Kako kreirati online obrazac koji će ljudi htjeti ispuniti?

348

Internet obrasci su često na lošem glasu, ali ako se pravilno koriste mogu vam priskrbiti velik broj relevantnih podataka. Važno je kako dizajnirate pop-up s obrascem, a u ovom članku možete pročitati nekoliko savjeta kako ga najučinkovitije napraviti.

 

 

Kada dizajnirate obrasce, mislite na svoje stranke

Pop-up obrasci bi trebali biti jednostavan način za upisivanje na mailing listu za sve vaše stranke i ostale posjetitelje stranice. Što učiniti da to stvarno bude lagano i jednostavno?

  • Ograničite broj polja u obrascu – Nemojte pretjerati i tjerati stranke da ispunjavaju brojna polja. Uključite samo polja važna za vašu tvrtku i marketinške ciljeve. Određeni marketinški alati nude strankama mogućnost da kasnije nadopunjuju dane podatke, pa imajte to na umu.
  • Pošaljite jasnu poruku – Prije nego što ispune obrazac, stranke će vjerojatno htjeti znati za što točno se prijavljuju. Uključite kratku poruku koja će sažeti svrhu vaše liste, te potaknuti stranke da se prijave. Dovoljno je napisati nešto poput: „Prijavite se na novosti i posebne ponude“.
  • Odaberite pravi način prijave – Određeni marketinški alati nude više mogućnosti prijave. Neki obrasci posebno zahtijevaju da stranka potvrdi prijavu na listu, a kod nekih je to automatski označeno i stranka samo mora ostaviti svoje podatke.
  • Optimizirano za telefone – Ljudi pregledavaju stranice preko različitih uređaja, pa je važno da se obrasci dobro prikazuju na svim uređajima.
  • Prikaz i testiranje – Prije nego što obrazac postane aktivan, provjerite kako se prikazuje i testirajte radi li sve kako bi trebalo. Tijekom testiranja razmislite o tome kako doživljavate obrasce na drugim stranicama i neka vam ne bude teško nešto promijeniti ili prilagoditi, ako mislite da će na taj način biti bolji.

Naglasite svoj brand ili ime firme

Budite pozorni na to da obrazac jasno prikazuje o kojoj tvrtki/brandu se radi. Prilagodite ga i uključite lijepu, ugodnu pozadinu ili sliku nekog proizvoda da biste privukli publiku. Izaberite pravi font i paletu boja, te naglasite gumb koji poziva na akciju (CTA) i neka isti potakne ljude da se prijave na vašu listu.

Eksperimentirajte s vremenom prikaza

Prednost pop-up-a je mogućnost prilagodbe vremena prikaza. Isprobajte različitu frekvenciju prikaza i ocijenite koja će donijeti najviše konverzija.

  • Testirajte vremensku odgodu – Za neke tvrtke, posebice za one čiji posjetitelji ne provode puno vremena pretražujući njihove stranice, korisno je prikazati pop-up odmah nakon što stranka dođe na stranicu. Probajte postaviti prikaz pop-up-a 5, 10 ili 20 sekundi nakon što stranka otvori vašu stranicu.
  • Aktivacija nakon pomicanja po stranici – Ako želite da je sadržaj na vašoj stranici prioritet ili želite svojim strankama osigurati više vremena na stranici prije nego što se prikaže pop-up, najbolje je da se obrazac aktivira samim pomicanjem po stranici.

Pružite strankama dodatni poticaj

Poticaj je sjajan način da povećate broj posjeta stranice i potaknete ljude da ispune formulare. Možete im ponuditi promotivne kodove za popuste pri prvoj kupovini, besplatnu dostavu ili ekskluzivni sadržaj i posebne novosti.

Učite iz svojih izvješća

Pop-up obrasci, kao i svi ostali elementi marketinških kampanja, pružaju mnogo vrijednih informacija. Nakon što uključite obrazac na svoju web stranicu, nikako nemojte zaboraviti pratiti koliko novih ljudi se upisalo na listu. Nakon što dobijete prve rezultate možete promijeniti poruku ili vrijeme prikaza i nakon toga usporediti konverzije.

Svakako je važno i da imate plan za sve stranke koje se upišu na vašu listu. Pravilno ih segmentirajte i podijelite po različitim listama, te ih uključite u seriju automatskih poruka dobrodošlice ili predstavljanja vaše tvrtke i branda.

Zanima vas više?

Pročitajte i: