Zašto se isplati dosljedan marketing?

dosljedan_marketing

Ponekad je ključ uspjeha SEO optimizacije i online marketinga upravo u dosljednosti. Pod dosljednošću se smatra raditi nešto redovito da vas dovede na pravi put. Ljepota konzistentnosti je upravo to što vas mali koraci mogu dovesti do velikih poboljšanja i boljih rezultata tijekom vremena. Marketing je stvar koja od vas zahtjeva praćenje i mjerenje, jer ako to ne radite, ništa se neće promijeniti. Donosimo 3 marketinške taktike Search Engine Land-a kako voditi marketing malih online stranica koji će tijekom vremena dovesti do značajnih rezultata.

Redovito održavajte svoju online stranicu

Mnoge web stranice su vrlo zastarjele, a razlozi za to su nedostatak sredstava ili nedostatak znanja. Često se dogodi i da određene stvari na stranici ne rade, poput formulara, slika ili poveznica. Neke stranice još uvijek imaju ugrađen Adobe Flash koji nakon 2020. godine više neće biti podržan, a na mnogim pretraživačima ni danas ne radi i od korisnika zahtjeva dodatke koje možda ne koriste i ne ažuriraju.

Sve stranice trebaju redovito održavanje i morate paziti da je sadržaj uvijek ažuriran. U suprotnom svojim kupcima dajete do znanja da niste uređivali stranicu mjesecima (možda čak i godinama), a manjak pažnje može loše utjecati na posao, kupci se čak mogu upitati postoji li uopće vaša trgovina.

Redovito morate kontrolirate slijedeće stvari:

  • Software – WordPress i ostali sustavi za održavanje stranice se često ažuriraju i ako vi ne prihvatite ta ažuriranja, povećan je rizik od hakiranja.
  • Dodaci (add-ons) – njih također morate redovito provjeravati, jer ponekad prestanu raditi, ako se ažurira sustav za održavanje stranice.
  • Slike – važno je da redovito provjeravate rade li sve slike na stranici i prikazuju li se pravilno.
  • Obrasci – redovito ispunite formulare koje imate na stranici da biste se uvjerili da pravilno rade i da, nakon što ih ispunite, dobijete e-mail potvrde. To se odnosi na obrasce za prijavu na e-poštu, kontaktne obrasce i slično.
  • Google Analytics – redovito se prijavljujte u Analytics i provjerite je li došlo do pada prometa i prate li se sve stranice.
  • Google Search Console – pomoći će vam da provjerite ima li Google ikakvih problema s vašom stranicom.
  • Poveznice (linkovi) – isprobajte rade li sve poveznice na vašoj stranici.
  • Nazivi i meta opisi – isplati se provjeriti jesu li svi opisi koji se tiču SEO optimizacije u redu (s time će vam pomoći i Search Console)

Održavanje stranice  zahtjeva određeno znanje i možete zaposliti nekog da to radi umjesto vas, ali pametno je da vi dodatno provjerite radi li sve kako treba. Osim navedenog, svakako pazite da je sadržaj na stranici nov i relevantan. Slijedeća područja se najčešće zaborave popraviti:

  • Biografija zaposlenih – imate li novog člana u timu, je li netko otišao ili promijenio poziciju? Važno je da kontrolirate te informacije.
  • Certifikati – svi certifikati moraju biti aktivni.
  • Opisi usluga/proizvoda – često se događa da ljudi zaborave ažurirati ponudu proizvoda. Jeste li sigurni da sve artikle za koje piše da su na zalihi, stvarno imate na zalihi? Jeste li neke možda izbacili iz asortimana, a još uvijek ih nudite? Akcije su završile, a na stranici proizvoda ih još uvijek oglašavate kao postojeće?
  • Događaji – nikada nije dobar znak kada na nekoj stranici vidite događaje koji su stari više od pola godine.

Pazite da ne zaboravite redovito održavati stranicu, ako se ne možete sami sjetiti, upišite si podsjetnik u kalendar.

Redovito dodajte sadržaj na svoju stranicu

Važno je da ste realni oko toga koliko novog sadržaja možete kreirati i da ga strateški koristite. Provjerite što ljudi pretražuju – koje ključne riječi – i prilagodite sadržaj na stranici. Na primjer, otkrili ste da ljudi pretražuju informacije o određenom kugličnom ležaju. Ono što možete učiniti jest napisati često postavljana pitanja i odgovore (FAQ) ili savjete i tehničke specifikacije za traženi kuglični ležaj.

Nakon toga te informacije iskoristite za e-mail kampanju. Možete kreirati i landing stranicu. Tako ćete s vremenom imati puno stranica s novim sadržajem i novim odgovorima, jer Google cijelo vrijeme indeksira sadržaj i ljudi će vas lakše pronaći i kontaktirati. Pazite da su slike optimizirane za pretraživanje, jer brojni kupci pretražuju upravo slike i onda traže izvor te slike. Ako optimizirate slike i stranicu, vaši rezultati će se prikazivati u organskom pretraživanju i u rezultatima slika.

Neprestano reklamirajte svoju stranicu

Redovito ažuriranje stranice i dodavanje sadržaja doprinosi optimizaciji, ali samo SEO nije dovoljan, potrebno je da redovito reklamirate svoju stranicu. Tu se obično javljaju dva problema: tvrtke započnu kampanju (na društvenoj mreži ili e-mail kampanju) i onda ju zapuste ili tvrtka ništa ne poduzme (pa izgleda kao da stranica više ni ne radi).

Jasno je da je budžet za manje trgovine ograničen, pa se zato preporučuje da tvrtka započne s nečim lakšim, poput e-mail kampanja, jer ih puno kupaca čita, pogotovo ako su dobro napravljene. Kad počnete slati e-mail kampanje i koristiti sadržaje koji će privlačiti kupce na vašu stranicu, vidjet ćete da će se povećati i promet.

Zanima vas više?

Pročitajte i: