
Vjerojatno ste već umorni od ponavljanja činjenice kako se promet na mobilnim telefonima neprestano povećava, ali mnogi oglašivači još uvijek svoje kampanje tretiraju kao da će se gledati isključivo na zaslonu računala. WordStream je objavio nove podatke o prosječnim mobilnim konverzijama, te u njima možete vidjeti kako se konverzija razlikuje i ovisno o tipu oglasa.
Izvor: Wordstream
Današnji oglašivači moraju optimizirati sadržaj za mobilne korisnike, a u nastavku vam donosimo 4 savjeta kako to učiniti.
1. Različita proširenja za oglase
Proširenje s poveznicom jedan je od najčešće korištenih dodataka na oglasu. Omogućava vam da proširite svoj oglas i poveznice mogu biti različite, pa neće voditi na samo jednu landing stranicu. To je vrlo praktično, ali samo za korisnike na računalima koji mogu otvoriti više prozora u pregledniku, bez da bi to utjecalo na njihovo iskustvo pretraživanja.
»» 9 savjeta za dizajn landing stranice
Kada je riječ o pregledavanju na pametnim telefonima, postoje proširenja za oglase koja su prilagođena posebno malim ekranima, poput funkcije poziva. To ljudima pojednostavljuje kontakt s vašom tvrtkom. Novo proširenje sada omogućuje i slanje SMS poruke direktno preko oglasa. Tako ljudima koji surfaju internetom nudite mogućnost da vam pošalju direktnu poruku s upitom, te ne trebaju čitati cijeli sadržaj vaše stranice. Proširenja za poruke osmišljena su za prikazivanje korisnicima na telefonima na koje je moguće slati i primati tekstne poruke, a od vaše tvrtke zahtijevaju telefonski broj na kojem je moguće primati tekstne poruke, obrađivati ih i slati. Na Google Ads službenoj stranici možete pročitati više o proširenjima za poruke.
2. Razmislite o svojim obrascima i landing stranicama
Ponekad nije jednostavno surfati internetom preko pametnih telefona, jer na njima nema puno mjesta za navigiranje, ispunjavanje obrazaca i čitanje dugih sadržaja. HubSpot je napravio promjenu stranice i prilagodio ju pametnim telefonima, te svjedoče kako su im se povećale konverzije (za čak 27 %) i smanjio bounce rate.
3. Optimizirajte stranicu za „mikro-trenutke“
Prošlih godina primjećujemo nevjerojatne promjene u ponašanju korisnika. Ljudi gledaju, pretražuju i koriste pametne telefone više nego ikada prije. Prema Google podacima, u SAD-u čak 47 % milenijalaca pogleda mobilni telefon u krevetu odmah nakon što se probude, a 82 % ljudi traže informaciju o proizvodu dok se nalaze u trgovini. Google kaže da se mikro trenutci pojavljuju kad ljudi refleksno primaju svoje pametne telefone kako bi nešto naučili, napravili, otkrili, pogledali ili kupili. Mikro trenutci nisu samo kupovina, nego i istraživanje.
»» 6 načina kako aktivirati »uspavale« pretplatnike na e-novosti
Prema DMA istraživanju ljudi trebaju između 7 i 12 klikova kako biste ih konvertirali. To može značiti da će pretražiti 13 različitih stvari kako bi nešto naučili i educirali se, a tek nakon toga postaju spremni na kupovinu. Kad budete postavljali iduću kampanju, pogledajte koje se ključne riječi pojavljuju u procesu pretraživanja kako biste bili prisutni u svih 13 potencijalnih pretraživanja.
čak 82 % ljudi traže informaciju o proizvodu dok se nalaze u trgovini.
4. Brzina, brzina i brzina
Mobilni korisnici sve žele sada i odmah. Nema ništa goreg od čekanja da se stranica otvori na pametnom telefonu, a većina ljudi nije ni spremna čekati. Google otkriva kako će čak 53 % prometa otići s vaše stranice, ako se ne otvori u roku od 3 sekunde. Računajte da je 3 sekunde sve što imate, nakon toga bacate novac i gubite potencijalne kupce. Kompresirajte slike ili uklonite nepotrebni sadržaj koji ne daje dodatnu vrijednost stranici, te razmišljajte o korisničkom iskustvu.
»» 3 pogreške koje morate izbjegavati na Google prikazivačkoj mreži