Što kao online trgovac možete postići na Instagramu i kako pripremiti dobar profil?

U prvom članku o Instagramu predstavila sam sve popularniju društvenu mrežu kojoj se pridružuje sve više tvrtki. Sada ćemo konkretno pogledati zašto i kako početi s komunikacijom na toj mreži.

Zašto se uopće pridružiti Instagramu?

Ako razmišljate je li ovaj online kanal primjeren za vašu tvrtku, pročitajte što sve možete postići s komunikacijom lijepim fotografijama:

  • izrazite kulturu zaposlenih – vrlo čest cilj B2B tvrtki jest slikama prikazati pozitivne odnose u timu i pokazati svoju ljudsku stranu, često začinjenu zabavnom notom;
  • gradite odnose i povjerenje – pomaže vam u stvaranju pozitivnih odnosa s vašim pratiteljima (potencijalnim kupcima); prijateljskom komunikacijom se možete preko komentara ili privatnih poruka značajno približiti pojedincima kao tvrtka ili brend;
  • povećavate prisutnost brenda – redovitim objavljivanjem dobrih sadržaja povećavate prisutnost i prepoznatljivost kod pratitelja;
  • pridobijte nove zaposlenike – ne samo pomoću LinkedIna, neke tvrtke koriste i Instagram kao kanal za kontakt s potencijalnim zaposlenicima;
  • predstavite svoje stranke – ako poslujete s više stranaka, Instagram možete koristiti kao dodatni kanal na kojem se možete pohvaliti referencama ili predstaviti svoje proizvode, usluge i zaposlene;
  • pridobijte nove stranke – kada govorimo o društvenim mrežama, pridobivanje stranaka je uobičajeno na zadnjem mjestu među ciljevima, ali s obzirom na velik broj korisnika Instagrama (više od 700 milijuna u svijetu) teško je zaboraviti da se među njima skriva puno potencijalnih kupaca; ali budite pozorni da ne objavljujete samo prodajne fotografije, jer će se pratitelji brzo zasititi.

Uređivanje Instagram profila kojeg će vaše stranke s veseljem pratiti

Prije nego započnete s objavljivanjem fotografija, uredite svoj profil. Korisnici su navikli da pročitaju opis, zato se pobrinite za vau efekt. Ne zaboravite: profil društvene mreže nisu samo fotografija i nešto teksta koji ćete kopirati s web stranice, nego lice vaše tvrtke/brenda. To je jedinstvena prilika da ostavite vrhunski prvi dojam.

Što sve trebate za izvrstan Instagram profil?

  • korisničko ime – najčešća praksa je da u korisničko ime stavite ime tvrtke, ali može se dogoditi da je ono već zauzeto i morat ćete dodati -hr (kao domena), -doo, -hrvatska ili nešto slično; u korisničkom imenu je 30 znakova koji mogu biti slova, brojke, točke ili crte;
  • profilnu fotografiju – u okruglom dijelu profila se pokažite kvalitetnom slikom vašeg logotipa;
  • ime Instagram profila – za ime možete koristiti 30 znakova; stavite ime tvrtke ili brenda i dodaje emotikon ako imate mjesta; ne brinite, Instagram je prostor na kojem smo navikli na ne toliko strogu komunikaciju, čak i od strane tvrtki;
  • opis (bio) – opis vašeg profila vrlo je važan dio koji ostavlja prvi dojam o vama; možete koristiti do 2200 znakova i pritom budite kreativni; napišite takav opis koji ne može imati nitko drugi i definitivno navedite svoju glavnu prednost pred konkurencijom; savjetujem vam da se predstavite na engleskom jeziku i koristite različite emotikone, jer ih korisnici Instagrama vole;

 

 

  • veza – to je jedini prostor u koji na Instagram možemo staviti vezu do web stranice; napišite domenu svoje web stranice ili bloga;
  • broj followers/following– omjer između broja pratitelja koji vas prate i onih koje vi pratite mora biti u vašu korist; tako ćete ostaviti dojam da objavljujete zanimljiv sadržaj.

Primjeri dobre prakse komunikacije na Instagramu

Najlakše ćete se naučiti komunicirati na Instagramu tako da pratite one koji su u tome stvarno dobri:

Sada ste vi na redu. Kliknite na instagram.com i počnite! Nastavite pratiti portal Shopper’s Mind Hrvatska – smind.hr, jer ćete u sljedećem članku moći pročitati više o tome što, koliko i kada objavljivati na Instagramu.

Članak je preveden sa Shopper’s Mind Slovenija – smind.si.

Zanima vas više?

Pročitajte i: