11 načina kako da povećate open rate

1018

Ako želite da pretplatnici na vašu elektronsku poštu otvore vezu koja se u njoj nalazi, važno je da ju uopće otvore. Sama moram priznati da imam preko 200 neotvorenih mailova, a većina njih su promocije koje me nisu zainteresirale na prvu. Vi ste možda drugačiji i otvarate svaki email, bez obzira na to jeste li zainteresirani, samo da biste smanjili broj nepročitanih mailova.

Vjerojatno neki od vaših pretplatnika rade upravo to, ali ono što vi želite postići jest to da otvore mail zato što ih zanima što im imate za reći. Ovih 11 načina vam može pomoći da privučete pozornost čitatelja prije nego otvori poštu.

  1. Posvetite više vremena subjektu maila

Sigurno ste to već čuli, ali to je još uvijek najvažniji dio svakog e-mail marketinga. Druga stvar na koju će čitatelj obratiti pažnju – nakon imena pošiljatelja – je upravo subjekt. Predmet je zaslužan za to hoće li uopće otvoriti mail ili ne. Nažalost, tome često ne posvećujemo dovoljno vremena.

Ako želite povećati kvalitetu predmeta u svojim mailovima, napravite popis s 20 različitih opcija, pročitajte ih i izaberite 10 favorita. Opet ih pročitajte i izaberite 5, nakon toga 3 i zamolite par suradnika ili prijatelja da vam pomognu izabrati najboljeg. Razmislite o nazivu subjekta, važna je čak njegova dužina.

  1. Kreirajte preheader koji će se svidjeti ljudima

Preheader se nažalost u većini slučajeva zapostavlja, ali činjenica je da su velike šanse da će nakon viđenog maila čitatelji pročitati preheader. To je zadnja prepreka koju morate proći prije nego otvore vaš mail.

  1. Kreirajte folder za zanimljivu elektronsku poštu

Najbolji savjet je da počnete izdvajati elektronsku poštu koja vama osobno ima zanimljiv subjekt i preheader. To će biti vaša osobna knjižnica s odličnim mailovima, pa kad krenete kreirati svojeg tamo potražite ideju. Ne zaboravite, najbolji prepisivači prepisuju od najboljih pisaca.

  1. Segmentirajte svoj popis

Segmentacija označava podjelu vaših pratitelja u različite kategorije, s obzirom na njihovo ponašanje. Ljude koji zadnjih 10 vaših poslanih mailova nisu ni otvorili stavite u jednu kategoriju, a one koji redovito otvaraju mailove i otvaraju poveznice, u drugu. Tako ćete moći prilagoditi mailove ljudima s obzirom na njihovo ponašanje.

open_rate

5. Neka vaša elektronska pošta ne završi u neželjenoj pošti

Naravno da su vrlo male šanse da će ljudi otvoriti vaš mail ako se nalazi u neželjenoj pošti. Filter za neželjenu poštu štiti ljude od sumnjivih mailova, ali nekada tamo mogu završiti i vaše dobronamjerne kampanje. Kako to spriječiti? Izbjegavajte skrivanje gumba za odjavu od mailova i ne stavljajte “Re:” ili “Fwd:” u subjekt. Uvijek upišite alt tekst na slike i neka mailovi sadrže adresu s koje su poslani, te ime pošiljatelja.

Najbolje je da testirate svaki mail. Jednostavno ga pošaljite na svoju mail adresu ili na adrese prijatelja i ukoliko završi u neželjenoj pošti, znate da nešto morate promijeniti. Nakon promjene probajte opet i tako sve dok ne uspijete.

  1. Izaberite najbolji alat za marketing

Svaki marketinški alat ima pluseve i minuse. Neki završe u neželjenoj pošti, neki omogućuju segmentaciju i a/b testiranje, a ostali ne. Sve to utječe na vaš open rate. Važno je da koristite alat koji odgovara osobnosti vašeg brenda i svim značajkama koje trebate za povećanje open rate-a.

  1. Ponovo pošaljite kampanje neaktivnim korisnicima

Pošaljite kampanju idući dan svim korisnicima koji nisu otvorili mail. To je neka vrsta podsjetnika. U današnje vrijeme smo svi veoma zauzeti i nekad je ljude samo potrebno podsjetiti da su taj sadržaj već dobili i zaboravili pročitati. Trebate biti oprezni da ne pretjerate, jer ako počnete slati previše mailova, ljudi mogu poželjeti prestati dobivati mailove, a opet, ako nikada ne pošaljete, propustit ćete priliku da podsjetite brojne čitatelje na svoj mail.

Najbolje da ponovno šaljete elektronsku poštu jedan cijeli dan – 24 h – nakon što su poslani, ne prije i ne kasnije. Jednu kampanju ponovno šaljite samo jednom. Ponovno šaljite samo sadržaj za koji mislite da je vrlo važan za vašu publiku, a ne svakodnevne mailove. Kad se odlučite za ponovno slanje zamijenite predmet maila u nešto poput: „Propustili ste…“ ili „Stvarno ne želim da ovo propustite.“.

  1. Otkrijte pravu učestalost slanja

Ako šaljete previše mailova svojoj publici open rate će naglo pasti, a ako šaljete prerijetko zaboravit će da postojite. Nažalost, vrlo je teško otkriti pravu učestalost slanja. Zašto? Zato što ovisi o vašim čitateljima i o tome što od vas očekuju, što misle o vama, te koliko su kvalitetni vaši mailovi. Pratite odnos učestalosti i open rate-a da biste otkrili pravu frekvenciju. Smanjite učestalost za one ljude koji rijetko otvaraju vašu poštu, povećajte ta one koji otvaraju većinu, a nije loše ni da provedete istraživanje (npr. anketu) o tome koliko često žele dobivati vaše mailove.

  1. Otkrijte pravo vrijeme u danu

Većina e-mail marketinga ovisi o pravom timing-u. To obično ovisi o vašim čitateljima, ali je često   svuda slična situacija. Ako su vaši čitatelji iz medicinske grane i rade noćne smjene, optimalno će se vrijeme za slanje elektronske pošte promijeniti. Prema istraživanju GetResponse-a, najbolje vrijeme za slanje mailova je vikendom oko 6 ujutro. To je logičan rezultat, jer je većina ljudi slobodna tijekom vikenda i obraćaju više pažnje na mailove.


Izvor: GetResponse

10. Optimizirajte mail za mobilne telefone

Većina marketinških mailova ima ugrađenu prilagodbu – mailovi će se prilagoditi uređaju na kojem se otvaraju. Prema Marketing Land-u čak 66 % mailova se otvora na pametnom telefonu i tabletu, a ako se vaši mailovi ne prilagođavaju, čitatelji uopće neće moći vidjeti što im šaljete. Budite pozorni na to da šaljete manje dokumente, jer sve radi sporije na mobitelima. Prilagodite veličinu slika da stanu na ekran mobilnog telefona. CTA (call to action) mora biti malo veći, jer je manje gumbe teže otvoriti na mobilnom telefonu.

  1. Koristite pravo ime osobe u polju pošiljatelja

Umjesto da koristite ime firme, stavite ime prave osobe. To možete biti direktno vi ili netko iz vaše korisničke službe, važno je samo da je prava osoba. Super Office ističe da 67 % čitatelja otvori mail zato što vide od koga je. Ako koristite pravo ime, ljudi će imati osjećaj da niste robot, nego ljudsko biće s osjećajima i osobnošću.

Ovi savjeti će vam sigurno pomoći da popravite svoje kampanje, ali najvažnije od svega je da sve testirate. Isprobavajte različita imena predmeta, različito vrijeme slanja i pratite odazive. Vi poznajete svoje kupce i nitko osim vas ne može napraviti savršenu kampanju za vaše čitatelje.

Zanima vas više?

Pročitajte i: