupcima koji se vraćaju. Iz tog je razloga važno da osigurate odličnu uslugu svakoj postojećoj i potencijalnoj stranki – sve od početnog posjeta vaše web trgovine do dostave proizvoda.

knowlidge bite2. Pozitivna mišljenja o trgovini i proizvodima 

Kupci tijekom kupovine traže potvrdu da ostali kupci vjeruju izabranom trgovcu i da su zadovoljni s proizvodima koje nudi. Sakupljate li mišljenja svojih kupaca? Ako ne, što prije počnite, a onda na što vidljivijem mjestu u web trgovini istaknite te sadržaje!

3. Razdoblje prisutnosti na tržištu 

Potrošači obično više vjeruju trgovcima koji su duže vrijeme prisutni na tržištu. To ne znači da svi novi trgovci na tržištu ne mogu izgraditi povjerenje među potencijalnim kupcima, samo u to moraju uložiti više truda. Pritom im mogu pomoći oznake povjerenja.

4. Istaknite dobivene oznake, certifikate i nagrade 

Ako u svojoj web trgovini na odgovarajućim mjestima istaknete dobivene nagrade, oznake i certifikate, to će povećati povjerenje u očima potrošača. Konkretne dokaze, na koji način takvi grafički elementi utječu na ponašanje kupaca možete pročitati u članku.


Znate li da možete dobiti nacionalnu oznaku povjerenja CERTIFIED SHOP®?

CERTIFIED SHOP® označava pouzdane web trgovine koje je provjerila neovisna institucija Shopper’s Mind Hrvatska. To je jedina oznaka u Hrvatskoj koja trgovcima omogućava dobivanje europske oznake povjerenja EMOTA, koju ima više od 5.000 trgovaca.

Postanite CERTIFIED SHOP® i dokažite kupcima da ste vrijedni povjerenja »

5. Veza s društvenim mrežama

Na stranicama proizvoda ponudite mogućnost brzog dijeljenja na različitim društvenim mrežama, čime vaši posjetitelji/kupci mogu brzo podijeliti vaše ponude sa svojim prijateljima.

6. Kvalitetne informacije o proizvodima

Dobri opisi proizvoda uključuju slike, video zapise, kvalitetne opise, mišljenja kupaca o tom proizvodu, te druge sadržaje koje kreiraju sami korisnici. Pobrinite se za to da su svi ti sadržaji dostupni posjetiteljima vaše online trgovine.

7. Različite metode plaćanja

Moderni potrošači su sve zahtjevniji i od trgovaca traže različite načine plaćanja. Spomenuto istraživanje Shopper’s Mind pokazalo je kako čak 55 % hrvatskih online kupaca tvrdi da im je prilikom odlučivanja o kupovini važno kakve načine plaćanja nudi određeni trgovac.

8. Fleksibilna politika povrata proizvoda

Mogućnost povrata proizvoda za online kupce vrlo je važna. Rok od 14 dana za povrat nikako nije dovoljan, danas je norma bar 30 dana, a 60 do 90 dana je ono po čemu se trgovci međusobno najviše razlikuju. Postoje istraživanja koja pokazuju da što je duže razdoblje u kojem se proizvod može vratiti, manje je vraćenih proizvoda, jer što duže potrošač posjeduje određeni proizvod, lakše će isprobati njegovu funkcionalnost. Istraživanje društva comScore je čak pokazalo da su potrošači spremni platiti više, ako trgovac nudi besplatan povrat.

Sažeto iz članka na portalu Practical Ecommerce. 

Zanima vas više?

Pročitajte i: